Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
14-8 gedekt, hopelijk kleine DJTs op komst...LEEG
Moderator: moderatorteam
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Re: 14-8 gedekt, hopelijk kleine DJTs op komst...LEEG
Jammer Carmen
Tot 2014 is ook weer zo'n lange tijd, voor mijn gevoel dan.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
voor een ras als de DJT niet.....Maryanne schreef:Jammer CarmenTot 2014 is ook weer zo'n lange tijd, voor mijn gevoel dan.
-
terrierjunk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working terriers
- Aantal honden: 10
Er zijn altijd nog reuen, die bij jullie teef passen.
Met die Moby Aluminium is enorm veel gedekt, en er lopen in Duitsland dus ook enorm veel nakomelingen (en kleinkinderen en achterkleinkinderen) van rond.
Kun je al eens goed gaan uitzoeken hoe en wat hij vererft...en dan met 1 van zijn bewezen zonen dekken.
Maar nu komt eerst het jachtseizoen, toch zeker?
Wij hebben in september al zo'n 2 of 3 dagen per week maisjacht in Duitsland, en dan nog hier en daar een das, en als op 1 oktober de Ardennen opengaat krijgen we er nog een dag per week bij, tot en met februari, inclusief vanaf december de vos bouwjachten....
Zelf fok ik nooit in het najaar, of het moet wel een heel speciaal geval zijn? (tot nu toe eigenlijk nooit, voor zover ik me herinner)
Laat de pups lekker s- zomers bij mooi weer in onze grote tuin opgroeien. Ons huis is aanmerkelijk kleiner, en ook s- winters steenkoud, dus dat doen we maar niet.
Als mijn pups in april/ mei geboren worden, kunnen ze bovendien in het najaar, liefst eerst in de mais, al met de meute meejagen, en beginnen leren, en kan ik zien wat voor talent en stijl van werken ze hebben.
Terwijl als een teef in deze drukste tijd van het jaar, moest gedekt worden, kan ze niet mee werken, en worden de pups in de winterkou geboren: daar komt niks goeds van.
Met die Moby Aluminium is enorm veel gedekt, en er lopen in Duitsland dus ook enorm veel nakomelingen (en kleinkinderen en achterkleinkinderen) van rond.
Kun je al eens goed gaan uitzoeken hoe en wat hij vererft...en dan met 1 van zijn bewezen zonen dekken.
Wij hebben in september al zo'n 2 of 3 dagen per week maisjacht in Duitsland, en dan nog hier en daar een das, en als op 1 oktober de Ardennen opengaat krijgen we er nog een dag per week bij, tot en met februari, inclusief vanaf december de vos bouwjachten....
Zelf fok ik nooit in het najaar, of het moet wel een heel speciaal geval zijn? (tot nu toe eigenlijk nooit, voor zover ik me herinner)
Laat de pups lekker s- zomers bij mooi weer in onze grote tuin opgroeien. Ons huis is aanmerkelijk kleiner, en ook s- winters steenkoud, dus dat doen we maar niet.
Als mijn pups in april/ mei geboren worden, kunnen ze bovendien in het najaar, liefst eerst in de mais, al met de meute meejagen, en beginnen leren, en kan ik zien wat voor talent en stijl van werken ze hebben.
Terwijl als een teef in deze drukste tijd van het jaar, moest gedekt worden, kan ze niet mee werken, en worden de pups in de winterkou geboren: daar komt niks goeds van.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
14-8 gedekt, hopelijk kleine DJTs op komst...LEEG
terrierjunk schreef:Er zijn altijd nog reuen, die bij jullie teef passen.
Natuurlijk zijn er altijd reuen die passen & ja nu in een "slecht" seizoen gedekt voor t werk, de winter kou boeit echt niet. Onze pups lopen dan net zo snel buiten als in de zomer maanden....
Deze keuze nu was bewust vanwege de reu....
Idd nu op zoek naar een passende reu, vind t alleen een illusie om die al binnen een mnd of 2-3 gevonden te hebben. Daarom loopsheid voorjaar 2014 pas....
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- carine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
hé echt zonde...maar zoals gezegd, nu op zoek naar vb een passende zoon of zo...
hier wordt het volgend nest ook 2014 gepland maar da's door de lange cyclus van Juno...dan hebben we samen iets om naar uit te kijken
hier wordt het volgend nest ook 2014 gepland maar da's door de lange cyclus van Juno...dan hebben we samen iets om naar uit te kijken
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
- *Ineke*