Nogmaals heb de film 1x gezien, kun je nagaan hoe als je dit ziet mensen zelf invullen. Zal de film nogmaals moeten kijken want in mijn beleving reageerde de ander hond wat feller naar de beagle. Maar kan er dus zomaar naast zitten.Budkes schreef:Klopt volgens mij ook Jolanda. Connie ook die blonde raakt de beagle absoluut niet aan. Die vent zegt ook kijk ze vallen mijn beagle aan, waarop de vraag komt waar dan?
Ze dansen om de beagle heen, die donkere maakt een spelbuiging. De blonde maakt schijnaanvallen maar weet niet hoe snel die weg moet komen als die beagle naar hem/haar uitvalt. Ze hebben het beestje niet aangeraakt en zeker niet agressief bejegent.
Geen enkele reden om te schieten. Behalve dan dat ze in de tuin van iemand anders lopen, maar daar hoeft zo'n hond toch niet voor te worden neergeschoten.
Op de reactie van de man die zegt ze vallen mijn beagle aan stapte een agent naar binnen met de mededeling het zat te zijn in zijn bewoordingen. In mijn ogen nogmaals vond ik de honden geenszins aggressief naar mens of naar hond. Als mensen hier in Nederland dit als aggressief zien en ok vinden om een hond dood te maken door wie dan ook dan zijn we ver heen.