Het is trouwens lekker snugger, De Utrecht is nu namelijk in Nieuwegein

Voor ons een bijna-thuiswedstrijd; wie gaan we nog meer zien daar op 20/21 oktober?
Moderator: moderatorteam
Daar ging ik gewoon vanuit eigenlijk_Inge_ schreef:Ik ga ook, sowieso zaterdag en misschien ook zondag.
@Manon mag je bezoekershonden meenemen ja?
Haha owMaeve schreef:Daar ging ik gewoon vanuit eigenlijk_Inge_ schreef:Ik ga ook, sowieso zaterdag en misschien ook zondag.
@Manon mag je bezoekershonden meenemen ja?
Het is maar eens per twee jaarMit schreef:Spannend!
Ik ga als het meezit volgend jaar met pupsel meedoen
moosje schreef:Is het met OV te bereiken? Thea (zusje) heeft een date met de ESSjes van Annemie.
moosje schreef:Is het met OV te bereiken? Thea (zusje) heeft een date met de ESSjes van Annemie.
Ah, dan zijn wij ook zaterdag, kom ik die van jou ook even een kroel gevenjores schreef:moosje schreef:Is het met OV te bereiken? Thea (zusje) heeft een date met de ESSjes van Annemie.
jaaaaa gezellig, wij zijn op zaterdag aan de beurt en we hebben er 3 bij ons, dus genoeg te knuffelen voor je zusje
gezellig!grover schreef:Ah, dan zijn wij ook zaterdag, kom ik die van jou ook even een kroel gevenjores schreef:moosje schreef:Is het met OV te bereiken? Thea (zusje) heeft een date met de ESSjes van Annemie.
jaaaaa gezellig, wij zijn op zaterdag aan de beurt en we hebben er 3 bij ons, dus genoeg te knuffelen voor je zusje
Marlieke met Boris schreef:moosje schreef:Is het met OV te bereiken? Thea (zusje) heeft een date met de ESSjes van Annemie.
de home boxx is te bereiken met de tram vanaf utrecht. maar ik twijfel of de tram alweer rijdt, er was gedoe met het spoor en reed niet verder dan de laatste halte van utrecht....
Mit schreef:Leuk Annemie, komen wij ook nog even langs! En uiteraard bij de Welshes en de Weimen kijken