Had hem afgelopen zondag in geschreven in de open klasse in Amsterdam.
En 1e op de jumping geworden

Moderator: moderatorteam
hij is 5Sanne!! schreef:Ik heb er nog weinig verstand van maar tjeeeh wat gaat hij snel!
Hoe oud issie nu?
Cooper is niet heel groot hoor.Boutje schreef:Cool!
Ik had vreemd genoeg het idee dat Cooper veel kleiner was, verrassing toen ik de latten op large zag liggen.
Mooi teamwork!
Wat leuk.Kaiou schreef:Wat goed![]()
Complimenten ook van de baasjes van de zus van Cooper, Laika (ik heb de link even met hen gedeeld)
Nee daar heeft meneer zeker geen moeite mee gelukkig.Boutje schreef:Ja, eigenlijk wel, geen idee hoe ik er bij komlonneke schreef:Cooper is niet heel groot hoor.Boutje schreef:Cool!
Ik had vreemd genoeg het idee dat Cooper veel kleiner was, verrassing toen ik de latten op large zag liggen.
Mooi teamwork!
Is maar een 52 cm.
Had je hem medium geschat dan?tenzij van op de foto's met je andere honden?
Hij heeft in elk geval geen enken probleem met de hoogte!
Gaat goedlonneke schreef:Wat leuk.Kaiou schreef:Wat goed![]()
Complimenten ook van de baasjes van de zus van Cooper, Laika (ik heb de link even met hen gedeeld)
Hoe gaat het met ze?
Was jij afgelopen zondag in Axel?YvetteJ schreef:Dat springen gaat hem wel heel makkelijk af zeg, zo lenig! Leuk is ie!!
Ja klopt! Was jij er ook?lonneke schreef:Was jij afgelopen zondag in Axel?YvetteJ schreef:Dat springen gaat hem wel heel makkelijk af zeg, zo lenig! Leuk is ie!!
Ja was er al vanaf vrijdagYvetteJ schreef:Ja klopt! Was jij er ook?lonneke schreef:Was jij afgelopen zondag in Axel?YvetteJ schreef:Dat springen gaat hem wel heel makkelijk af zeg, zo lenig! Leuk is ie!!
Ja nadat we het eerste rondje gemist hadden omdat ze de ringen omgedraaid hadden wellonneke schreef:Ja was er al vanaf vrijdag![]()
Jij zat in de rechtse ring of niet?
Ja dat waren de mijne, kan niet missen!lonneke schreef:Zag ineens 2 naakthonden lopen en een cairn
Ik liep bij de veteranen smallYvetteJ schreef:Ja nadat we het eerste rondje gemist hadden omdat ze de ringen omgedraaid hadden wellonneke schreef:Ja was er al vanaf vrijdag![]()
Jij zat in de rechtse ring of niet?![]()
Ja dat waren de mijne, kan niet missen!lonneke schreef:Zag ineens 2 naakthonden lopen en een cairn![]()
Ik heb jou helemaal niet gezien! Jammer...
liep met mijn bruin monstertjeYvetteJ schreef:Veteranen liepen bij ons in de ring! Nou ja, ook stom zeg haha!