Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jeannettebo schreef:Je hebt gesnoept van de kaas van morgen ik ben braaf overal afgebleven en het zelfs uit de tanden van Lay kunnen redden
De kaassalade moest ik proeven totdat hij fijn op smaak was. De roomkaas-hapjes moest ik mooi afsnijden, en dat gaf veel afval. O, en de mosterd-dille saus moest ik natuurlijk ook goed proeven. Ook mèt een kaasdip
Ja, daar! Ik denk dat jij ook binnendoor komt. Dan moet je dus nadat je onder de snelweg gegaan bent, links de parkeerplaats op. ZandenPLAS, niet ZandenBOS. Ik weet niet of het nu ook nog 2 euro parkeergeld is. Heb je mijn 06 opgeslagen?
Haha, het is ècht een verrassing wie er morgen allemaal gaat komen! Leuk, leuk, leuk
Heb er echt zin ! Leuk !
Leuk MJ!
En dan is Sam ook niet de kleinste kruimel!
Ahhhh, ik ben zo benieuwd naar Sam! Misschien neem ik toch wel de meiden mee. Pieter denkt dat het veilig is, maar ik heb er zelf de hele week niet mee gelopen. En het feit dat hij zegt dat Saar nog wel "erg speels" is, lijkt het me geen goed idee
Jeannettebo schreef:Dan hoef ik mn tom tom niet per se aan te zetten, a12-a28-afslag nunspeet, links links klaar
Ja, klaar. Voor de mensen die uit het oosten komen (Lieke, MJ!) is het ietsje lastiger. Gewoon op de A50 de afslag Epe/Nunspeet nemen en een heel eind een prachtig provinciale weg rijden. 60!
Als je onder de A28 rijdt dan is het gelijk links ongeveer.
ik heb volgens mij echt vreemde kaasjes meegenomen kreeg al een sms wtf voor schimmel heb jij gekocht
Dat hoeft ook niet, het is snelweg, snelweg, afslag nunspeet, staat op de borden, heb ik geen navigator voor nodig, ook niet om daarna twee keer links te gaan
Jeannettebo schreef:Dan hoef ik mn tom tom niet per se aan te zetten, a12-a28-afslag nunspeet, links links klaar
Ja, klaar. Voor de mensen die uit het oosten komen (Lieke, MJ!) is het ietsje lastiger. Gewoon op de A50 de afslag Epe/Nunspeet nemen en een heel eind een prachtig provinciale weg rijden. 60!
Als je onder de A28 rijdt dan is het gelijk links ongeveer.
ik heb volgens mij echt vreemde kaasjes meegenomen kreeg al een sms wtf voor schimmel heb jij gekocht
Dat hoeft ook niet, het is snelweg, snelweg, afslag nunspeet, staat op de borden, heb ik geen navigator voor nodig, ook niet om daarna twee keer links te gaan
Marion. schreef:
Ahhhh, ik ben zo benieuwd naar Sam! Misschien neem ik toch wel de meiden mee. Pieter denkt dat het veilig is, maar ik heb er zelf de hele week niet mee gelopen. En het feit dat hij zegt dat Saar nog wel "erg speels" is, lijkt het me geen goed idee
Ik snap het wel hoor. Er zijn tenslotte reuen met ballen bij!
Maar ik vind het wel jammer!
Demi schreef:Ik ga niet mee ivm Cujo. Er is niemand die 2 uur op Cujo kan letten (Michael is 2 uur weg) en ze mag nu echt niet alleen ivm het likken. Dus kan ik niet weg
Jammer Allison!
(er rust een vloek op de Gruyere, volgens mij )
Nou het lijkt er wel op , denk dat niemand het nu meer durft mee te nemen
Lees nu pas dat je niet kunt.
Jammer!
Ja baal ook, maar gezondheid van Cujo gaat even voor
En ik had zo zin in kaas ga mijn koelkast maar even plunderen denk ik
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Ja, daar! Ik denk dat jij ook binnendoor komt. Dan moet je dus nadat je onder de snelweg gegaan bent, links de parkeerplaats op. ZandenPLAS, niet ZandenBOS. Ik weet niet of het nu ook nog 2 euro parkeergeld is. Heb je mijn 06 opgeslagen?
Heb ik !
Ik denk dat mijn tomtom me over de snelweg gooit...als jullie de honden even goed laten blaffen hoor ik wel welke afslag ik moet hebben naar de parkeerplaats.