Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dat is toch wel wat anders

Moderator: moderatorteam

Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Dat is toch wel wat anders

Ongelezen bericht door Lysette »

Sinds vorige week train ik ook met Ziva. Mijn vriend trainde altijd met haar, maar behendigheid is nooit écht zijn ding geweest. Omdat ik het wel heel leuk vindt en Ziva er ook enorm van geniet, hebben we besloten dat ik het met haar ga proberen. Een leuke nieuwe uitdaging.

Maar man man man, wat is dat wennen :mrgreen: Ze is zo compleet anders dan Jip. Dingen die bij Jip heel makkelijk gaan mislukken met haar totaal, en dingen waar ik met Jip al jaren op oefen gaan bij Ziva zonder problemen.

Maar het is erg leuk! Ze geeft zich voor de volle 100% en heeft ontzettend veel lol. En nu ze behandeld is aan haar blessure gaat ze nóg harder :engel:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Sita
Zeer actief

Re: Dat is toch wel wat anders

Ongelezen bericht door Sita »

leuk Lysette :ok: Vergeet je niet de licentie over te zetten? Zie je vast snel in de B1 met Ziva. Kan mij wel voorstellen dat het heel anders is dan met Jip. Ziva is natuurlijk ook iemand anders gewend. Dus voor beide even omschakelen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Sita schreef:leuk Lysette :ok: Vergeet je niet de licentie over te zetten? Zie je vast snel in de B1 met Ziva. Kan mij wel voorstellen dat het heel anders is dan met Jip. Ziva is natuurlijk ook iemand anders gewend. Dus voor beide even omschakelen.
Licentie wil ik inderdaad op mijn naam zetten als ik hem dit jaar verleng.

Ik hoop volgend jaar toe te zijn aan wedstrijden met haar. Ziva kan het wel, maar we moeten even op elkaar ingespeeld raken. Ben ook niet van plan om alle wedstrijden te gaan lopen omdat ik met Jip natuurlijk ook al loop, en dat gaat wel voor. Maar zo af en toe is wel de bedoeling, houdt je scherp :ok: Dus dan gaan we elkaar inderdaad wel tegenkomen :cheer:

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Leuk, ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Ik vond de overgang van Bram naar Izzie nogal..euhm tsja..lastig :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:Leuk, ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Ik vond de overgang van Bram naar Izzie nogal..euhm tsja..lastig :mrgreen:
Ik vind het ook moeilijk... alsof ik het weer helemaal opnieuw moet leren :schrik: Jip is een hondje wat heel goed bij mij past en bij Ziva heb ik dat nog helemaal niet.
Het scheelt wel dat ik met Jip met haar hersteltraining heel veel aan het oefenen ben om met houdingen te sturen en minder met handen, en dat is iets wat bij Ziva ook goed werkt. Maar waar ik bij Jip juist een beetje spanning nodig heb, ben ik bij Ziva alleen maar bezig om rust te houden. Maar het is ook wel weer leuk hoor, echt een nieuwe uitdaging. En ze geeft zich voor de volle 100% :I:

Volgende week onze eerste wedstrijd. Was eigenlijk een foutje, duurde voor mijn gevoel nog veel langer voor dat zou zijn. Maar goed, kunnen we vast wat wedstrijdervaring opdoen zullen we maar zeggen :hmmm:

Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

Herkenbaar. Ik train tegenwoordig met Jente, na Nero is dat wel wat....uhhh....anders :mrgreen:
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Daphne schreef:Herkenbaar. Ik train tegenwoordig met Jente, na Nero is dat wel wat....uhhh....anders :mrgreen:
Dat geloof ik goed ja :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”