iones schreef:Als mensen nu iets over mijn honden zouden zeggen, dan zou ik daar niet mee zitten. Maar als ik en mijn honden in een situatie zouden zitten waardoor het geklets en leugens het welzijn van mijn honden in gevaar zouden brengen, dan zou dat mij geweld aandoen zijn ja.
Ik geef misschien iets meer om mijn honden dan jullie. Ik zit daar denk ik meer mee dan jullie. En dan zal ik ook wel in de ogen van sommigen doorschieten in mijn liefde.
Nou ja, zal wel. het is zoals het is.
Pardon?

Ik geloof niet dat jij uit kunt maken voor mensen hier hoe veel ze van hun hond(en) houden

Zelf al zou je sommige mensen hier kennen, dan nog vind ik het een nogal merkwaardige (enorme understatement) aaname, neem me niet kwalijk.
Ik ben het absoluut niet met je eens dat valse verklaringen een soort en met van heel begrijpelijke oorzaak (kunnen) zijn van je buren het zekenhuis inrammen. Dat heeft niks te maken met liefde voor je dier

maar met een gebrek aan zelfbeheersing. En in dit geval ook nog van behoorlijk misplaatste woede (als er
iemand een klap voor z'n kop zou verdienen, zou ik het in zo'n situatie zelf zijn. IK zou tenslotte degene zijn die voor de hele inbeslagname verantwoordelijk is, niet de buurman. Er is hem geen geweld aangedaan, hij heeft een ander geweld aangedaan en heeft daardoor als klap op de vuurpijl ook nog de terugkomst van zijn eigen hond in gevaar gebracht(!)). Dat jij daar andere ideeen op na houdt staat je natuurlijk helemaal vrij, maar om er meer van te maken dan een menigs- of normverschil en met zulke lage, idiote, (bijna) verwijtende opmerkingen te komen over dingen waar je helemaal niks over KUNT weten, zegt heel wat meer over jou dan over mij of andere mensen hier. Misschien moet je DAAR eens over nadenken