Op mijn vraag hoe het vannacht gegaan was volgde er even stilte, daarna een "ik neem aan voor een pup wel goed", en daarna een, "ik ga nog even naar bed".
Taran ging om half 12 in de bench, toen hij al lag te slapen en Ramon sliep er al naast toen Taran besloot om een drolletje in de bench te leggen. Ramon wil het opruimen dus die maakt de bench open.
Taran besluit daarop dat het vreselijk hilarisch is om over het bed van het baasje te wandelen.
Dat zou ook niet erg geweest zijn als hij niet eerst door zijn eigen poep gebaggerd was

Taran is dus zo'n pup die totaal geen moeite heeft om zijn slaapplekje te bevuilen en er daarna doorheen te rollen en te lopen

Enfin, Ramon heeft zijn bench weer schoongemaakt, Taran er weer in, bed verschoont en weer slapen. Alleen toen was terrorTaran wakker. Dus toen duurde het tot half 1 voor hij sliep.
Om half 5 was hij weer wakker en het duurde weer een half uur voor hij geplast had. Om half 7 kwam ik dus naar beneden. Goed bedoeld, maar toen lagen alle 3 de heren dus te slapen en werd Taran wakker van mij. Oeps

En nu? Nu moet ik even in gaan grijpen want mijn veters worden deskundig verwijderd uit mijn schoenen........
Taran is Wakkerrrrr en iedereen mag het weten

Zijn brokjes wil hij nog steeds niet, de kastdeuren wel.
Straks gaan we kennismaken met de bobtail van mijn zus en vanmiddag gaan we naar de markt. Ben benieuwd. Weer genoeg te beleven vandaag