Jeannettebo schreef:even over de accomodatie,
er zijn twee mogelijkheden,
1)
Een oude hut aan het eind van het dal, overdag vertrekken daar de bussen naar de stuwmeren, maar na vijf uur zit je daar heerlijk middenin de natuur. Er zijn 1,2 en 3 persoonskamers, maar de douches en toiletten zijn op de gang.
2)
Een gasthof, waidachhof, is langs een weg gelegen, alle kamers hebben eigen douche en toilet.
Voor beide geldt dat de honden aangelijnd moeten zijn, bij de eerste hebben ze een eigen hond, bij de tweede lopen er twee katten.
Ook zijn er bij beide ook andere gasten.
ik moet zsm weten wat jullie willen, dit ivm reserveren
Als ik zou mogen kiezen uit deze 2 zou mijn voorkeur absoluut uitgaan naar optie 1. Wij hebben hier tijdens de XXL 2 nachten geslapen en op een modderlawine na die vlak voor de hut stopte

was het een bijna ideale accommodatie. Douche en toilet op de gang is misschien even wennen maar prima te doen, de kamers zijn goed, fijne dekbedden en de bediening is super. De hond die daar rondloopt is Max, een jonge Labrador die erg vriendelijk is en ook weggestuurd kan worden als je hem lastig vindt.
Je kunt daar ook fijn je hond even uitlaten en als het rustig is bestaat daar ook de mogelijkheid om ze even los te laten bij de beek. Bij ons ging dat niet want de beek was nogal uit zijn voegen gegroeid door de modderlawine en al het water dat van de berg af kwam door de overvloedige regenval.