Helemaal goedHilly45 schreef:Wat vind je van 14.00uur?DeDiana schreef:@Hilly45: We hadden nog geen tijd afgesproken voor maandag, toch?
Wat komt jou goed uit?

Zie ik je dan op de parkeerplaats!
Moderator: moderatorteam
Helemaal goedHilly45 schreef:Wat vind je van 14.00uur?DeDiana schreef:@Hilly45: We hadden nog geen tijd afgesproken voor maandag, toch?
Wat komt jou goed uit?
Leuk............DeDiana schreef:Helemaal goedHilly45 schreef:Wat vind je van 14.00uur?DeDiana schreef:@Hilly45: We hadden nog geen tijd afgesproken voor maandag, toch?
Wat komt jou goed uit?
Vinden jullie het goed als ik ook meeloop met de meiden?Hilly45 schreef:Leuk............DeDiana schreef:Helemaal goedHilly45 schreef:Wat vind je van 14.00uur?DeDiana schreef:@Hilly45: We hadden nog geen tijd afgesproken voor maandag, toch?
Wat komt jou goed uit?
Leuk!Belle schreef:Vinden jullie het goed als ik ook meeloop met de meiden?
Tuurlijk!DeDiana schreef:Leuk!Belle schreef:Vinden jullie het goed als ik ook meeloop met de meiden?
Haha, dat is fijn. Laat Mila er maar lekker van snoepen, het is een echte snoeojeszak, haha..... Kun je nagaan hoe Sam niet weg was te slaan toen ik de zakjes vulde........ Geniet maar van de knolse koek, beroemd in Groningen.DeDiana schreef:![]()
(O, en Hilly: de snoepzak voor Mila en de verrassing uit Groningen vallen hier goed in de smaak!)