knap gebakkie
Vanavond weer ringtraining, jullie nog tips hoe ik zijn achterbenen wat kan strekken??
Zijn voorpootjes kan ik al aardig aanzitten, zijn achterbenen snapt hij nog helemaal niks van en draait hij naar me toe hihi
Thanks maureen!!
Moderator: moderatorteam

Dalmarieke schreef:In de pupklas zou ik het nog niet zo nauw nemen. Niet dat je maar wat moet aanmodderen, maar als er een voetje niet goed staat, dan so what.
Ik zou de pupklas etc gebruiken om je hondje laten wennen op een show, vooral binnen in een rumoerige hal kan best spannend zijn.....laat hem lekker rustig wennen aan het betasten etc en lopen tussen anderen en oefen voor je zelf ook wat.
Zorg dat je hondje er lol aan heeft, dat doet wat in uitstraling en ik vind t zelf ook belangrijk dat mn hond er lol aan heeft.
Af en toe een B of bv Zg halen hoort erbij, soms worden er wel heel makkelijk u tjes gegeven en zg is ook nog steeds zeer goed.
Toch is t voor de motivatie van jezelf wel leuk als je af en toe wat behaald, want daarvoor ga je toch ook beetje naar de show en het kost genoeg.
Het blijft altijd de visie van die ene km, en daar kan je het mee eens zijn of niet...je hondje wordt er niet anders van, dus je neemt lekker je eigen kampioentje weer mee naar huis!