Ja maar wij zouden in eerste instantie omrijden voor Moos. Dus daar doelde ik op_Leonie schreef:Ho, ik vroeg alleen of er twee Goldens komen. Moet eerst nog kijken of dat past met Jade erbij.
Want het is ook een beste rit van Zwolle naar Rozendaal.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stinkwandeling met veel kaas 30-9
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Re: Stinkwandeling met veel kaas 30-9
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Volgens mij heeft ze nog maar 1 Golden, maar weet het niet zeker.
Jade kan in de kofferbak.
Jade kan in de kofferbak.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- frank1985
- Zeer actief
wij staan nog niet op de lijst 
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- _Leonie
- Zeer actief
Dat zou wel passen met een persoon op de achterbank. 
-
Marion.
alleen Mit kan de beginpost wijzigen, maar ik reken gewoon jullie komst hoor!frank1985 schreef:wij staan nog niet op de lijst
- *tweety*
- Zeer actief
Ik heb nog maar 1 golden, Yvar
Die avator is mijn overleden meisje kyra.
Die avator is mijn overleden meisje kyra.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- *tweety*
- Zeer actief
Als ik kom neem ik wel brie mee en stokbrood en wat sap voor de mensen die geen alcohol drinken?
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- _Leonie
- Zeer actief
Dan moet het passen.
Dan drink ik wel met de sap-mensen mee.
- Jeannettebo
- Zeer actief
Demi, durf je wel mee te rijden met Izzy? Ik zou je op kunnen pikken, moet je wel met haar voorin zitten, dan zit Antoinette met Asta op de achterbank, of andersom natuurlijk, maar dan zitten er ook nog twee honden in de achterbak mss te dichtbij?

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Dat durft ze wel.Jeannettebo schreef:Demi, durf je wel mee te rijden met Izzy? Ik zou je op kunnen pikken, moet je wel met haar voorin zitten, dan zit Antoinette met Asta op de achterbank, of andersom natuurlijk, maar dan zitten er ook nog twee honden in de achterbak mss te dichtbij?

- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Had je net terug gepbdJeannettebo schreef:Demi, durf je wel mee te rijden met Izzy? Ik zou je op kunnen pikken, moet je wel met haar voorin zitten, dan zit Antoinette met Asta op de achterbank, of andersom natuurlijk, maar dan zitten er ook nog twee honden in de achterbak mss te dichtbij?
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Tuurlijk durf allesmoosje schreef:Dat durft ze wel.Jeannettebo schreef:Demi, durf je wel mee te rijden met Izzy? Ik zou je op kunnen pikken, moet je wel met haar voorin zitten, dan zit Antoinette met Asta op de achterbank, of andersom natuurlijk, maar dan zitten er ook nog twee honden in de achterbak mss te dichtbij?![]()
-
Marion.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig! De Lidl heeft trouwens heerlijke Franse (aktie) kaasjes nu even hè? Sla maar in, en neem er eentje mee naar de wandeling. Jeanette, neem jij je camera mee?Demi schreef:Had je net terug gepbdJeannettebo schreef:Demi, durf je wel mee te rijden met Izzy? Ik zou je op kunnen pikken, moet je wel met haar voorin zitten, dan zit Antoinette met Asta op de achterbank, of andersom natuurlijk, maar dan zitten er ook nog twee honden in de achterbak mss te dichtbij?
- Jeannettebo
- Zeer actief
Ik wil best m'n camera meenemen, maar dacht dat dat niet mocht omdat er door gelopen, zowat gerend moest worden naar de kazen?

-
Marion.
Ik loop niet mee (en Merit volgens mij ook niet)Jeannettebo schreef:Ik wil best m'n camera meenemen, maar dacht dat dat niet mocht omdat er door gelopen, zowat gerend moest worden naar de kazen?
Dus wat mij betreft doe je 3 uur over die wandeling
We moeten wel de tafeltjes een béétje aantrekkelijk schikken natuurlijk (en tja, als de kaas dan op is kunnen wij niets aan doen, dan is er te weinig meegenomen
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
De lidl staat zo ongeveer in mijn achtertuin ga maandag meteen kijken! Wat voor drinken kan ik meenemen? En iets van stokbrood ( het woord alleen alMarion. schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig! De Lidl heeft trouwens heerlijke Franse (aktie) kaasjes nu even hè? Sla maar in, en neem er eentje mee naar de wandeling. Jeanette, neem jij je camera mee?Demi schreef:Had je net terug gepbdJeannettebo schreef:Demi, durf je wel mee te rijden met Izzy? Ik zou je op kunnen pikken, moet je wel met haar voorin zitten, dan zit Antoinette met Asta op de achterbank, of andersom natuurlijk, maar dan zitten er ook nog twee honden in de achterbak mss te dichtbij?
-
Marion.
Stokbrood of toast is wel handig denk ik. Drinken doe maar niet, of je moet zelf iets speciaals willen? Iedereen moet weer naar huis terugDemi schreef:De lidl staat zo ongeveer in mijn achtertuin ga maandag meteen kijken! Wat voor drinken kan ik meenemen? En iets van stokbrood ( het woord alleen alMarion. schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig! De Lidl heeft trouwens heerlijke Franse (aktie) kaasjes nu even hè? Sla maar in, en neem er eentje mee naar de wandeling. Jeanette, neem jij je camera mee?Demi schreef:Had je net terug gepbdJeannettebo schreef:Demi, durf je wel mee te rijden met Izzy? Ik zou je op kunnen pikken, moet je wel met haar voorin zitten, dan zit Antoinette met Asta op de achterbank, of andersom natuurlijk, maar dan zitten er ook nog twee honden in de achterbak mss te dichtbij?) of toast?
- Jeannettebo
- Zeer actief
Fris en sapjes is toch ook drinken...Marion. schreef:Stokbrood of toast is wel handig denk ik. Drinken doe maar niet, of je moet zelf iets speciaals willen? Iedereen moet weer naar huis terugDemi schreef:De lidl staat zo ongeveer in mijn achtertuin ga maandag meteen kijken! Wat voor drinken kan ik meenemen? En iets van stokbrood ( het woord alleen alMarion. schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig! De Lidl heeft trouwens heerlijke Franse (aktie) kaasjes nu even hè? Sla maar in, en neem er eentje mee naar de wandeling. Jeanette, neem jij je camera mee?Demi schreef: Had je net terug gepbd) of toast?

- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee hoor drink gewoon fris of sap oid (kan ik ook meenemen natuurlijk) dacht misschien dat iemand anders dat wilde.Marion. schreef:Stokbrood of toast is wel handig denk ik. Drinken doe maar niet, of je moet zelf iets speciaals willen? Iedereen moet weer naar huis terugDemi schreef:De lidl staat zo ongeveer in mijn achtertuin ga maandag meteen kijken! Wat voor drinken kan ik meenemen? En iets van stokbrood ( het woord alleen alMarion. schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig! De Lidl heeft trouwens heerlijke Franse (aktie) kaasjes nu even hè? Sla maar in, en neem er eentje mee naar de wandeling. Jeanette, neem jij je camera mee?Demi schreef: Had je net terug gepbd) of toast?
Ik verzamel wel wat bij elkaar
- moosje
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik weet nu al niet meer wat ik mee zou nemen haha

-
Marion.
Ja, maar volgens mij is dat er al genoegJeannettebo schreef:Fris en sapjes is toch ook drinken...
- Mit
- Zeer actief
Ik neem een fles witte wijn mee en voor de rest komen er al sapjes dacht ik? Ik zou zeggen: Neem vooral kaas mee. En dan niet alleen brie en camembert maar doe je best iets aparts te zoeken voor weinig 
- frank1985
- Zeer actief
ik mg er echt niet op heMarion. schreef:alleen Mit kan de beginpost wijzigen, maar ik reken gewoon jullie komst hoor!frank1985 schreef:wij staan nog niet op de lijst
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

-
Marion.
Dan kom je gewoon stiekem. Als je een potje feta in kruidenolie van de toko meeneemt zal niemand klagen denk ikfrank1985 schreef:ik mg er echt niet op heMarion. schreef:alleen Mit kan de beginpost wijzigen, maar ik reken gewoon jullie komst hoor!frank1985 schreef:wij staan nog niet op de lijst
- Mit
- Zeer actief
Ik pas de lijst sowieso niet meer aan, ik zie wel wie er allemaal komen.
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Mit schreef:Ik neem een fles witte wijn mee en voor de rest komen er al sapjes dacht ik? Ik zou zeggen: Neem vooral kaas mee. En dan niet alleen brie en camembert maar doe je best iets aparts te zoeken voor weinig
Ik maak met kaasboter gevulde eieren. Apart genoeg?

-
Marion.
Heerlijklieke schreef:Ik maak met kaasboter gevulde eieren. Apart genoeg?Mit schreef:Ik neem een fles witte wijn mee en voor de rest komen er al sapjes dacht ik? Ik zou zeggen: Neem vooral kaas mee. En dan niet alleen brie en camembert maar doe je best iets aparts te zoeken voor weinig
- *tweety*
- Zeer actief
Lust iemand van die zoete pepertjes met kaas erin? ik dacht iets van monchou ofzo, die wil ik ook wel meenemen.

- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Marion. schreef:Heerlijklieke schreef:Ik maak met kaasboter gevulde eieren. Apart genoeg?Mit schreef:Ik neem een fles witte wijn mee en voor de rest komen er al sapjes dacht ik? Ik zou zeggen: Neem vooral kaas mee. En dan niet alleen brie en camembert maar doe je best iets aparts te zoeken voor weinig![]()
![]()
Nou, dat hóóp je. Misschien is het wel buitengewoon walgelijk.