Gitana toen

Gitana nu

Doña

Don nu

Xime

Xime (Lima) nu

Brietje ± 7 weken

Brio nu

Nog wat andere foto's
Gitana's lijfje

Brio's heerlijk bekkie

Xime koppie

Don kon toen heel overdreven gaan staan

En nu nog

Moderator: moderatorteam
Ja, eigenlijk wel. De karaktertjes zijn fijn. Ze hebben allemaal een goede bouw en een mooi elegant lijfje.Lief schreef:Mooi hoor! Zijn ze nu ook uitgegroeid zoals je ze verwacht/ gehoopt had?
Ik ook!YvetteJ schreef:Superleuk gedaan die foto's zo!
Ik vind ze allemaal heel erg goed gelukt en mooi geworden!![]()
Ben dan ook heel trots dat mijn knappe Chup dat gemaakt heeft samen met Eleentje
Dat zal haar zijn dan. Toevallig zeg!duitse herder schreef:He wat grappig, Lima ken ik van mijn werkOf er moeten meerdere naakthonden rondlopen met die naam die 1,5 jaar oud zijn
Ik had al zitten googlen op Lima en naakthond, maar kon niets vinden. Logisch als ze een andere naam heeftsirene schreef:Dank allemaal! Brio is nog steeds de populairste
Dat zal haar zijn dan. Toevallig zeg!duitse herder schreef:He wat grappig, Lima ken ik van mijn werkOf er moeten meerdere naakthonden rondlopen met die naam die 1,5 jaar oud zijn
Vanwaar die?
Ze is een paar keer op de hondencreche geweest, ik heb ergens nog foto's van haarsirene schreef:Was ze toen bij jullie in het pension ?
Ik geloof dat ze eerst dagopvang/uitlaatservice hebben overwogen maar ik geloof dat ze dat nooit gedaan hebben.
Pension wel een keer.