Als jou honden lief zijn voor puppies mogen ze wat mij betreft gewoon mee hoorLief schreef:He jammer, ik heb geen puppies...

Moderator: moderatorteam
Als jou honden lief zijn voor puppies mogen ze wat mij betreft gewoon mee hoorLief schreef:He jammer, ik heb geen puppies...
Ik weet niet hoe de rest erover denkt, maar ik vind het geen probleem als je mee wandelt hoor.Lief schreef:Voor puppies zijn ze wel lief hoor.
Maar de meeste puppies zijn wel angstig van ze, gezien het formaat en het feit dat ze vaak met zijn tweeen bij dezelfde grasspriet staan.
SannePP schreef:JaVeronique & Kyra schreef:Is dat dan ook die straat voor de TomTom? Ik ben niet zo heel bekend daarSannePP schreef:Ja, daar is ook meteen het losloopgebied, bij die plas water (die noemen ze de Ijsbaan). Dat is de Waalwijksebaan uitrijden, dan kom je automatisch op de parkeerplaats.Veronique & Kyra schreef:Voor morgen voorspellen ze niet heel fijn wandelweer, dus dat zal meevallen denk ik zo.
Bij die ijsbaan, waar is dat? Is daar ook meteen losloop?![]()
De Waalwijksebaan, en is dat dan in Drunen? Wil wel graag weten of het door gaat ja of nee, wij moeten 1.5 uur rijden en regen vind ik niet erg maar in mijn eentje in de regen lopen kan ik hier ook dan ga ik niet 1.5 uur rijdenlijn schreef:Voor het adres![]()
SannePP schreef:JaVeronique & Kyra schreef:Is dat dan ook die straat voor de TomTom? Ik ben niet zo heel bekend daarSannePP schreef: Ja, daar is ook meteen het losloopgebied, bij die plas water (die noemen ze de Ijsbaan). Dat is de Waalwijksebaan uitrijden, dan kom je automatisch op de parkeerplaats.![]()