peter1 schreef:Aviva schreef:Ik ben blij dat alles goed is met Rex en dat je de zaken hebt uitgepraat met je buurman.peter1 schreef:hallo forum gebruikers
ik zit dit nu een beetje te volgen ( kan het niet laten ) en de meningen vallen nogal uiteen
er is nog al wat gebeurd en dit hebben we dan ook nog nooit mee gemaakt en hopen het dan ook nooit weer mee te maken
ik ga niet weer in details treden ik wil dit nu achter mij gaan laten en de draad weer op gaan pakken ook ik heb fouten gemaakt en te agresief
naar een buurt bewonder geweest ( ook al halen ze het bloed onder de nagels vandaan ) ik heb een gesprek gehad met die persoon wil niet zeggen dat alles koek en ei is maar we kunnen weer door 1 deur
rex heeft div testen gehad en is daar goed tot zeer goed door heen gekomen ( dat zegt genoeg denk ik zo ) we hebben nu eenmaal met een aantal voorwaarden te maken het is niet anders hij ziet er zeer goed uit en zijn gedrag is niet anders geworden dan dat we gewend zijn van hem
dus mag wel zeggen dat hij in de 5/6 weken dat hij in een pension heeft gezeten goed verzorgd is
wel gaan we het een en ander doen met rex naar een gedragstherapeut en trainging ( verplicht )
zou wel een aantal foto;s willen plaatsen maar weet niet hoe ik ze er op krijg
groeten peter
Ik vindt het fijn dat je toch dit goede bericht nog hebt willen posten ondanks alle negatieviteit.
Hoe is het contact met de politie na inbeslagname verder verlopen? Hebben ze je op de hoogte gehouden van waar Rex naar toe is gebracht en hoe het met hem ging? Of heb je dat allemaal pas achteraf te horen gekregen? Welke feiten hebben nou de doorslag gegeven dat je Rex terug mocht krijgen? En zijn er ook voorwaarden waar je je aan moet houden nu? (muilkorf, aanlijnplricht o.i.d.).
Voor mensen die hier in de toekomst misschien mee te maken krijgen is dat misschien fijn om te weten.
Laat je ons nog weten hoe het verder gaat met de training?
hoi
na alle negatieve reactie;s had ik zoiets van hier heb ik geen zin in heb dit toen geplaatst omdat we radeloos waren
er waren zeker ook positiefe reacties waar we wel wat aan hebben gehad zeker op advocaat gebied en heb ook wel wat gehad aan macho-hayley hebben we dus wel degelijk wat aan gehad
het contact met de politie was goed als we vragen hadden konden we haar bellen en zij nam later contact met ons op en dat is ook gedaan ze heeft zelf;s gistern nog gebeld of hij al thuis was en hoe het met hem ging stonden we zelf ook verbaast van
ze vertellen je helemaal niks waar hij naar toe is gebracht toe we de papieren van het o.m binnen daar stond in waar hij is en ik heb zelf contact gezocht met het pension in de hoop op een reactie van hun .en die hebben we ook gehad
het feit dat rex nu terug is gekomen is omdat hij goed tot zeer goed door de m.a.g test is gekomen en die is best pittig heb ik van horen zeggen heb het ook op internet opgezocht en een goede advocaat ook al moest de advocaat ook op deze test wachten voor de uitslag ze konden niet anders dan rex terug brengen na de uitslag van de test
het o.m heeft wel wat voorwaarden gesteld dat doen ze altijd na terug gave aldus de advocaat
muilkorf ( mag weer weg na een cursus als deze met goed gevolg is afgelegd )
u-lead ( anti trek riem )
cursus
castratie
dat zijn voorwaarden waar we ons aan moeten gaan houden
groeten peter
Dank je Peter.
Ik ben echt blij voor je dat ze de MAG test zo zwaar hebben laten wegen en niet alleen de negatieve berichten van je buren hebben meegenomen.