Senna was ook een gillerd. Daarna ging ze over in kreunen...
Bij dat gillen dacht ik echt dat ze verkracht werd ofzo.
Moderator: moderatorteam
Ja precies. Ushi ging ook verschrikkelijk kreunen en al haar spieren aanspannen.V. ´t Brabantse Bont schreef:Echt super gaaf! Gefeliciteerd!
Senna was ook een gillerd. Daarna ging ze over in kreunen...![]()
Bij dat gillen dacht ik echt dat ze verkracht werd ofzo.De volgende dag wilde ze gewoon weer.

Ze slaapt wat meer, maar rent buiten gewoon net als anders. Zal wel goedzitten dusMit schreef:Is ze alweer een beetje bijgekomen, het wurm? Ze was flink onder de indruk van haar romance![]()
En nu op naar 10 puppies! 4 teefjes en 6 reutjes zeg ikHoewel ik voor je hoop dat het andersom is

OuweMit schreef:Nee het worden er wel 10 of meer. Ik zweer jou.

Tuurlijk! Je bent immers in de buurt hesbientje schreef:Zelfs ik vind het spannend! Ik mag ook wel komen puppysnuiven toch?

Daar heb je ook gelijk in ja.. Ik wilde sowieso de ren al om de werpkist gaan zetten, zodat ushi daar aan kan wennen.yamie schreef:gewoon zorgen dat je voor Ushi en pups een plek hebt, waar ze rustig kunnen liggen, waar pasha er niet direct bij kan, ik heb hier bv een puppy ren om de kraamkist heen staan, de eerste dagen is altijd weer even aftasten, maar ze snappen het snel genoeg, dat ze moeders haar space moeten geven en talen er dan eigenlijk ook niet echt naar. beter maar gewoon van het begin af aan duidelijk hebben hoe zit en pasha hoort nou eenmaal ook daar in huis

Dat zal ze vast niet erg vindenMit schreef:Mocht het niet gaan dan halen wij Pasha wel op, mag ze bij Tante Mit en Ome Lars logeren

Mit schreef:Och kind hou op. Ik moet nog tot eind november wachten als het beest überhaupt drachtig is![]()
Ik doe dit nooit meer, volgende hond haal ik wel acuut van een MP nestje ofzo

En jij had haar zwanger gekeken gisteren toch?Josee schreef:De voortekenen zijn in ieder geval al goed

UiteraardMachie schreef:Ik verwacht eigenlijk wel elke week een foto in stand van de dame