Leonieke schreef:Angelique25 schreef:Leonieke schreef:Dank je Lizzy

.
Persoonlijk vind ik de resultaten bij frozen semen over het algemeen best tegenvallen. Bij gekoeld al. Alle mooie cijfers van b.v. University of Uppsala e.d. ten spijt.
Ik snap het hoor. We hebben inderdaad opgezocht hoe het werkt met operatief inbrengen maar ik weet het niet hoor.....

. Vind het toch wel erg ver gaan.....
Wat bedoel je met de bovenstaande quote

?
Nou, gewoon, tegenvallende resultaten. Teven leeg, 1 á 2 pups. En met dat laatste kun je natuurlijk best blij zijn, maar als er zoveel kosten en moeite gedaan wordt en het systeem zo jodelahitee is zoals sommige artsen je laten geloven dan wil ik ook vaker horen....we hadden een nest van 6 pups oid.
Dit is die zweedse tent die hun eigen koelsysteem heeft ontwikkeld.
http://www.canirep.com/Home.htm Daar zal "jouw" zaad ook opgeslagen liggen. De cijfers zijn klinkend en idd, ik heb zelf mogen aanschouwen hoe sperma na een week nog springlevend ontwaakte (dit was gekoeld sperma). Maar ondanks dat springlevende zaad, de perfect progwaarde van mijn teef en hoe perfect het er van binnen bij haar wel niet uitzag...DIT moest gewoon goed gaan, had ik toch 2 x een lege teef. Dus tja, helaas ben ik er voorlopig wel weer even klaar mee. En dan is de slagingskans bij bevroren nog lager