Machie schreef:Dumas is weer een kampioenspunt rijker!
Gefeliciteerd!
Moderator: moderatorteam
grover schreef:Heb bij ons in de ring wel een aantal een beetje zien zwabberen met de achterhand, maar ik had zelf geen last van eventuele gladheid ofzo. Ol ook niet, die loopt overalRingen zijn idd erg wisselend van formaat. Ring 1 is bv echt lekker ruim, onze ring was zoals gezegd krapjes
Dank je wel.
Wij lopen morgen in ring 1, dus we kunnen lekker gas geven,
Kippetje was wel braaf vandaag
Is me niet opgevallen. Schiet me maar ff aan als je me ziet, ben te herkennen aan aan Shiloh.sirene schreef:Ik ben er morgen!
Doña voor haar laatste jeugdpuntje hopelijk en Lima showt een keertje voor de lol. Omdat de eigenaren nieuwsgierig zijn naar zo'n show.
Is er een beetje iets te doen voor ze qua demonstraties enzo ?
KloptMit schreef:Tram nemen (welke dan ook) richting P+R westraven. Daar stap je over op de bus richting IJsselstein of Nieuwegein (vervanging van de tram, moet je even vragen). Dan is het nog 1 halte.moosje schreef:Kan iemand me vertellen hoe ik er vanaf Utrecht CS kan komen?
Ben al geweest.CharlesvdBerkt schreef:KloptMit schreef:Tram nemen (welke dan ook) richting P+R westraven. Daar stap je over op de bus richting IJsselstein of Nieuwegein (vervanging van de tram, moet je even vragen). Dan is het nog 1 halte.moosje schreef:Kan iemand me vertellen hoe ik er vanaf Utrecht CS kan komen?
Op P&R Westraven neem je lijn 160 richting Nieuwegein en dan is het inderdaad 1 halte.
De pendelbus naar IJsselstein stopt niet bij de locatie van de Utrecht.
Ik zag wel dat ze in de erering met iets bezig waren.. stonden wat hindernissen. Maar verder niet op gelet.sirene schreef:Ik ben er morgen!
Doña voor haar laatste jeugdpuntje hopelijk en Lima showt een keertje voor de lol. Omdat de eigenaren nieuwsgierig zijn naar zo'n show.
Er waren gister demonstraties van flyball, doggydance en apport. En qua shoppen is het ookerg leuk. Je vermaakt je wel daar!sirene schreef:Ik ben er morgen!
Tegen 3 uur morgen de exposanten naar huis die niet naar de erering hoeven, dus dan is het een leegloop. Tegen die tijd begint wel het programma in de erering en natuurlijk de stands om te shoppen staan er wel nogZilla schreef:Heeft zin om deze middag hier nog een kijkje te nemen? Of is alles voornamelijk sochtends en is in de middag een beetje zonde?
Ik bedenk weer iets op het laatste moment
Dat valt toch wel mee.Mit schreef:Nou, er won op een gegeven moment een of andere buikschuivert van een Welsh![]()
jores schreef:het is ongelooflijk hè, ze kunnen incognito rondlopen, niemand herkent ze
oohhh hahahahaReny schreef:jores schreef:het is ongelooflijk hè, ze kunnen incognito rondlopen, niemand herkent ze
Whahahaha in combinatie met je onderschrift![]()
![]()
![]()
![]()