Dat doet Frank ook allemaal hoor.Stol schreef:Ik werk, geef samen met mijn partner alle zorg die Mick nodig heeft, als hij ziek is gaan we gewoon naar de da en laten we hem niet afspuiten en ik ben geen broodfukker nee. Ik zorg goed voor de dieren die ik bezit in mijn leven.bouvierpoedel schreef:Frank lijk wel het pispaaltje van het forum te worden zeg.
Stol geef jij even verantwoording over wat je wel en niet doet,werkt of niet en wat je zoal allemaal binnen sleept aan subsidie, toelage ,kinderbijslag, kinderopvangvergoeding ,kwijtscheldingen ,allimentatie ,belasting voordeeltjes ,de zwarte overwerk uurtjes of voordeeltjes,hypotheek aftrek, huurtoeslag, zorgtoeslag.....................Wat voor merk hoogwaardig voer je je hond/en voert en hoeveel ,krijgen ze wel de nodige DA zorg [ graag rekeningen van DA aub als bewijs.] hoe vaak en hoelang loop je met ze.
Zitten ze niet de hele dag alleen als jij zo hard werkt.?
En als ik vragen wil stellen doe ik dat. De ander is vrij om wel of niet te antwoorden lijkt mij. Daar ben je zelf bij. Dus die keuze maak je zelf.
En voor mensen die zo met gun dieren omgaan heb ik geen respect nee.
Hij laat zichzelf ook honden in zijn klauwen douwen waar een ander vanaf moet en daar doet hij ook zijn best voor..
Dat hij af en toe een nestje fokt ,maakt hem nog geen slecht mens of zijn honden ipv vlees op de brok zet.
Hij schijnt beperkingen te hebben waardoor hij niet alles aan kan nemen qua werk ,maar bij jou zal dat net zo zijn ook al heb je geen beperking.
Tuurlijk staat vragen vrij ,maar lees van tevoren dan ook even goed ,scheelt de helft gezeik en gedram .
Natuurlijk kan Frank een keuze maken in te antwoorden of niet ,net als jij een keuze kan maken om iemand niet of wel onderuit te schoffelen.
Maar goed Frank schijnt een makkelijk slachtoffer te zijn in zijn naieviteit en simpele eerlijkheid en waar je ongelimiteert even tegen aan kan schoppen ,dus je hebt je gram kunnen halen en dominantie even laten zien en dat je een beter soort mens bent .