Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Trainen met Luca

Moderator: moderatorteam

Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Trainen met Luca

Ongelezen bericht door Machie »

Beginnende beginners zijn we :mrgreen:
Een maandje les gehad en pas sinds afgelopen week gaat hij echt over de kattenloop. Vandaag even met hem (en Dumas, maar daarvan geen filmpjes) geoefend.
Voor mezelf ook fijn om even terug te zien. Ik moet mijn commando's veel eerder geven, vooral bij de tunnels, dan hoef ik minder te lopen :engel:

Maar ok, hierbij 2 filmpjes :)

Sita
Zeer actief

Re: Trainen met Luca

Ongelezen bericht door Sita »

Leuk! Ik zou met Luca aan zijn sprongtechniek gaan werken. De tweede sprong bij de vooruit staat voor hem eigenlijk iets te dichtbij waardoor hij niet goed uitkomt. Hoe lang train je met hem op deze hoogte?
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Sita schreef:Leuk! Ik zou met Luca aan zijn sprongtechniek gaan werken. De tweede sprong bij de vooruit staat voor hem eigenlijk iets te dichtbij waardoor hij niet goed uitkomt. Hoe lang train je met hem op deze hoogte?
Ik train pas een maand met hem. We hebben een les of 4 gehad nu. Aan zijn sprongtechniek moet zeker wat verbeterd worden. En hij moet gewoon leren zelf te kijken ipv tussendoor kijken waar ik ben.
Maar het is zeker waar! We gaan er ook mee aan de slag :)

Dankje :ok:
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Knap hoor, zo na een paar keer trainen!

Ik zou zelf meer de beloning gaan gooien, want hij kijkt inderdaad erg naar jou. Denk dat hij dan ook al beter gaat springen.
Jip is een plakkertje maar met de beloning gooien is ze ook zelfstandiger geworden :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”