Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vrouw doodgebeten door 5 honden
Moderator: moderatorteam
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Re: Vrouw doodgebeten door 5 honden
Er zal daar best wat aan de hand zijn. Maar als ik het bericht lees krijg ik nou niet meteen de indruk dat het een objectief stuk is waar ik op af moet gaan en conclusies aan kan verbinden.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- iones
- Zeer actief
Hoe weten ze eigenlijk dat alle aanwezige honden betrokken waren?
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat doen ook alleen pikverlengers en klapkaken. Andere honden doen dat nooit. Klapkaken en pikverlengers wachten hun kans af en rukken je uit elkaar. Laten we met zijn allen een verbod op dat soort beesten regelen. Nemen we allemaal tekkeltjes en dan kan er niks meer gebeuren.Nanna schreef:Het zou toch niet best zijn als die arm er volledig afgebeten zou zijnrenee-uk schreef:[qu als naar die eigenaar geen vervolging is ingesteld zal het met die rottie ook wel meegevallen zijn.
er staat ook almost bij he, dus die arm is er niet af gebeten.
mankeert er nu ook al van alles aan je engels?. Het blijft wel een hond en geen witte haai.
Ik schat zomaar dat het niet om een simpel hapje gaat, als het de krant haalt.
Iedereen kan die beesten verdedigen tot ie omvalt, ik vertrouw het zaakje voor geen meter. Ik geloof niet dat je nèt als je een tuin met dergelijke honden instapt je toe-val-lig een hartaanval krijgt.
Als je hier tussen mijn vier honden een hartaanval krijgt zal niemand het in zijn botte harses halen om je aan te vallen.
En in de kennel (120 honden) viel ik ook weleens op mijn bek. En daar werd ik ook al niet onmiddellij
k besprongen door een lading honden die nu eindelijk eens hun kans schoonzagen
Moeten we ze wel even in het gareel zetten met onze wandelschoenen en verplicht een boek van onze hondengod Cesar lezen.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ja sorry hoor, maar je bent zelf gewoon aan het stemmingmaken met dit en als je er dan op gewezen wordt is het opeens anders maar ja dus, als antwoord op je vraag, dat is inderdaad verzonnenNanna schreef:Het zou toch niet best zijn als die arm er volledig afgebeten zou zijnrenee-uk schreef:als naar die eigenaar geen vervolging is ingesteld zal het met die rottie ook wel meegevallen zijn.
er staat ook almost bij he, dus die arm is er niet af gebeten.
mankeert er nu ook al van alles aan je engels?. Het blijft wel een hond en geen witte haai.
Ik schat zomaar dat het niet om een simpel hapje gaat, als het de krant haalt.
Iedereen kan die beesten verdedigen tot ie omvalt, ik vertrouw het zaakje voor geen meter. Ik geloof niet dat je nèt als je een tuin met dergelijke honden instapt je toe-val-lig een hartaanval krijgt.
Als je hier tussen mijn vier honden een hartaanval krijgt zal niemand het in zijn botte harses halen om je aan te vallen.
En in de kennel (120 honden) viel ik ook weleens op mijn bek. En daar werd ik ook al niet onmiddellijk besprongen door een lading honden die nu eindelijk eens hun kans schoonzagen
verder staan mijn honden hier ook als gevaarlijk bekend, terwijl ze nog nooit van hun leven iemand lastiggevallen hebben.Nanna schreef: Die Rottweiler die de postbode zijn arm eraf beet,ook allemaal verzonnen natuurlijk![]()
ze zijn zelfs zo gevaarlijk

dus dat die honden daar niet best bekend stonden zal best, of dat terecht was blijft voor mij een grote vraag net zoals ik ernstig twijfel aan jouw vermogen objectief te oordelen zo gauw er ook maar iets dat op een klapkaak lijkt in het spel is.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
De honden gedroegen zich onderdanig en keken heel schuldig bij binnenkomstiones schreef:Hoe weten ze eigenlijk dat alle aanwezige honden betrokken waren?

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ja, dat móet het wel geweest zijn.Tamara. schreef:De honden gedroegen zich onderdanig en keken heel schuldig bij binnenkomstiones schreef:Hoe weten ze eigenlijk dat alle aanwezige honden betrokken waren?ze weten heus wel dat ze iets verkeerds hebben gedaan

Of anders hadden ze allemaal een stuk oma tussen de tanden, dat kan ook nog.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Behalve als je als politieagent zo dom bent om je hoofd door een opengedraaid raampje te steken van een auto waarin een tekkel wordt rond gereden.Nemen we allemaal tekkeltjes en dan kan er niks meer gebeuren.
Ben je je neus niet veilig hoor.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
oude wiefen he die smaken het lekkerst.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
GelukkigNanna schreef:![]()
Tot zover die hartaanval.
Gloria Knowles died from shock caused by blood loss after being savaged by her daughter's five dogs, a post-mortem examination has found.
She suffered a haemorrhage after the dogs - two Bordeaux French Mastiffs, two American bulldogs and a mongrel - pounced when she went to feed them at her daughter's house next door on Tuesday night.
Police said: 'A post-mortem examination gave the cause of death as shock caused by a haemorrhage as a result of an attack by dogs.'
Initial reports suggested Mrs Knowles, a widow, suffered a fatal heart attack after the five animals attacked.
bron

De rassen zijn ook nog hetzelfde zeg. Knap! Nou dan zal het allemaal wel waar zijn.
Zoals mijn vader vroeger altijd zei ,het oude vlees moet het eerst optoots schreef:oude wiefen he die smaken het lekkerst.

Nee hoor geen rare, maar het zal mede komen doordat jij zo'n zachtaardige gevoelige vrouw bent die zich dit soort berichten natuurlijk vreselijk aantrekt.Nanna schreef:Persoonlijk vind ik het veel erger dat een vrouw zodanig is aangevallen dat ze gestorven is. Maar daar ben ik een heel rare in, waarschijnlijk.
Ik hoop wel dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht en niets steeds er aan moest denken ,of nog erger,er nachtmerries over had.
Misschien wat valeriaan innemen vandaag om de dag door te komen,anders spookt het misschien weer de hele dag door je hoofd heen

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
tineke schreef:Nee hoor geen rare, maar het zal mede komen doordat jij zo'n zachtaardige gevoelige vrouw bent die zich dit soort berichten natuurlijk vreselijk aantrekt.Nanna schreef:Persoonlijk vind ik het veel erger dat een vrouw zodanig is aangevallen dat ze gestorven is. Maar daar ben ik een heel rare in, waarschijnlijk.
Ik hoop wel dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht en niets steeds er aan moest denken ,of nog erger,er nachtmerries over had.
Misschien wat valeriaan innemen vandaag om de dag door te komen,anders spookt het misschien weer de hele dag door je hoofd heen![]()
![]()
Die moeder en deze gebeurtenis, die blijven vast in haar dochter's leven.
Ja, die blijven vást voor altijd met haar verweven....
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Het hep allemoal met de menschen van doen Nanna ,as je die goat kenne dan ga je vanzelf van de beessies houwen.Nanna schreef:Jip schreef:toots schreef:oude wiefen he die smaken het lekkerst.het zal je moeder maar zijn.......
Je schouders ophalen over een doodgebeten vrouw maar ondertussen wel je stinkrat aan de zuurstof leggen.
Ik zal wel te oud worden voor de hedendaagse wereld.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- renee-uk
- Zeer actief
tja zoals ik al zei
life is a bitch and then you die
life is a bitch and then you die

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- iones
- Zeer actief
Wat zal die dochter zich ellendig voelen zeg. Dat ze haar moeder kwijt is door haar honden. Ze zal zich onwillekeurig schuldig voelen. En ergens is ze dat ook. Want zouden die honden nu out of the blue dat gedaan hebben, kende ze dan haar eigen honden niet (dat hebben ze nog nooit gedaan.....)? Heeft ze signalen gemist of er gewoon niets op uit gedaan?
en als ze haar honden niet onder controle heeft, moet ze er dan ook nog 5 hebben?
Dit is vermoedelijk een gevalletje "ganging up". Een moet begonnen zijn en dan navolging van de ander. En ik geloof dat ik uit het verhaal begreep dat ze tegen de grond aan gesprongen is?
en als ze haar honden niet onder controle heeft, moet ze er dan ook nog 5 hebben?
Dit is vermoedelijk een gevalletje "ganging up". Een moet begonnen zijn en dan navolging van de ander. En ik geloof dat ik uit het verhaal begreep dat ze tegen de grond aan gesprongen is?
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
weetje het zeker ik heb nog wel een leuke teddy widder voor je hoorJip schreef:Nanna schreef:Jip schreef:toots schreef:oude wiefen he die smaken het lekkerst.het zal je moeder maar zijn.......
Je schouders ophalen over een doodgebeten vrouw maar ondertussen wel je stinkrat aan de zuurstof leggen.
Ik zal wel te oud worden voor de hedendaagse wereld.dat moest ik even opzoeken hoor....
maar inderdaad .....
![]()
ik zal ook wel te oud worden.....
en ik heb begrepen dat mijn konijn ook oud is....wordt 11 in januari......zijn hok staat op instorten en zijn dak lekt en ik ben dan zo'n slechte baas die het de moeite niet meer vind om een nieuw hok te kopen........
omdat er geen konijn meer komt.......maar wees gerust het wordt waterdicht gespijkerd hoor......

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Ik haal mijn schouders er niet bij op hoor.Nanna schreef:Jip schreef:toots schreef:oude wiefen he die smaken het lekkerst.het zal je moeder maar zijn.......
Ik zal wel te oud worden voor de hedendaagse wereld.
Ik vraag me alleen af hoe waar het verhaal is. De honden op de foto zien er ook echt bloed dorstig uit.
Ik geloof eerder dat de mevrouw om een andere reden om het leven gekomen is.
Ik zie een pup nog geen aanval doen bijv. Maar dat zal wel aan mij liggen.
En wat ik aan de zuurstof hang dat zijn jou zaken niet.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
-
- Zeer actief
Ik haal er mijn schouders wel voor op. Sorry. Het spijt me. Vannacht heeft hier een dodelijk ongeval plaatsgevonden op de weg. Waar is jullie medeleven? Dat zal er niet zijn want het interesseert jullie geen moer. Mij interesseert het geen moer dat iemand gestorven is en dat dat evt door honden komt. Na dit geval zijn er nl al weer heel wat ergere dingen gebeurd. Als ik daar wakker van zou moeten liggen dan slaap ik geen minuut van de dag meer.
En niemand gaat mij wijsmaken ook maar 1 minuut echt intens stil gestaan te hebben bij dit voorval. Ook jij niet Nanna.
Je gebruikt valse emoties om die honden te domoniseren en dat weet je prima. Je gaat andere nu verwijten onverschillig te zijn terwijl je dat zelf ook bent. Zouden deze vechthonden hier niks mee te maken hebben gehad dan was jouw interesse in deze gestorven vrouw 0,0 geweest. Omdat ik geen vechthonden-fetisj heb is mijn interesse altijd al 0,0 geweest. Zo simpel is het. 
En niemand gaat mij wijsmaken ook maar 1 minuut echt intens stil gestaan te hebben bij dit voorval. Ook jij niet Nanna.

-
- Zeer actief
Ik geloof er geen reet van. Daarnaast weet je helemaal niet of de meeste mensen door dit soort honden doodgebeten worden. Heb je wel eens aan kruisingen en bv rottweilers gedacht? Of zijn dat ook klapkaken en kutjoekels?Nanna schreef:Ik sta er wèl bij stil.
Omdat het een dood is die veroorzaakt is door honden en dit altijd nog een hondenforum is. Nee, ik ga niet ieder verkeersslachtoffer hier neerpleuren, dat lijkt me evident.
Verder lijkt het me een afschuwelijke dood om door honden kapotgebeten te worden. En lijkt het me door de familie ook onverteerbaar.
Het zal je moeder maar zijn die door je eigen kutjoekels verscheurd wordt...
En klapkaken demoniseren? Ha! De meeste mensen (en honden)die doodgebeten worden, worden door zo'n type hond doodgebeten. Denk dat iedereen dat wel weet.
Dat is geen nieuws onder de zon hoor.

Je weet zelf prima dat dit soort incidenten minder voorkomt dan doodgebeten worden door een haai

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik blijf me erover verbazen dat de enige die met ongeveer de regelmaat van de klok dit soort berichten opduikelt en plaatst, Nanna is.
Ka ner gewoon echt niet bij wat hiervan de zin is, behalve om weer eens lekker met maat 43 te schoppen tegen een bepaald soort honden of eigenaren (of allebei) en iets wat inmiddels al uittentreure uitgekauwd is voor de zoveelste keer "wereldkundig" te maken.
Wat wil je hiermee nu eigenlijk bereiken Nanna?
Ka ner gewoon echt niet bij wat hiervan de zin is, behalve om weer eens lekker met maat 43 te schoppen tegen een bepaald soort honden of eigenaren (of allebei) en iets wat inmiddels al uittentreure uitgekauwd is voor de zoveelste keer "wereldkundig" te maken.
Wat wil je hiermee nu eigenlijk bereiken Nanna?
- iones
- Zeer actief
Maar wat voor persoon ben je als je zelf zoveel kutjoekels bij elkaar hebt? Heb je je dat al afgevraagd?Nanna schreef: Het zal je moeder maar zijn die door je eigen kutjoekels verscheurd wordt...
Het ligt bij jou weer helemaal bij de honden.
Kennelijk doen mensen nooit iets fout. Maar ik vind het niet voor die dochter pleiten dat ze haar eigen honden zo verrekte slecht kende dat ze haar moeder aan dit gevaar blootstelde.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja daar heb je ook een punt ,maar misschien goed onder controle door de de dochter maar was moeders ook eigenwijs om het terrein op te lopen.iones schreef:Maar wat voor persoon ben je als je zelf zoveel kutjoekels bij elkaar hebt? Heb je je dat al afgevraagd?Nanna schreef: Het zal je moeder maar zijn die door je eigen kutjoekels verscheurd wordt...
Het ligt bij jou weer helemaal bij de honden.
Kennelijk doen mensen nooit iets fout. Maar ik vind het niet voor die dochter pleiten dat ze haar eigen honden zo verrekte slecht kende dat ze haar moeder aan dit gevaar blootstelde.
Ach heel triest en ja honden kunnen dat nu eenmaal doen en hoe pittiger en hoe meer je er bij elkaar zet hoe groter de kans.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- dagmar88
- Zeer actief
Nanna schreef:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fa ... ted_Stateslaeken schreef: Je weet zelf prima dat dit soort incidenten minder voorkomt dan doodgebeten worden door een haai.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fa ... ted_States
Je moet je toch wat beter informeren.

Sommige dingen spreken nu eenmaal meer tot de verbeelding dan andere.Nanna schreef:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fa ... ted_Stateslaeken schreef: Je weet zelf prima dat dit soort incidenten minder voorkomt dan doodgebeten worden door een haai.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fa ... ted_States
Je moet je toch wat beter informeren.
Zo worden er jaarlijks zo'n 600 mensen gedood door olifanten ,250 door nijlpaarden en ongeveer 79 door haaien en 1,8 miljoen door de malariavlieg en 50 duizend door de cobra.
Aan haaienaanvallen wordt het meeste aandacht besteed terwijl dat een relatief laag aantal is.
Maar qua sensatie scoort de haai het hoogst dus hoor je daar eerder over.
Doe jij dat dan ook met mensen waar je je aan ergert maar dan roep je dat die geband zouden moeten worden omdat ze zuigenNanna schreef:Je kunt janken en jammeren wat je wilt, als ik hondgerelateerde berichten tegenkom, plaats ik ze gewoon.
Dan lees je het toch lekker niet. Is ook een optie

Dus omdat jij hier op het forum toevallig een grootmuil bent mag je wel zuigen maar andere die dat volgens jou doen zouden een ban moeten krijgen.
Waar jij de schuld legt is toch totaal niet relevant of ben jij een partij in deze omdat je je de gebeurtenis zo aantrektNanna schreef: En ja, ik leg ook de schuld bij die dochter. ZIJ kiest er voor om een groep dergelijke honden bij elkaar te houden.
Maar goed, ze is denk ik wel voldoende gestraft op deze manier. Voor mij hoeft ze de gevangenis niet in.

Nou als je jou in de negeer moet gooien dan kun je het forum wel overslaan ,je bent namelijk nogal dom(inant) aanwezigNanna schreef:Ik zuig niks. Ik plaats berichten, allerlei hondenberichten, niet alleen klapkaakgerelateerde.. En je mag me evenzovrolijk in de negeer gooien hoor, als die berichten niet in je straatje passen.tineke schreef:Doe jij dat dan ook met mensen waar je je aan ergert maar dan roep je dat die geband zouden moeten worden omdat ze zuigenNanna schreef:Je kunt janken en jammeren wat je wilt, als ik hondgerelateerde berichten tegenkom, plaats ik ze gewoon.
Dan lees je het toch lekker niet. Is ook een optie![]()
Dus omdat jij hier op het forum toevallig een grootmuil bent mag je wel zuigen maar andere die dat volgens jou doen zouden een ban moeten krijgen.![]()
Mij hoor je daar niet over.

Ik heb overigens totaal geen hekel aan je ,kan vaak om je lachen maar je bent wel erg van de herhaling, herhaling herhaling.
En ik blijf het vreemd vinden dat mensen volgens jou visie geband moeten worden ipv genegeerd maar dat dat voor jou zelf dan niet opgaat.
Meerdere mensen hebben aangegeven genoeg van sommige posts van jou te hebben ,sommige geven aan er zelfs hun forumplezier mee te verliezen en zich zelfs gekwetst te voelen maar dan komt de dooddoener dan lees je het maar niet.
Maar er zijn ook mensen waarvan jij vind dat ze geband moeten worden ,negeer je die toch ook,scheelt weer gezeik om een ban.Nanna schreef:Er zijn ook forummers die ik oversla of waar ik zelden op reageer![]()
Ik kan me prima voorstellen dat mensen me niet moeten maar daar ga ik me niet op aanpassen. Hop, in de negeer met mij. See if I care Daar is een handig knopje voor in het gebruikerspaneel.
Je doet net of ik die honden op dat mens heb afgejakkerd. Nee, dat heb ik niet. Ik snuffel over nieuwssites en plaats hondenberichten. En ja, óók over honden die mensen doodbijten.
Dat zal een aantal onwelgevallig zijn, maar dat is dan maar zo. Daarom staat het ook in Dier en Leed. Dat kun je gewoon overslaan
Om je de verdere moeite te besparen: als ik weer een hondenbericht tegenkom dat hier thuishoort plaats ik het weer.
Dit als heads up.
En ja dat er mensen jou overslaan dat geloof ik wel ,niet iedereen is van het smegmaniveau waar jij je zo thuis voelt immers.
Tja zo heeft ieder zijn eigen dingen die hij graag plaatst voor jou zijn dat sensationele hondebijtincidenten of een ster die dood aan het gaan is.
Het is maar net waar je interesse naar uitgaat toch.
En jij met je betrokken gevoelige zieltje kiest dan daarvoor

En je moet plaatsen wat je wilt hoor ,net zoals ik erop zal reageren hoe ik wil

- renee-uk
- Zeer actief
eigenlijk horen ze meer in mens en leed he, die berichten van jou
want zoveel leed om die verschrikkelijke honden die alsmaar mensen doodbijten kan ik eigenlijk niet bij je ontdekken
want zoveel leed om die verschrikkelijke honden die alsmaar mensen doodbijten kan ik eigenlijk niet bij je ontdekken

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Janken en jammeren? Je hebt geloof ik wel een erg hoge pet op van jezelf en de impact die je denkt op anderen te hebben.Nanna schreef:Je kunt janken en jammeren wat je wilt, als ik hondgerelateerde berichten tegenkom, plaats ik ze gewoon.

Maar antwoord op mijn vraag geef je liever niet begrijp ik? Staat je netjes.