Wat wil je nu precies dan.?laeken schreef:Ik heb veel liever een sociaal hondje. Maar een klein Engels staffie vind ik ook wel heel erg leuk. Ik ben niet zo van het lopen met andere honden en het honden onderling laten spelen. Ik loop zelf in het bos en doe dingen met de honden zonder dat ik daar andere honden bij nodig heb. Waar ik nu woon heeft iedereen de honden aan de lijn eigenlijk. Normaal gesproken dan. Dus ik zou ook best een leuk Engels staffie willen. Maargoed, dat is dus verboden hier of kost je klauwen met geld...![]()
Ik denk dat uiteindelijk een kleinere terrier hier zal komen wonen. Of die sociaal blijven is altijd de vraag. Ik vind een Welsh, een Ierse terrier of een borderterrier erg leuk. Omdat ik heel stiekem liever geen rashond meer wil spreken de kortharige Black and Tan Jack Russels mij ook erg aan. Een mooi glanzend bonkig hondje. Eigenlijk een Engels staffie zonder staffie![]()
![]()
Dit is wat ik liefst hebben wil, hondsociaal of niet hondsociaal interesseert me eerlijk gezegd niet zoveel
Dit is wat het waarschijnlijk zal worden:
Bij een reu kunnen teven altijd wel en ik zal het hondje nooit castreren. Dus reu vs reu zal wel lastiger worden.![]()
Een sociale hond of een hond/mens agressieve .?