MonaToetje schreef:Niet lullig bedoelt Frank, maar hoe kun jij nou weten of jou Chi`s gezonder zijn dan die van Chi wanneer je zelf niet test?
Zie jij nu werkelijk geen verschil Linda?

MonaToetje schreef:Mensen kunnen hun mening bij stellen Karin![]()
Ik dacht een jaar geleden ook over bepaalde zaken heel anders dan nu.
In die zin vind ik het dan ook niet fair om iemand om de oren te slaan met dingen die ze een jaar geleden geschreven hebben. Ik vraag me soms af hoe jij je dat allemaal kunt herinneren . Volgens mij heb jij het geheugen van een olifant .
Dat klopt, daar heb je helemaal gelijk in, tenzij die betreffende personen zelfs een jaar na dato zeggen dat je (algemeen gesproken)liegt of ze ergens mee om de oren slaat. Jij weet zelf ongetwijfeld "onze" discussie nog wel, en waar het "onze" discussie aangaat ben ik het er nog steeds nu anno 2012 niet mee eens dat ik destijds een ban heb gehad wegens "laster" .. laster is in mijn ogen (mening) liegen, en dat is iets wat ik niet doe, en waar ik een gruwelijke hekel aan heb....
Kheb mijn bezwaar destijds aangegeven, is niks me gedaan, dus so be it. Maar, ik heb toen met jou geen enkel woord gelogen, zoals ik nu ook hier met chiwi geen enkel woord gelogen heb. Enige wat jullie mij kunnen verwijten is dat ik jullie als fokker zijnde niet hoog heb staan en daar mijn (gefundeerde) mening over heb. Niks meer, niks minder...