Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bulldog neergestoken
Moderator: moderatorteam
- herejede
- Zeer actief
Re: Bulldog neergestoken
Ben het met sandra eens, zal ales uit de kast trekken om mijn hondje te redden
Maar niet me huis binnen gaan om 2 messen te pakken, en dan ff lekker 22 x steken
Maar niet me huis binnen gaan om 2 messen te pakken, en dan ff lekker 22 x steken
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik zou ook niet ff lekker steken,maar geloof wel dat als dit het laatste redmiddel voor mijn hondje zou zijn ik het zou doenherejede schreef:Ben het met sandra eens, zal ales uit de kast trekken om mijn hondje te redden

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Nanna schreef:gonnie schreef: ...eer ik een mes binnen kan gaan halen is mijn hond al opgevreten, ik woon namelijk 9 hoog dus geen tijd om een mes te halenIk zie je al staan in die lift "schiet toch op, schiet toch op" En andere mensen aan de kant duwen "sorry, ik heb effe haast, mijn hond wordt as we speak opgegeten". En iedereen meteen hollen als ze jou met wilde ogen en dat broodmes zien
Hahahahahahaha. Zie het al helemaal voor me.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Het was 23 keer.herejede schreef:Ben het met sandra eens, zal ales uit de kast trekken om mijn hondje te redden
- Pepie
- Zeer actief
Ik denk dat ook dat het je niet in de koude kleren gaat zittenNanna schreef:Waarom denken een aantal mensen toch dat die man 'effe lekker ging steken?'herejede schreef: niet me huis binnen gaan om 2 messen te pakken, en dan ff lekker 22 x steken
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij het verschrikkelijk vond, getuige het feit dat hij nu aan de anti-depressiva zit.

Ik verbaas me er ook over. Zowel Sandra als Herejede denken dat de man er een soort van genoegen in schepteNanna schreef:Waarom denken een aantal mensen toch dat die man 'effe lekker ging steken?'herejede schreef: niet me huis binnen gaan om 2 messen te pakken, en dan ff lekker 22 x steken
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij het verschrikkelijk vond, getuige het feit dat hij nu aan de anti-depressiva zit.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
mijn hond heeft ook eens zo in de bek gehangen van een grote landseer en als ik toen messen had gehad en de baas niet net zo van streek was geweest als ik,en dus niet geholpen had,en als we voor de deur stonden ipv op het strand,dan was het misschien ook wel zo afgelopen.Godzijdank hebben we het anders op kunnen lossen maar ik was ook behoorlijk wanhopig toen de hond maar niet losliet en mijn hondje daar zo hing.
Toevallig liep het bij deze engelse meneer allemaal zo en leuk zal hij het heus niet gevonden hebben maar ik kan het me wel voorstellen.
De uitleg van Budkes lijkt me duidelijk genoeg om te verklaren waarom er wel 23x gestoken is.
Iemand in paniek en een hond die nergens op reageert vanwege adrenaline,zegt genoeg lijkt me.
Toevallig liep het bij deze engelse meneer allemaal zo en leuk zal hij het heus niet gevonden hebben maar ik kan het me wel voorstellen.
De uitleg van Budkes lijkt me duidelijk genoeg om te verklaren waarom er wel 23x gestoken is.
Iemand in paniek en een hond die nergens op reageert vanwege adrenaline,zegt genoeg lijkt me.
- Pepie
- Zeer actief
- Pepie
- Zeer actief
- Julia
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Ruwharige dashonden, Schotse herder, Jack Russell en Zwitserse witte herder
In dit filmpje zijn 2 pitbullen de tuin van de buren ingekomen en hebben de mensen aldaar aangevallen en vallen steeds een beagle aan die daar ligt te gillen van angst. Bloed zit overal op dat arme dier en steeds doen die 2 bullen weer een aanval naar dat hondje. De baas durft zijn huis niet uit te komen om zijn hondje te redden, want dan wordt hij zelf aangevallen. Toen kwam de politie en schoot die bullen dood. Nou van mij krijgt die agent een medaille en een grote bos bloemen. Het zal je maar gebeuren dat je hond in je eigen tuin gemolesteerd wordt door 2 bullen en je niet kan helpen omdat je dan zelf gegrepen wordt.dancingdaydream schreef:Kan iemand dit even in woorden beschrijven? Ik heb de titel gelezen, en dat was al genoeg. Ik kan dat niet zien... Maar iemand even een uitleg van wat er exact gebeurd?Anja schreef:Oooooo, wat erg!chrico schreef:Over zinloos gesproken![]()
http://www.youtube.com/watch?v=gJymaLQV ... re=related
Die agent moeten ze opknopen.
Wat een idioot, die mogen ze 20 jaar opsluiten tussen allemaal dierenliefhebbers.
Die arme hond
- Julia
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Ruwharige dashonden, Schotse herder, Jack Russell en Zwitserse witte herder
Het heeft wel niks met dit topiconderwerp te maken, maar kwam dit halverwege tegen, vandaar mijn reactie.Julia schreef:In dit filmpje zijn 2 pitbullen de tuin van de buren ingekomen en hebben de mensen aldaar aangevallen en vallen steeds een beagle aan die daar ligt te gillen van angst. Bloed zit overal op dat arme dier en steeds doen die 2 bullen weer een aanval naar dat hondje. De baas durft zijn huis niet uit te komen om zijn hondje te redden, want dan wordt hij zelf aangevallen. Toen kwam de politie en schoot die bullen dood. Nou van mij krijgt die agent een medaille en een grote bos bloemen. Het zal je maar gebeuren dat je hond in je eigen tuin gemolesteerd wordt door 2 bullen en je niet kan helpen omdat je dan zelf gegrepen wordt.dancingdaydream schreef:Kan iemand dit even in woorden beschrijven? Ik heb de titel gelezen, en dat was al genoeg. Ik kan dat niet zien... Maar iemand even een uitleg van wat er exact gebeurd?Anja schreef:Oooooo, wat erg!chrico schreef:Over zinloos gesproken![]()
http://www.youtube.com/watch?v=gJymaLQV ... re=related
Die agent moeten ze opknopen.
Wat een idioot, die mogen ze 20 jaar opsluiten tussen allemaal dierenliefhebbers.
Die arme hond
Met dit topiconderwerp ben ik het met de mensen eens dat die baas van dat kleine hondje in NOODWEER heeft gehandeld en ik zou hetzelfde gedaan hebben. En die bazin mag NOOIT meer een hond hebben.
-
- Zeer actief
Het is dan maar net hoe je naar het filmpje kijkt
of kijken wij wel naar hetzelfde filmpje. Dat bloed wat jij denkt te zien zie ik als een halsband die het hondje om heeft. Als dit aanvallen is van de pitbulls dan zijn het dus eigenlijk maar verschrikkelijke watjes van honden. Die agent verdient een doodschop en geen medaille. Hij gaat in op de angst van de buren zonder zelf ook maar ergens naar te kijken schiet hij die hond dood.

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Julia
- Vaste gebruiker
chrico schreef:Het is dan maar net hoe je naar het filmpje kijktof kijken wij wel naar hetzelfde filmpje. Dat bloed wat jij denkt te zien zie ik als een halsband die het hondje om heeft. Als dit aanvallen is van de pitbulls dan zijn het dus eigenlijk maar verschrikkelijke watjes van honden. Die agent verdient een doodschop en geen medaille. Hij gaat in op de angst van de buren zonder zelf ook maar ergens naar te kijken schiet hij die hond dood.
Als je de reacties eronder leest dan lees je daar dat die bullen dat hondje aanvallen en ook die mensen van dat huis aanvallen, die meneer durft zij huis niet uit omdat hij wordt aangevallen door die bul...je hoort dat hondje GILLEN van angst...
Laatst gewijzigd door Julia op 14 okt 2012 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Julia
- Vaste gebruiker
Julia schreef:chrico schreef:Het is dan maar net hoe je naar het filmpje kijktof kijken wij wel naar hetzelfde filmpje. Dat bloed wat jij denkt te zien zie ik als een halsband die het hondje om heeft. Als dit aanvallen is van de pitbulls dan zijn het dus eigenlijk maar verschrikkelijke watjes van honden. Die agent verdient een doodschop en geen medaille. Hij gaat in op de angst van de buren zonder zelf ook maar ergens naar te kijken schiet hij die hond dood.
Als je de reacties eronder leest dan lees je daar dat die bullen dat hondje aanvallen en ook die mensen van dat huis aanvallen, die meneer durft zij huis niet uit omdat hij wordt aangevallen door die bullen...je hoort dat hondje GILLEN van angst...
Denk wel dat wij naar hetzelfde filmpje kijken ja..geluid aan zetten en je hoort die arme hond gillen...
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ik vind dat ook erg zielig om te horen.
En weet dat als de politie dan eenmaal komt dat er op zo'n manier ingegrepen word.
Vind het in alle gevallen zielig.
En weet dat als de politie dan eenmaal komt dat er op zo'n manier ingegrepen word.
Vind het in alle gevallen zielig.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
- Zeer actief
De enige die ik écht hoor gillen is de staf die neergeschoten wordt. Op de achtergrond hoor je de beagle nog steeds alarm huilen. Die donkere die neergeschoten wordt heeft de beagle in mijn ogen niet eens gekrenkt, op de film zie je ze tegenover elkaar staan en zie je de beagle naar voren schieten om aan te geven dat hij geen zin heeft in de andere hond, deze gaat dan achteruit. De gele was wat feller op de beagle, wat een klotefilmpje. Als die honden de beagle hadden willen killen hadden ze er met zijn tweeen opgedoken en niet gestopt. Dat ze voor de politie gaan met die pook stokken of vangstokken zie ik ook al niet gebeuren, hond doet schijnaanval en gaat terug, ze snappen helemaal niet wat er gebeurd.Julia schreef:Julia schreef:chrico schreef:Het is dan maar net hoe je naar het filmpje kijktof kijken wij wel naar hetzelfde filmpje. Dat bloed wat jij denkt te zien zie ik als een halsband die het hondje om heeft. Als dit aanvallen is van de pitbulls dan zijn het dus eigenlijk maar verschrikkelijke watjes van honden. Die agent verdient een doodschop en geen medaille. Hij gaat in op de angst van de buren zonder zelf ook maar ergens naar te kijken schiet hij die hond dood.
Als je de reacties eronder leest dan lees je daar dat die bullen dat hondje aanvallen en ook die mensen van dat huis aanvallen, die meneer durft zij huis niet uit omdat hij wordt aangevallen door die bullen...je hoort dat hondje GILLEN van angst...
Denk wel dat wij naar hetzelfde filmpje kijken ja..geluid aan zetten en je hoort die arme hond gillen...
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Nou ik hoor echt wel een gil van dat beesje. Bloed zie ik niet. Maar ik denk wel dat het beesje gegrepen is dat was geen alarm gil.
En dat vind ik wel heel erg zielig.
De agent heeft geschoten. Weet niet wat ik daar van vind. Maar waar is de eigenaar van die honden dat vraag ik me wel af?
En dat vind ik wel heel erg zielig.
De agent heeft geschoten. Weet niet wat ik daar van vind. Maar waar is de eigenaar van die honden dat vraag ik me wel af?
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
T heeft in principe niks met het topic te maken dit filmpje maar die "pitbulls" doen helemaal niks noppes. Belachelijk actie van die agent. Wat een oetlul.
Gr. Aniek

-
- Zeer actief
Hij was het zat was te horen in het filmpje vlak voor hij de donkere hond neerschiet.Nanna schreef:Het is natuurlijk wèl Amerika.
En daar is alles meteen een liability en word je voor het gerecht gesleept tot het je rood voor je ogen ziet.
Wie weet heeft die pitbull eigenaar wel toestemming gegeven ze neer te schieten.
Of die agent is bang voor honden en schiet ze dan gewoon maar neer (kan hem het schelen, hij is toch geen hondenliefhebber); ik weet ook niet of ík achter pitbulls aan was gaan vangen![]()
Maar goed, een DA met een verdovingsgeweer is natuurlijk net zo vlot opgeroepen.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
Ik zie die donkere hond eigenlijk niet echt iets doen. Ja hij blaft die mensen aan. En naar die beagle maakt hij gewoon spelbuigingen 

- Julia
- Vaste gebruiker
Een paar honden uit mijn roedel reageren meestal wel op honden geluiden van video filmpjes, ze baffen dan even en klaar...maar nu was de hele meute alert en 2 bleven maar doorblaffen, ondanks dat ik het geluid uit had gedaan. dus dat was echt angst gegil van die beagle. Die bul heb ik niet horen gillen, want ik had toch maar het geluid uitgezet voordat de roedel op tilt zou raken.blondie schreef:Hij was het zat was te horen in het filmpje vlak voor hij de donkere hond neerschiet.Nanna schreef:Het is natuurlijk wèl Amerika.
En daar is alles meteen een liability en word je voor het gerecht gesleept tot het je rood voor je ogen ziet.
Wie weet heeft die pitbull eigenaar wel toestemming gegeven ze neer te schieten.
Of die agent is bang voor honden en schiet ze dan gewoon maar neer (kan hem het schelen, hij is toch geen hondenliefhebber); ik weet ook niet of ík achter pitbulls aan was gaan vangen![]()
Maar goed, een DA met een verdovingsgeweer is natuurlijk net zo vlot opgeroepen.
Allemaal weer triest in ieder geval. Bahhhhh
-
- Zeer actief
Triest zeker. Maar jij en ik horen anders denk. In mijn gehoor is het gegil op het eind echt afkomstig van de hond die neergeschoten wordt. Slecht neergeschoten ook nog want een beetje politieagent die een geoefend schutter is en de hond voor zijn neus heeft staan schiet de kogel door de kop, is de hond gelijk dood ook.Julia schreef:Een paar honden uit mijn roedel reageren meestal wel op honden geluiden van video filmpjes, ze baffen dan even en klaar...maar nu was de hele meute alert en 2 bleven maar doorblaffen, ondanks dat ik het geluid uit had gedaan. dus dat was echt angst gegil van die beagle. Die bul heb ik niet hoeren gillen, want ik had toch maar het geluid uitgezet.blondie schreef:Hij was het zat was te horen in het filmpje vlak voor hij de donkere hond neerschiet.Nanna schreef:Het is natuurlijk wèl Amerika.
Allemaal weer triest in iedergeval. Bahhhhh
Komt wellicht bot over, bedoel het niet zo, maar van het gegil te horen schoot meneer de agent niet goed raak. Als je dan al schiet om te doden doe het dan goed. Hij staat recht voor de hond zo te zien in het filmpje.
Laatst gewijzigd door blondie op 14 okt 2012 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Julia
- Vaste gebruiker
Julia schreef:Een paar honden uit mijn roedel reageren meestal wel op honden geluiden van video filmpjes, ze baffen dan even en klaar...maar nu was de hele meute alert en 2 bleven maar doorblaffen, ondanks dat ik het geluid uit had gedaan. dus dat was echt angst gegil van die beagle. Die bul heb ik niet horen gillen, want ik had toch maar het geluid uitgezet voordat de roedel op tilt zou raken. Zo te zien is het nog wel een hele jonge hond/pup, die kunnen heel hard gillen als ze in paniek zijn.blondie schreef:Hij was het zat was te horen in het filmpje vlak voor hij de donkere hond neerschiet.Nanna schreef:Het is natuurlijk wèl Amerika.
Allemaal weer triest in ieder geval. Bahhhhh
-
- Zeer actief
Ach komop, heb je dit filmpje gezien? Zie toch echt weinig aggressie naar de mens toe. En ook naar de hond toe niet, nogmaals als de dieren zo aggressief zouden geweest zijn hadden ze zich met zijn tweeen op de beagle gestort en zich daarop gebotvierd en dat zie ik gewoon niet in dit filmpje.Nanna schreef:Tja, Pitbulls lopen een veel grotere kans om voor hun raap geknald te worden als er stront aan de knikker is dan de doorsnee Golden.
Vanwege de naam die ze hebben; mensen branden daar toch niet snel hun vingers aan.
Ook al iets om mee te nemen als je zo'n hond wilt hebben; met achteraf janken schiet je niks op. Je wilt zo'n hond dan moet je daar ook voor staan. Dus véél meer maatregelen qua vasthouden en huisvesten.
Doe je dat lekker laks niet dan loop je de kans dat agenten er in zo'n situatie op gaan schieten en daar mag je dan jezelf voor bedanken.
En daarmee, jagende honden mogen ook al niet, in sommige gebieden worden die ook zonder pardon neergeknald. Zal maar net jouw hond zijn die achter een zwak nijn aanrent.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
EensMarion. schreef:Je laat je in elk geval weer heel goed kennenValerie schreef:Dat vond ik ook daarom heb ik het verwijderd en haar daarvoor al een pb gestuurd. Het was echt zwaar onder de gordel.tineke schreef: Je opmerkingen richting Noor vind ik beneden alle peil Valerie ,en je laffe het zogenaamd niet willen uitleggen terwijl het duidelijk is wat je bedoelt vind ik ook
Ik heb het niet gelezen (maar krijg dat vast nog wel te horen van iemand toch?

Maar "fijn" om te zien dat dat je af en toe eens flink door de mand valt en even laat zien hoe je in elkaar zit Valerie

niet goed lezen wat er staat, de boel omdraaien, dingen lezen die er helemaal niet staan, suggereren, aannames doen, dan getergd onder de gordel gaan trappen en onderaan de streep een ander verwijten dat ie op aandacht geilt..
ehmm ehmm ehmmm duudelijk

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Voor de sceptici:
Dit doet adrenaline met een mens:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ead_module
Dan heb je geen last meer van verzuurde spieren of een lam armpje, dan handel je gewoon...
Dit doet adrenaline met een mens:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ead_module
Dan heb je geen last meer van verzuurde spieren of een lam armpje, dan handel je gewoon...
Laatst gewijzigd door fes/lou op 14 okt 2012 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Sorry, img ipv url 
Maar jij kunt nog goed zien Nanna, geen nieuw brilletje nodig

Maar jij kunt nog goed zien Nanna, geen nieuw brilletje nodig

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Dat jij zoiets fijn vind zegt meer over jou dan over mij denk ik zo. Ik kom hier niet om te rellen en zeker niet om mensen te kwetsen. Ik heb Yamie een oprecht bericht hierover gestuurd en zij heeft gezegd zand erover. Ze had net zo goed kunnen zeggen FU bitch. Verder kan ik niets meer aan de opmerking veranderen. Dat Marion nog commentaar durft te geven nadat zij zelf keer na keer na keer na keer kwetsende opmerkingen maakt op het forum, tja. Daar heb ik niets op te zeggen. Ik heb wel gelezen wat je gister hebt geschreven hoor Marion. Je kunt beter even je hand in eigen boezem steken denk ik zo.mercedes2803 schreef:EensMarion. schreef: Je laat je in elk geval weer heel goed kennen
Ik heb het niet gelezen (maar krijg dat vast nog wel te horen van iemand toch?)
Maar "fijn" om te zien dat dat je af en toe eens flink door de mand valt en even laat zien hoe je in elkaar zit Valerie![]()
niet goed lezen wat er staat, de boel omdraaien, dingen lezen die er helemaal niet staan, suggereren, aannames doen, dan getergd onder de gordel gaan trappen en onderaan de streep een ander verwijten dat ie op aandacht geilt..
Verder is dit bericht algemeen bedoelt. Hier op het forum ben je gewoon een 3e rangs burger als je je niet excuseert voor de voorliefde voor zgn vechthonden. Nee niet in elk topic blijkt dat maar zo eens in de zoveel tijd wel. Zeker vanwege alle staffordtopics die constant geopend worden. En dan maar gaan lachen en wijzen "kijk die staffordeigenaren reageren altijd zo defensief". Vind je het verdomme gek als jouw hond constant dood gewent wordt? Gewoon even serieus? Op elk ras wordt inderdaad commentaar gegeven maar zeggen dat een engelse collie een ontplofte haarbal is of een poedel een lelijke schaap is toch wel even wat anders dan iemands hond dood wensen. En nee natuurlijk wordt dat niet persoonlijk gezegd maar er wordt wel vaak genoeg gezegd dat ze verboden moeten worden, niet meer gefokt mogen worden, niet in het straat beeld thuis horen en eigenlijk moeten verdwijnen. Je kunt het wel algemeen houden maar je praat dan ook over de staffords die op dit moment op de schoot van hun baasje liggen. Het raakt dicht bij huis hoor dat soort opmerkingen. En dan keer op keer expres om mensen hun tent uit te lokken wat ook toegegeven wordt vind ik verachtelijk.
Bij mij is ook best mijn limiet bereikt met dat soort topics. Ik heb ook keer op keer dingen proberen uit te leggen, te verduidelijken maar daar gaat het niet om. Het gaat om lekker losgaan op rassen en de liefhebbers ervan. Laten weten wat voor een uitschot het is. Jij niet hoor, jij niet maar de rest van de staffordeigenaren wel. Amehoela. Af en toe vraag ik me af of mensen wel door hebben hoe een geschreven woord overkomt. Dan kijk ik naast mij naar mijn eigen hond en dan denk ik hoe kunnen mensen zo wreed zijn. Hoe kan iemand denken dat zij hier niet mag zijn. Mijn meisje, mijn hond waar ik zielsveel van hou. En dan kan er gezegd worden dat je je het niet aan moet trekken maar het kwetst wel.
Staffordeigenaar na staffordeigenaar wordt hier weggepest. Juist door deze opmerkingen je kan geen stafford opschrijven of er zitten al 10 mensen in je nek te hijgen. Als forum kun je ook denken van kom we gaan mensen informeren en zo ook zorgen dat er minder incidenten gebeuren. Maar nee dat is schijnbaar niet de bedoeling. Weg ermee allemaal. Diegene die hier nog zitten posten ook bijna nooit foto's of verhalen van de honden of ze moeten sociaal zijn. Dat mag nog net. En je moet natuurlijk beloven om nooooit meer een stafford te nemen. Anders blijf je een 3e rangs burger.
Zo ook de Akita tegenwoordig. Mensen praten achter mijn rug om dat ze niet met mij durven te wandelen vanwege Kiyoshi. Ik bedoel kom op hey dat ik een staffordeigenaar ben betekent niet dat ik het leuk vind om honden te pijnigen hoor. Kiyoshi is een sukkeltje, hij kan niet tegen boosheid in wat voor vorm dan ook. Ik zou willen dat hij eens voor zich opkomt. Als hij niet goed met andere honden kon dan bleef hij thuis. Net zo makkelijk want Jigzy gaat ook niet mee in groepswandelingen.
Dus ja na het zoveelste vechthondentopic ben ik geknapt. Ik was sowieso al niet meer van plan de topics te lezen en te reageren omdat het geen zin heeft. Dit topic vond ik te bizar om te laten gaan. Dit is voor mij echt een van de meest bizarre topics ooit op dit forum. Ik zou het mij ook niet aan moeten trekken maar goed ik blijf ook een mens met gevoel gelukkig. Ik zal me best laten kennen hebben door de geplaatste opmerkingen maar voor mij hebben toch veel meer forummers zich laten kennen hier.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Dan zou ik me dus keer op keer uber gekwetst moeten voelen Valerie want ik ben EN een derde rangs burger met een diepe liefde voor klapkaken - ook al heb ik er zelf geen 1 - EN Ik heb een SharpeiValerie schreef:Dat jij zoiets fijn vind zegt meer over jou dan over mij denk ik zo. Ik kom hier niet om te rellen en zeker niet om mensen te kwetsen. Ik heb Yamie een oprecht bericht hierover gestuurd en zij heeft gezegd zand erover. Ze had net zo goed kunnen zeggen FU bitch. Verder kan ik niets meer aan de opmerking veranderen. Dat Marion nog commentaar durft te geven nadat zij zelf keer na keer na keer na keer kwetsende opmerkingen maakt op het forum, tja. Daar heb ik niets op te zeggen. Ik heb wel gelezen wat je gister hebt geschreven hoor Marion. Je kunt beter even je hand in eigen boezem steken denk ik zo.mercedes2803 schreef:EensMarion. schreef: Je laat je in elk geval weer heel goed kennen
Ik heb het niet gelezen (maar krijg dat vast nog wel te horen van iemand toch?)
Maar "fijn" om te zien dat dat je af en toe eens flink door de mand valt en even laat zien hoe je in elkaar zit Valerie![]()
Verder is dit bericht algemeen bedoelt. Hier op het forum ben je gewoon een 3e rangs burger als je je niet excuseert voor de voorliefde voor zgn vechthonden. Nee niet in elk topic blijkt dat maar zo eens in de zoveel tijd wel. Zeker vanwege alle staffordtopics die constant geopend worden. En dan maar gaan lachen en wijzen "kijk die staffordeigenaren reageren altijd zo defensief". Vind je het verdomme gek als jouw hond constant dood gewent wordt? Gewoon even serieus? Op elk ras wordt inderdaad commentaar gegeven maar zeggen dat een engelse collie een ontplofte haarbal is of een poedel een lelijke schaap is toch wel even wat anders dan iemands hond dood wensen. En nee natuurlijk wordt dat niet persoonlijk gezegd maar er wordt wel vaak genoeg gezegd dat ze verboden moeten worden, niet meer gefokt mogen worden, niet in het straat beeld thuis horen en eigenlijk moeten verdwijnen. Je kunt het wel algemeen houden maar je praat dan ook over de staffords die op dit moment op de schoot van hun baasje liggen. Het raakt dicht bij huis hoor dat soort opmerkingen. En dan keer op keer expres om mensen hun tent uit te lokken wat ook toegegeven wordt vind ik verachtelijk.
Bij mij is ook best mijn limiet bereikt met dat soort topics. Ik heb ook keer op keer dingen proberen uit te leggen, te verduidelijken maar daar gaat het niet om. Het gaat om lekker losgaan op rassen en de liefhebbers ervan. Laten weten wat voor een uitschot het is. Jij niet hoor, jij niet maar de rest van de staffordeigenaren wel. Amehoela. Af en toe vraag ik me af of mensen wel door hebben hoe een geschreven woord overkomt. Dan kijk ik naast mij naar mijn eigen hond en dan denk ik hoe kunnen mensen zo wreed zijn. Hoe kan iemand denken dat zij hier niet mag zijn. Mijn meisje, mijn hond waar ik zielsveel van hou. En dan kan er gezegd worden dat je je het niet aan moet trekken maar het kwetst wel.
Staffordeigenaar na staffordeigenaar wordt hier weggepest. Juist door deze opmerkingen je kan geen stafford opschrijven of er zitten al 10 mensen in je nek te hijgen. Als forum kun je ook denken van kom we gaan mensen informeren en zo ook zorgen dat er minder incidenten gebeuren. Maar nee dat is schijnbaar niet de bedoeling. Weg ermee allemaal. Diegene die hier nog zitten posten ook bijna nooit foto's of verhalen van de honden of ze moeten sociaal zijn. Dat mag nog net. En je moet natuurlijk beloven om nooooit meer een stafford te nemen. Anders blijf je een 3e rangs burger.
Zo ook de Akita tegenwoordig. Mensen praten achter mijn rug om dat ze niet met mij durven te wandelen vanwege Kiyoshi. Ik bedoel kom op hey dat ik een staffordeigenaar ben betekent niet dat ik het leuk vind om honden te pijnigen hoor. Kiyoshi is een sukkeltje, hij kan niet tegen boosheid in wat voor vorm dan ook. Ik zou willen dat hij eens voor zich opkomt. Als hij niet goed met andere honden kon dan bleef hij thuis. Net zo makkelijk want Jigzy gaat ook niet mee in groepswandelingen.
Dus ja na het zoveelste vechthondentopic ben ik geknapt. Ik was sowieso al niet meer van plan de topics te lezen en te reageren omdat het geen zin heeft. Dit topic vond ik te bizar om te laten gaan. Dit is voor mij echt een van de meest bizarre topics ooit op dit forum. Ik zou het mij ook niet aan moeten trekken maar goed ik blijf ook een mens met gevoel gelukkig. Ik zal me best laten kennen hebben door de geplaatste opmerkingen maar voor mij hebben toch veel meer forummers zich laten kennen hier.
Rood gearceerd wordt namelijk wel degelijk over een Sharpei verkondigd en dat ook al jarenlang..
On top off it zijn het dan ook nog eens lelijke gedrochten en staan ze in de topics "welk ras zou je nooit willen" en "welk ras vind je vreselijk lelijk" ook bijna stelselmatig in veel rijtjes...
En ik herken het wel een beetje hoor, je bent er gewoon een keer klaar mee met dat gezever, maar toch he...
Als je, zoals jij en ik, nou al JAREN van die kutbeesten als een stafford of Sharpei hebt,

Ik ben er na 10 jaar in elk geval wel klaar mee en ben daar wel zo blij om ...
De keren dat ik toch nog de onbedwingbare neiging voel om wel boos te worden omdat iemand er weer op zit te zanniken zet ik de PC uit OF ik laat me toch een keertje gaan - maar dan probeer ik in elk geval censuur op mezelf toe te passen
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou, mag ik me dan aansluiten bij jullie met mijn Jack Russells? Die worden dan nog net niet als gevaarlijk gezien, maar wel als irritante kuthondjes die nooit luisteren, nare blaffers en weet ik wat al niet meer. Zitten mijn honden in het asiel? Hou ik minder van ze? Laat ik me wegpesten van het forum?
Neuh, ik haal gewoon mn schouders op en denk ze weten niet beter.
Ik hoef niet te knakken, ik weet hoe mn honden zijn, en die kortzichtigheid bij medeforummers is hun probleem, niet het mijne....
Neuh, ik haal gewoon mn schouders op en denk ze weten niet beter.
Ik hoef niet te knakken, ik weet hoe mn honden zijn, en die kortzichtigheid bij medeforummers is hun probleem, niet het mijne....