Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Temperatuur na de bevalling

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

kitty
Zeer actief
Mijn ras(sen): schapendoes
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Temperatuur na de bevalling

Ongelezen bericht door kitty »

De temperatuur in de kamer is nu 21.5 graden en in de tent is het wat warmer. Ik heb een heel dik waterdicht kussen in de werpkist dus ze liggen niet op de grond. Ze liggen niet op een hoopje en lekker bij mama in de buurt. Ze groeien zo goed dat ze het niet koud kunnen hebben ga ik maar vanuit. Deze pups waren bij de geboorte ook al heel groot, dat scheelt denk ik ook.
kitty
Zeer actief
Mijn ras(sen): schapendoes
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Temperatuur na de bevalling

Ongelezen bericht door kitty »

Marjoleine schreef:2 x gegeven in totaal, beide keren bij teveel troeperige uitvloeiing.
Verder is het eigenlijk nooit nodig geweest.
Temperatuur tot 39,5 vind ik acceptabel, zeker als het gedrag normaal is.
Onrustig, tja. Willemijn graaft sinds twee dagen niet meer, die boom die eruit moet heeft ze bijna in haar uppie uitgegraven :mrgreen:
Dat vind ik normaal en niet specifiek onrustig. Wat is voor jou onrustig, Rosita?
Babbels had bij haar bevalling veel vieze uitvloeiing tussen de pups door. Ook kwam er nog een blaas met een hoop viezigheid, een geresorbeerde pup. Kan natuurlijk zijn dat haar lichaam daar nog wat op reageert met koorts.
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”