Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vrouw doodgebeten door 5 honden
Moderator: moderatorteam
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Vrouw doodgebeten door 5 honden

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
dagmar88 schreef:beschrijving komt niet echt overeen met de foto he...
Er staat ook nog dat alle honden op de foto staan. Twee bordeauxdoggen (check) 2 ambullen (??? 1 pup???) en een kleine bastaard (????) wel zie ik nog een halve sharpei op de foto

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Misschien is die leguaan een vermomde ambull ?
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
ah kom die bordeauxdoggen maar brengen
wat een schatjes
die ambullen kunnen vast wel naar Brigitte
en die rimpel komt ook vast wel iemand voor
wat een schatjes
die ambullen kunnen vast wel naar Brigitte

en die rimpel komt ook vast wel iemand voor

- dagmar88
- Zeer actief
Ik zie twee doggen, een staff/pit pupje en die sharpei x rottweiler? Prachtige hond.laeken schreef:dagmar88 schreef:beschrijving komt niet echt overeen met de foto he...
Er staat ook nog dat alle honden op de foto staan. Twee bordeauxdoggen (check) 2 ambullen (??? 1 pup???) en een kleine bastaard (????) wel zie ik nog een halve sharpei op de foto
maar inderdaad...
Brutal: Gloria Knowles was mauled to death by her daughter's dogs - two French Mastiffs, two American bulldogs and a small mongrel (all pictured)
Laatst gewijzigd door dagmar88 op 01 nov 2012 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
- Aantal honden: 2
Had ze die honden maar maar eten moeten geven, blijkbaar hadden ze nog honger 

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
tja, life is a bitch and then you die 
maar chapeau voor nanna die ze toch maar steeds weer weet te vinden, dit soort sensatieverhalen

maar chapeau voor nanna die ze toch maar steeds weer weet te vinden, dit soort sensatieverhalen

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- renee-uk
- Zeer actief
het maakt het verhaal wel een stuk ongeloofwaardiger, oma zal wel bezopen geweest zijn of er was iets anders aan de hand.Nanna schreef:Tsja, dat de Toepoel niet helemaal klopt is dus erger dan dat die vrouw is doodgebeten...laeken schreef:dagmar88 schreef:beschrijving komt niet echt overeen met de foto he...
Er staat ook nog dat alle honden op de foto staan. Twee bordeauxdoggen (check) 2 ambullen (??? 1 pup???) en een kleine bastaard (????) wel zie ik nog een halve sharpei op de foto![]()
Het staat overigens voor iedereen vrij te lezen in een publieke online krant, dus een chapeau om het te vinden is niet echt nodigHet wordt zowat in je gezicht gesmeten.
Er staat overigens ook een verhaal over een kaalgeschoren herderOok maar even plaatsen? Het is per slot hondgerelateerd en ook leed
en wat die herder betreft: je gaat je goddelijke gang maar, wat boeit mij dat wat sommige idioten met hun hond uitvreten

is niet iets dat ik kan veranderen toch?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
- Zeer actief
Nanna schreef:Ze kan idd prima aan een hartaanval gestorven zijn.Inge O schreef:wat een artikel![]()
'They were vicious dogs – you knew by how they pulled on the lead and you could hear them barking from my house.'
dat is nog één van de betere zinnetjes.
en het arme mens is gestorven aan een hartaanval - de hondenbeten kunnen nooit zo erg geweest zijn gezien ze vóór de postmortem nog twijfelen of ze misschien niet eerst al stierf aan die hartaanval en niet tijdens of na de aanval.
lijkt me niet dat je zelfs maar aan een hartaanval zou denken als iemand daar helemaal verscheurd en bloedend ligt.
Maar één goed gerichte beet in het bejaarde nekje kan de truuk ook al doen hoor. Daar hoef je er niet verscheurd en bloedend voor bij te liggen.
Tja, een collie kan ook op iemands nek gaan staan die daar net een zwakke ader heeft.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Toch netjes van die honden om het mmet zijn 5en te doen.
Als je het doet moet het ook snel over zijn .
2 staat ook zo onproffioneel en amateurachtig.
Als je het doet moet het ook snel over zijn .
2 staat ook zo onproffioneel en amateurachtig.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
ik denk eerder het laatste hoorNanna schreef:Nou ja, er gaat eerst uitgezocht worden of ze aan die hartaanval overleed omdat ze aangevallen werd, of dat ze een hartaanval kreeg en daarom aangevallen werd.Inge O schreef: het lijkt me echt heel erg weinig voor de hand liggend dat een bijna onzichtbare beet in een mensennek iemand ombrengt en gezien ze aan een hartaanval denken ga ik er van uit dat er ook aan die nek weinig te zien is.
Ik vind het hoe dan ook vreselijk dat dat mens aangevallen is....
dat ze het niet snapte en haar hebben geprobeerd omhoog te krijgen/ wakker te krijgen
lijkt mij het meest lochiese

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
nou ik weet wel als er 1 wat heeft en neer klapt op de grond dat ze er dan met zn alle boven opklappen met wel doel dan ookNanna schreef:Ja, want honden hebben die 'lochiese' neiging om de gevallen medemens weer op de been te helpenfrank-bobby schreef: dat ze het niet snapte en haar hebben geprobeerd omhoog te krijgen/ wakker te krijgen
lijkt mij het meest lochiese![]()
hier ook een keer meegemaakt toen bitch een epelepsie aanval kreeg had ze er toch 5 boven op haar terwijl ze normaal nooit iets bij haar zouden proberen

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Het waren gewoon hulphonden voor de manken en de slechtlopende.Nanna schreef:Ja, want honden hebben die 'lochiese' neiging om de gevallen medemens weer op de been te helpenfrank-bobby schreef: dat ze het niet snapte en haar hebben geprobeerd omhoog te krijgen/ wakker te krijgen

Jezus Frank hoe kom je erop.

Wat je zegt ben je zelfffff 

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
nou ik ken zat gevallenbouvierpoedel schreef:Het waren gewoon hulphonden voor de manken en de slechtlopende.Nanna schreef:Ja, want honden hebben die 'lochiese' neiging om de gevallen medemens weer op de been te helpenfrank-bobby schreef: dat ze het niet snapte en haar hebben geprobeerd omhoog te krijgen/ wakker te krijgen
![]()
dat er juist door zo iets onverwachts zeker met een roedel dit soort dingen gebeuren
ze schrikken gewoon en weten niet wat er gebeurd en zien alleen iemand die er opeens mee opgehouden is hun baas in dit geval
ik heb net het voorbeeld van de epelepsie genoemd
maar toen ik bobby in de kamer liet inslapen en toen hij dood was de honden erbij gehaald en waren echt verschillende reacties
mokkel heeft 1 x gekeken en ging weer weg en bleef op afstand
Bitch bleef maar duwen en happen in mijn ogen om hem wakker te krijgen
pientje bleef zn bek likken en duwen
en burberry hapte naar zn achterpoten en ging weer weg

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Voor mij iig wel. Ik vind het zo vreselijk irritant al die sensatieberichten waar de onzin vanaf druipt maar die wel gelezen en geloofd worden door een heleboel lezers.Nanna schreef: Tsja, dat de Toepoel niet helemaal klopt is dus erger dan dat die vrouw is doodgebeten...![]()
Als de foto en de feiten (lees rassen en aantallen) al niet kloppen. Waarom de rest wel. Verder ben ik het met het verhaal van Inge) eens. Arme mens is zeer ws gewoon gestorven aan een hartaanval. Maarja, dat haalt de krant niet.
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Cavia's vreten hun pasgeboren jongen soms aan, ze likken ze schoon om ze op gang te krijgen, maar als dat niet werkt (omdat het jong al dood is) dan gaan ze weleens te ver.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Jij hebt het over een vorm van helpen, terwijl het meer op "naar de andere kant helpen" slaat.frank-bobby schreef:nou ik ken zat gevallenbouvierpoedel schreef:Het waren gewoon hulphonden voor de manken en de slechtlopende.Nanna schreef:Ja, want honden hebben die 'lochiese' neiging om de gevallen medemens weer op de been te helpenfrank-bobby schreef: dat ze het niet snapte en haar hebben geprobeerd omhoog te krijgen/ wakker te krijgen
![]()
dat er juist door zo iets onverwachts zeker met een roedel dit soort dingen gebeuren
ze schrikken gewoon en weten niet wat er gebeurd en zien alleen iemand die er opeens mee opgehouden is hun baas in dit geval
maar toen ik bobby in de kamer liet inslapen en toen hij dood was de honden erbij gehaald en waren echt verschillende reacties
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, dat kan. Ik niet.Nanna schreef:Ik vind het dan weer waarschijnlijker dat je van schrik een hartaanval krijgt als je door die beesten aangevallen wordt.sirene schreef: Verder ben ik het met het verhaal van Inge) eens. Arme mens is zeer ws gewoon gestorven aan een hartaanval. Maarja, dat haalt de krant niet.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
natuurlijk niet ze probeerde hem wakker te krijgen als je gezien had hoe dat gingsirene schreef:Jij hebt het over een vorm van helpen, terwijl het meer op "naar de andere kant helpen" slaat.frank-bobby schreef:nou ik ken zat gevallenbouvierpoedel schreef:Het waren gewoon hulphonden voor de manken en de slechtlopende.Nanna schreef: Ja, want honden hebben die 'lochiese' neiging om de gevallen medemens weer op de been te helpen![]()
![]()

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
nou daar geloof ik niks vanNanna schreef:Ik vind het dan weer waarschijnlijker dat je van schrik een hartaanval krijgt als je door die beesten aangevallen wordt.sirene schreef: Verder ben ik het met het verhaal van Inge) eens. Arme mens is zeer ws gewoon gestorven aan een hartaanval. Maarja, dat haalt de krant niet.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar in het geval van de aanval van Bitch toch niet ?frank-bobby schreef:natuurlijk niet ze probeerde hem wakker te krijgen als je gezien had hoe dat gingsirene schreef: Jij hebt het over een vorm van helpen, terwijl het meer op "naar de andere kant helpen" slaat.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
nee dat was gewoon een schrik reactie het is later nog een keer of 2 gebeurd en toen reageerde ze al niet meersirene schreef:Maar in het geval van de aanval van Bitch toch niet ?frank-bobby schreef:natuurlijk niet ze probeerde hem wakker te krijgen als je gezien had hoe dat gingsirene schreef: Jij hebt het over een vorm van helpen, terwijl het meer op "naar de andere kant helpen" slaat.

Lijkt me niet dat ze aangevallen is, denk dat de honden in paniek zijn geraakt, en toen misschien op haar zijn gesprongen of iets?
Je zou inderdaad een hartaanval kunnen krijgen als je aangevallen wordt, maar die kans is wel zo klein, waar komen die andere hartaanvallen dan vandaan die niet aangevallen zijn? slecht excuus maar weer.
Je zou inderdaad een hartaanval kunnen krijgen als je aangevallen wordt, maar die kans is wel zo klein, waar komen die andere hartaanvallen dan vandaan die niet aangevallen zijn? slecht excuus maar weer.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
gaat wel ver met de vermenselijking van de huishond hier...'om de gevallen medemens'
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Gewoon schrik ?frank-bobby schreef: nee dat was gewoon een schrik reactie het is later nog een keer of 2 gebeurd en toen reageerde ze al niet meer
Je moet voor de gein eens over ganging up gaan lezen in een hondenroedel.
- renee-uk
- Zeer actief
ik denk dat oma ging voeren, die honden onderling slaags raakten vanwege het eten, oma niet al te stevig op de wankele beentjes stond en van schrik een hartaanval kreeg.
gelukkig blaften die knokkende honden zodat het hele gebeuren fijn hun richting opgeschoven kon worden
voor iemand met gezond verstand ben je trouwens wel makkelijk te overtuigen als het om dit soort sensatietoestanden gaat nanna
gelukkig blaften die knokkende honden zodat het hele gebeuren fijn hun richting opgeschoven kon worden

voor iemand met gezond verstand ben je trouwens wel makkelijk te overtuigen als het om dit soort sensatietoestanden gaat nanna

-
- Zeer actief
Ik begrijp sowieso niet wat er leuk is aan deze stemmingmakerij.
Het verhaal zal wel half verzonnen zijn en mensen die nu beweren dat ze het erg vinden voor die vrouw lullen totaal uit hun nek. Als het leed van de medemens je zo vreselijk raakt waarom worden er dan alleen maar stukjes gepost over "gevaarlijke" honden die mensen opgevreten zouden hebben?
Er is dus nog veel en veel meer mensenleed maar dat lijkt de interesse ineens totaal niet meer op te wekken. Zodra er vechthonden in beeld komen is het ineens allemaal zo verschrikkelijk voor die mensen. Of voor de betrokken honden. Dat terwijl overal honden afgeslacht worden en overal mensen verhongeren en elkaar afslachten. Dit verhaal van die honden is er niks bij als er al iets van klopt.
Gewoon lekker genieten van het meedoen met de sensatiepers op telegraafgehalte is dit. Niks meer en niks minder. En natuurlijk een goede reden om overal te pas en te onpas over klapkaken als pikverlenger voor mensen met een laag IQ te praten. Want dat is ook favoriet.
Niks oprechts aan wat mij betreft maar puur geoorloofd onbeschoft en denigrerend doen omdat je het lekker vindt. 

Gewoon lekker genieten van het meedoen met de sensatiepers op telegraafgehalte is dit. Niks meer en niks minder. En natuurlijk een goede reden om overal te pas en te onpas over klapkaken als pikverlenger voor mensen met een laag IQ te praten. Want dat is ook favoriet.

-
- Zeer actief
En grijpt ze het verhaal aan om andere mensen als dom, minderwaardig en half imbeciel neer te zetten. Omdat ze dat blijkbaar gewoon lekker lijkt te vinden. De honden zijn pikverlengers en tevens woeste satanische moordenaars.Inge O schreef:van zodra er ergens - waar dan ook - een hondentand in het spel is verliest nanna acuut haar gezond verstandrenee-uk schreef: voor iemand met gezond verstand ben je trouwens wel makkelijk te overtuigen als het om dit soort sensatietoestanden gaat nanna.

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
heb het trouwens net ff gedaansirene schreef:Gewoon schrik ?frank-bobby schreef: nee dat was gewoon een schrik reactie het is later nog een keer of 2 gebeurd en toen reageerde ze al niet meer
Je moet voor de gein eens over ganging up gaan lezen in een hondenroedel.
en we bedoelen denk ik allebei hetzelfe alleen verwoorden we het anders

- renee-uk
- Zeer actief
ja vrij logisch toch dat ze gewond raakt als ze valt.Nanna schreef:The widow was badly injuredrenee-uk schreef:ik denk dat oma ging voeren, die honden onderling slaags raakten vanwege het eten, oma niet al te stevig op de wankele beentjes stond en van schrik een hartaanval kreeg.
gelukkig blaften die knokkende honden zodat het hele gebeuren fijn hun richting opgeschoven kon worden![]()
Kwam zeker ook doordat ze viel door haar hartaanval?
Grapig hoe iedereen altijd uit de naad gaat om te bewijzen dat er écht niks naars gebeurd is, dat kán toch helemaal niet. De kranten van tegenwoordig, ze verzinnen wat.![]()
Die Rottweiler die de postbode zijn arm eraf beet,ook allemaal verzonnen natuurlijk![]()
Óf....het waren Golden Retrievers. Want die hebben de meeste bijtincidenten op hun naam.
They pointed to two incidents where postmen in Cambridge and Sheffield almost lost limbs while carrying out their duties. The man who owned two rottweilers that almost tore off the Cambridge postman's arm in 2008 escaped prosecution.
Sorry, maar die honden stonden niet best bekend in die buurt. Ik vind het scenario dat die vrouw door die honden is gedood helemaal niet zo onwaarschijnlijk en totaal ongeloofwaardig
hou toch eens op met je sensatiegedoe joh en als naar die eigenaar geen vervolging is ingesteld zal het met die rottie ook wel meegevallen zijn.
er staat ook almost bij he, dus die arm is er niet af gebeten.
mankeert er nu ook al van alles aan je engels?