Ohw, dus jij wordt ook een teckelmens?Pepie schreef:Dinsdag komt er hier mits de klik met Dol er is ook eentje wonen

Is het een van die herplaatsers waar die van Heredeje ook vandaan komt
Moderator: moderatorteam
Ohw, dus jij wordt ook een teckelmens?Pepie schreef:Dinsdag komt er hier mits de klik met Dol er is ook eentje wonen
JaP-tt schreef:Ohw, dus jij wordt ook een teckelmens?Pepie schreef:Dinsdag komt er hier mits de klik met Dol er is ook eentje wonen![]()
Is het een van die herplaatsers waar die van Heredeje ook vandaan komt
Charles heeft groot gelijk want teckels zijn leuk.Pepie schreef:JaP-tt schreef:Ohw, dus jij wordt ook een teckelmens?Pepie schreef:Dinsdag komt er hier mits de klik met Dol er is ook eentje wonen![]()
Is het een van die herplaatsers waar die van Heredeje ook vandaan komt![]()
Krijg Charles eindelijk zijn zin
Haha, inderdaad. "Verzameling" voelt absoluut nog niet compleet met 1 exemplaar. Bij jou P-tt??P-tt schreef:
Charles heeft groot gelijk want teckels zijn leuk.
Pas maar op, dit wordt het begin van een nieuwe verslaving
zo'n herejedetekkel????Pepie schreef:Dinsdag komt er hier mits de klik met Dol er is ook eentje wonen
Wij willen zeker een tweede, we moeten alleen bekijken hoe we dat logistiek gezien (uitlaten wanneer we beiden aan het werk zijn e.d.) gaan regelen. De fokker is ook al min of meer op de hoogte van onze uitbreidingsplannen en heeft twee hele leuke combinaties gepland staanFlorabel schreef:Haha, inderdaad. "Verzameling" voelt absoluut nog niet compleet met 1 exemplaar. Bij jou P-tt??P-tt schreef:
Charles heeft groot gelijk want teckels zijn leuk.
Pas maar op, dit wordt het begin van een nieuwe verslaving
Wel de zelfde fokker, leuke mensen en erg begaan met hun teckels. We spreken ze nog regelmatig en gaan daar nog regelmatig op de koffie.Florabel schreef:Wij willen een Goof!!Ofwel een bruine langhaar..Niet nu, maar als Sofie een jaar of twee is. Waarschijnlijk gaan we dan voor een herplaatser. We wilden eerst altijd een grote hond erbij, maar teckels zijn wel errug verslavend..
![]()
Leuk dat jullie al zulke concrete uitbreidingsplannen hebben! Weer van dezelfde fokker en weer een bruine kaninchen??
Eeb heeft een warm stoffen slaapkamermandje, met dekentjes waar ze onder gaat liggen. De slaapkamer is fris, maar daar heeft zij geen last van. Helemaal niet omdat ze midden in de nacht meestal bij mij in bed springt, diep onder het dekbedNolan schreef: Hebben jullie een idee in welke temperatuur honden het beste slapen?
En doen jullie jullie honden een jasje aan als het aan het vriezen is?
(ik ben er niet echt voor, maar soms na een wandeling is hij toch wat aan het bibberen)
Gaat het nou nog wel door na al dat gedoe?Pepie schreef:JaP-tt schreef:Ohw, dus jij wordt ook een teckelmens?Pepie schreef:Dinsdag komt er hier mits de klik met Dol er is ook eentje wonen![]()
Is het een van die herplaatsers waar die van Heredeje ook vandaan komt![]()
Krijg Charles eindelijk zijn zin
Met Dobby had je dat anders best kunnen doen hoor..als ze haar zicht nog had. Die heeft een hele andere bouw en staat hoger op haar poten. Met Jules deed ik het ook gewoon.IvysToeter schreef:Ik weet niet of er bij ons nog een teckel bij komt als we ooit een hond erbij zouden nemen.
Ik zou heel graag iets van behendigheid of combi sport doen.
Nog ging dat sowieso al niet met dobby i.v.m het springen.
Maar nu helemaal niet meer.
M'n vriend zou dan liever een iets groter hondje willen.
Maar voorlopig hebben we genoeg aan deze lieve dame.
Zolang ze willen..Nolan schreef:Oef, geen jasje, dat is ook al iets
Hoelang laten jullie ze dan in de sneeuw spelen?
Want te lang kan toch ook niet goed zijn voor hun pootjes?
Maar die lange rug hé... Ik vind het bijvoorbeeld echt supereng als Pippa (zusje van Dobby) zomaar op of van een stoel springt_Inge_ schreef:Met Dobby had je dat anders best kunnen doen hoor..als ze haar zicht nog had. Die heeft een hele andere bouw en staat hoger op haar poten. Met Jules deed ik het ook gewoon.
Ja, heb ook gewoon geen zin om van alles te verbieden, ze heeft lol in wat ze doet dus ze gaat haar gang maar. Op alles springen, door de lucht vliegen, behendigheid, traplopen enz.. Ze word ook regelmatig omgekegeld door DiazFlorabel schreef:Haha, grappig gedicht/liedje!
Inge: waar heb je Jules' jasje vandaan, als ik vragen mag? Vind die van Hurtta nogal prijzig en de maten lijken niet te matchen bij onze miniteckel. Ook zat ze met een tuigje om ipv een halsband al zo de dramaqueen uit te hangen, dat ik eerst wil zien of het werkt, voor ik er veel geld aan uitgeef. Ik denk nl. dat Teckeltoos een punt heeft met het aanstelgedrag..
Sofie heeft geen erg lange rug en...springt op de bank, in het bos over stammen en loopt een enkele keer zelfs de trap op. Het is een keuze die je maakt voor/met je teckel...
Inderdaad, rot zeg! Hopelijk slaat deze kuur wel aan!Daniela schreef:Ja, hij lijkt er gelukkig geen pijn of zo van te hebben. Maar vervelend is het wel.