Lars kwam net met het lumineuze idee om echte Viaanse kaasj mee te nemen. Zal vast wel bestaan

Moderator: moderatorteam
De trein gaat echt verder dan Zwolle hoor!Mellow schreef:Ik wil ook kaaahaaaaas..
Maar ik heb geen vervoer (ik kan tot zwolle)
Die heddur van mij lust wel een klein hondje. Ik zorg dat ze nog niet gegeten heeft dan.Mit schreef:Oh trouwens. Ik neem Tsuki ook mee. Tsuki mag helpen het kaasfort bewaken.
Zijn er honden die niet zo tof zijn met kleine hondjes? Graag even aangeven, dan weet ik dat. En dan weten jullie ook dat er een ukje meekomt.
Volgens mij is dat niet nodig met ons tweeën aan het front, maar het is wel gezelligMit schreef:Ik neem Tsuki ook mee. Tsuki mag helpen het kaasfort bewaken.
Tsuki houdt ook héél veel van kaas en ze vindt het zo enigjes om wat rond te keutelen terwijl ze veel aandacht krijgt. Het prutMarion. schreef:Volgens mij is dat niet nodig met ons tweeën aan het front, maar het is wel gezelligMit schreef:Ik neem Tsuki ook mee. Tsuki mag helpen het kaasfort bewaken.
Aandacht zal ze krijgen van de fortbewakers. Kaas weet ik nog niet (ik ben erg hebberig als het over kaas gaatMit schreef:Tsuki houdt ook héél veel van kaas en ze vindt het zo enigjes om wat rond te keutelen terwijl ze veel aandacht krijgt. Het prut
Nah, denk dat ze met mij als fortbewaker straks niet veel te klagen heeft hoor. En de eerste de beste hond die maar een lipje optrekt.... binnen no time heb ik haar opgetild hoor. Ze is best veilig bij mijMit schreef:Nah ik bedoel het serieusjjj! Ik wil mijn freule heel houden!
Het schatje![]()
En droog brood vindt ze ook tof. Of een rauwe boon
Hoeft ook niet. Lay kan bij mij in mijn armen springen, dan kan Merit Tsuuk in veiligheid brengen. Volgens mij komt het allemaal goed. Mits het weer wil meewerken natuurlijk!Jeannettebo schreef:**gaat de springveren demonteren bij Layla**
Kit schreef:Ik hou zo van kaas, het geBoonte ook, maar ik vind het wat te ver helaas...
lieke schreef:Kit schreef:Ik hou zo van kaas, het geBoonte ook, maar ik vind het wat te ver helaas...
Hè jammer Kit. Had graag even met je willen bijkletsen....
Google is your best friendKit schreef:lieke schreef:Kit schreef:Ik hou zo van kaas, het geBoonte ook, maar ik vind het wat te ver helaas...
Hè jammer Kit. Had graag even met je willen bijkletsen....
Jaaaaaa ik ook met jou!
Maar eh, ik zit net op Maps te koekeloeren, maar wat moet ik eigenlijk intikken op maps om de locatie te zien?
Kit schreef:Ik meld me niet aan, maar als het me wel lukt kom ik
Aaaaaahhhhhhh!moosje schreef:Je moet wel Kit, want Jade is er ook.
Tot zondag dan!Kit schreef:Aaaaaahhhhhhh!moosje schreef:Je moet wel Kit, want Jade is er ook.
Oh, ok. Wippende hondjes kijken is leukerMit schreef:Euh. De kans is heel groot dat ik er niet bij ben