nog maals lul niet zo slap als je er niks van weetStol schreef:Maar als je al een hele poos een uitkering trekt, heb je toch gewoon niet zo veel te willenfrank-bobby schreef:een hele groote verandwoordelijkheid en dat gevoel bezit ik wel en ik stop er met bloed zweet en tranen mijn liefde tijd en aandacht en geld inStol schreef:Stol schreef: Sommige hobby's lijken leuk maar brengen ook een groot verantwoordelijkheidsgevoel met zich mee. En dat gevoel bezit jij niet, dat is alweer te lezen een paar pagina's terug waarin je aangeeft dat je met het paard misschien toch ook niet zo goed nagedacht had.
En je kunt niet gewoon werken omdat..?
en wie zegt dat ik niet kan werken ? alleen is het moeilijk voor mij om de juiste passende baan te vindendan moet je toch niet kieskeurig zijn qua werk? Het gay erom dat je gewoon kunt werken, en dus gewoon je centen moet verdienen. Wat het werk ook is.
Ipv leven van andermans centen. Uitkeringen zijn er om mensen te steunen die echt niet kunnen werken. Maar dat kun jij wel gewoon toch? Of heb je er eigenlijk niet zo veel zin in en vind je het wel lekker zo? Beetje zwart geld verdienen met fukken?
ik heb heel lang niet kunnen werken
en nu zou bepaald werk kunnen maar moet het er wel zijn
en normaal vinden veel bedreiven mij al een te groot risico
dus zeker in deze tijd waar er ook nog steeds mensen opzoek zijn naar een baan die niks mankeren