En het hele veld lag net onder met water

Moderator: moderatorteam
*noteert, waterdichte schoenen*Hilde schreef:Het begint voor bezoekers 10 uur Léonie, hahaha!
En het hele veld lag net onder met waterNu is het hier stralend weer dus als ik terug kom van mn werk is het misschien al meer weg, zal straks even foto's maken!
Leuk, met 5 Shilohs! Gaan we doen!Hilde schreef:Sommige wel, deze nietAls het echt baggerslecht weer wordt kan er na/tussendoor/voor bij mij thuis geschuild worden
I hope soHilde schreef:Maar gelukkig wordt het goed weer
Ah jammer Lieke! Maar heel veel beterschap voor jullie allebei. Nu mag Nick natuurlijk wel extra lang achter de computer zitten, arme kerel.lieke schreef:Ik zal nog even bellen morgenochtend, want Nick en ik komen niet. Ik ben door mijn rug gegaan en loop krom van de pijn en Nick heeft een fikse kou opgelopen.
En ik had haar zo goed voorbereid; als mama met Boomer in de ring is, dan ga jij in de buggy zitten en koekkruimels eten... Niet dusLisette1985 schreef:Het was een gezellige dag, lekker weertje erbij en het terrein was prima te doen.
En erg leuke mensen en honden ontmoet.
En ik moest zo lachen om Elyna die roepend naar mama in de ring rond hobbelde toen Marleen aan de beurt was met Boomer.
Heel even kwam ze bij me staan toen ik haar riep maar besloot toen toch om weer terug in de ring naar mama te gaan
Dank je wel Hilde. Ik had jou daar niet gezien. Totdat ik thuis foto's nakeek... en ineens jou tegen kwam terwijl je langs de ring stond toen ik Nikki "showde". Jammer ja... jou helemaal gemist in het echt.Hilde schreef:Nikki is mooi
hihi, heb ook een foto waar jij idd met je camera op staat (ff snel terug gekeken tussen mijn foto's). Wat grappig. En Beau er zo braaf naast. SweetHilde schreef:Ja, ik heb staan kijken met Beau, haha. Heb Nikki ook nog op de foto, maar of die gelukt zijn..