Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vrouw doodgebeten door 5 honden
Moderator: moderatorteam
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Vrouw doodgebeten door 5 honden
ik zou toch zweren dat hier nog meer berichten stonden 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Nou ja je snapt dat ik her heb lopen en jammeren en janken Suzanne met mijn klapkaakbrigade hier in huisLongFields schreef:Janken en jammeren? Je hebt geloof ik wel een erg hoge pet op van jezelf en de impact die je denkt op anderen te hebben.Nanna schreef:Je kunt janken en jammeren wat je wilt, als ik hondgerelateerde berichten tegenkom, plaats ik ze gewoon.![]()

Alsof ik plaats wat ik wil boehoe boehoe geen janken en jammeren is

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Meisjes meisjes, jullie lopen nu als dominante teefjes over elkaar heen te pissen.
Anders zie ik ongelukken gebeuren net zoals het in berichttje van Nanna.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is duidelijk.... 'ganging up'.... stelletje opportunistenbouvierpoedel schreef:Meisjes meisjes, jullie lopen nu als dominante teefjes over elkaar heen te pissen.

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Galgo, Whippet, BC, X Terrier
- Aantal honden: 10
Dit is toch gewoon hondennieuws op een hondenforum, en hondennieuws (en de reacties er op:-), ook dit soort is voor mij een reden waarom ik dit forum lees ook toen ik me nog niet voorgesteld had.
Over de gebeurtenissen die daar in die achtertuin hebben plaats gevonden: ik was ik er niet bij maar ik denk wel degelijk dat de honden haar goed te pakken hebben genomen als ik dit lees:
"Yesterday the blood-spattered patio was clearly visible across the back garden fence as police launched an investigation into the tragedy."
http://www.dailyrecord.co.uk/news/uk-wo ... og-1411098
Of de uiteindelijke doodsoorzaak , een hartaanval, bloedverlies of iets anders is geweest doet volgens mij niets af aan de nieuwswaarde en het tragische karakter van deze gebeurtenis
BTW het is misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar ik vind dat dit ook de lading wel dekt wat ik hier al jaren op dit forum lees in de discussies omtrent "klapkaken",
http://www.astraean.com/borderwars/2012 ... etics.html
Over de gebeurtenissen die daar in die achtertuin hebben plaats gevonden: ik was ik er niet bij maar ik denk wel degelijk dat de honden haar goed te pakken hebben genomen als ik dit lees:
"Yesterday the blood-spattered patio was clearly visible across the back garden fence as police launched an investigation into the tragedy."
http://www.dailyrecord.co.uk/news/uk-wo ... og-1411098
Of de uiteindelijke doodsoorzaak , een hartaanval, bloedverlies of iets anders is geweest doet volgens mij niets af aan de nieuwswaarde en het tragische karakter van deze gebeurtenis
BTW het is misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar ik vind dat dit ook de lading wel dekt wat ik hier al jaren op dit forum lees in de discussies omtrent "klapkaken",
http://www.astraean.com/borderwars/2012 ... etics.html
- renee-uk
- Zeer actief
nou het is dus die nieuwswaarde die hier nogal betwijfeld wordt evenals het waarheidsgehalte van dit bericht in een sensatieblad.
en ik dacht ook dat dier en leed afgeschermd was??
en ik dacht ook dat dier en leed afgeschermd was??

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- iones
- Zeer actief
Ik denk ook niet dat een gevangenisstraf iets toevoegt. Ik denk dat ze graag de gevangenis in gegaan zou zijn i.p.v. haar moeder op deze manier te verliezen.Nanna schreef: Maar goed, ze is denk ik wel voldoende gestraft op deze manier. Voor mij hoeft ze de gevangenis niet in.
maar dan nog pleit het niet voor haar als persoon dat deze honden zo uit hun dak zijn gegaan naar iemand waarmee ze toch redelijk vertrouwd moesten zijn omdat ze daar vaker door gevoerd werden.
Honden doen zelden iets zo out of the blue. Er moeten signalen zijn geweest die ze gemist heeft. Of waar ze gewoon niets op uit heeft gedaan.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- iones
- Zeer actief
Moet jíj nou uitgerekend net degene zijn die Nanna hier op wijst??????????????????????tineke schreef:Doe jij dat dan ook met mensen waar je je aan ergert maar dan roep je dat die geband zouden moeten worden omdat ze zuigenNanna schreef:Je kunt janken en jammeren wat je wilt, als ik hondgerelateerde berichten tegenkom, plaats ik ze gewoon.
Dan lees je het toch lekker niet. Is ook een optie![]()
Dus omdat jij hier op het forum toevallig een grootmuil bent mag je wel zuigen maar andere die dat volgens jou doen zouden een ban moeten krijgen.

'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ze kregen eten, altijd een link momentje...iones schreef:Ik denk ook niet dat een gevangenisstraf iets toevoegt. Ik denk dat ze graag de gevangenis in gegaan zou zijn i.p.v. haar moeder op deze manier te verliezen.Nanna schreef: Maar goed, ze is denk ik wel voldoende gestraft op deze manier. Voor mij hoeft ze de gevangenis niet in.
maar dan nog pleit het niet voor haar als persoon dat deze honden zo uit hun dak zijn gegaan naar iemand waarmee ze toch redelijk vertrouwd moesten zijn omdat ze daar vaker door gevoerd werden.
Honden doen zelden iets zo out of the blue. Er moeten signalen zijn geweest die ze gemist heeft. Of waar ze gewoon niets op uit heeft gedaan.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- iones
- Zeer actief
Nou, met mijn honden (ik had er 5, heb er nu 4) is dat nooit of te nimmer een link moment geweest. En toen ik op vakantie was had ik iemand in huis die redelijk bekend was wat mijn honden en voor wie het ook niet een ietsiepietsie link was.
Het voeren van je roedel honden hoort gewoon niet link te zijn. Dan heb je al iets niet goed gedaan in de aanschaf van de honden of in de opvoeding.
Het voeren van je roedel honden hoort gewoon niet link te zijn. Dan heb je al iets niet goed gedaan in de aanschaf van de honden of in de opvoeding.
- renee-uk
- Zeer actief
ja dat zeg ik de hele tijd altekkel schreef:Ze kregen eten, altijd een link momentje...iones schreef:Ik denk ook niet dat een gevangenisstraf iets toevoegt. Ik denk dat ze graag de gevangenis in gegaan zou zijn i.p.v. haar moeder op deze manier te verliezen.Nanna schreef: Maar goed, ze is denk ik wel voldoende gestraft op deze manier. Voor mij hoeft ze de gevangenis niet in.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
LongFields schreef:Ik blijf me erover verbazen dat de enige die met ongeveer de regelmaat van de klok dit soort berichten opduikelt en plaatst, Nanna is.
Ka ner gewoon echt niet bij wat hiervan de zin is, behalve om weer eens lekker met maat 43 te schoppen tegen een bepaald soort honden of eigenaren (of allebei) en iets wat inmiddels al uittentreure uitgekauwd is voor de zoveelste keer "wereldkundig" te maken.
Wat wil je hiermee nu eigenlijk bereiken Nanna?

Als het verhaal al waar zou zijn. Dan zie ik het als een verschrikkelijk ongeluk. Wat plaats heeft gevonden op het eigen terrein van mensen. Het is dan al verschrikkelijk genoeg. Maar ik vind het niet iets om een rel van te maken tegen klapkaken.
Want het zullen je honden maar zijn die je moeder zo toegetakeld hebben.
Of heeft de vrouw een infarct gehad en miscchien wel epileptie of rare bewegingen gemaakt wat de honden niet hebben begrepen?
.Is ze mischien gevallen terwijl ze de honden eten gaf? Ik zet er dus grote vraagtekens bij. En vind het erg sneu en triets voor met name de dochter.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Ja dat moet ik zijn als een labieltje als jij het doet neemt niemand het namelijk serieusiones schreef:Moet jíj nou uitgerekend net degene zijn die Nanna hier op wijst??????????????????????tineke schreef:Doe jij dat dan ook met mensen waar je je aan ergert maar dan roep je dat die geband zouden moeten worden omdat ze zuigenNanna schreef:Je kunt janken en jammeren wat je wilt, als ik hondgerelateerde berichten tegenkom, plaats ik ze gewoon.
Dan lees je het toch lekker niet. Is ook een optie![]()
Dus omdat jij hier op het forum toevallig een grootmuil bent mag je wel zuigen maar andere die dat volgens jou doen zouden een ban moeten krijgen.

- iones
- Zeer actief
Liever dat een hypocriete gestoorde gek mij zo noemt dan iemand met een normaal verstand.tineke schreef:
Ja dat moet ik zijn als een labieltje als jij het doet neemt niemand het namelijk serieus

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
iones schreef:Liever dat een hypocriete gestoorde gek mij zo noemt dan iemand met een normaal verstand.tineke schreef:
Ja dat moet ik zijn als een labieltje als jij het doet neemt niemand het namelijk serieusToedeloe!

Wat je zegt ben je zelfffff 

Ach aan de andere kant trek ik me weer weinig van het gepruttel van een stuk inteeltgebroed aaniones schreef:Liever dat een hypocriete gestoorde gek mij zo noemt dan iemand met een normaal verstand.tineke schreef:
Ja dat moet ik zijn als een labieltje als jij het doet neemt niemand het namelijk serieusToedeloe!

- tekkel
- Erelid
znorrie: niet alles gelezen, moet ook af en toe de was opvouwen en kokenrenee-uk schreef:ja dat zeg ik de hele tijd altekkel schreef:Ze kregen eten, altijd een link momentje...iones schreef:Ik denk ook niet dat een gevangenisstraf iets toevoegt. Ik denk dat ze graag de gevangenis in gegaan zou zijn i.p.v. haar moeder op deze manier te verliezen.Nanna schreef: Maar goed, ze is denk ik wel voldoende gestraft op deze manier. Voor mij hoeft ze de gevangenis niet in.

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- tekkel
- Erelid
Vast geen klapkaken 
Kind in dierentuin VS doodgebeten
Toegevoegd: zondag 4 nov 2012, 21:23
In een dierentuin in Pittsburgh in de VS is een jongetje doodgebeten door Afrikaanse wilde honden. Het kind was over het hek in het terrein van de wilde honden gevallen.
Volgens getuigen was het jongetje ongeveer 3 jaar oud en met zijn moeder in de dierentuin. Medewerkers van de dierentuin wisten zeven van de elf wilde honden weg te jagen, onder meer door pijltjes te gooien, maar ze konden niet op tijd bij het kind komen.
Een politieagent schoot een hond die bij het kind was dood, waarna het jongetje kon worden bereikt. De dierentuin werd meteen ontruimd en blijft voorlopig dicht.

Kind in dierentuin VS doodgebeten
Toegevoegd: zondag 4 nov 2012, 21:23
In een dierentuin in Pittsburgh in de VS is een jongetje doodgebeten door Afrikaanse wilde honden. Het kind was over het hek in het terrein van de wilde honden gevallen.
Volgens getuigen was het jongetje ongeveer 3 jaar oud en met zijn moeder in de dierentuin. Medewerkers van de dierentuin wisten zeven van de elf wilde honden weg te jagen, onder meer door pijltjes te gooien, maar ze konden niet op tijd bij het kind komen.
Een politieagent schoot een hond die bij het kind was dood, waarna het jongetje kon worden bereikt. De dierentuin werd meteen ontruimd en blijft voorlopig dicht.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Nanna schreef:Weet ook niet wat ik me dáár bij voor moet stellen.tekkel schreef: Medewerkers van de dierentuin wisten zeven van de elf wilde honden weg te jagen, onder meer door pijltjes te gooien

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Allemaal heel verschrikkelijk vreselijk hoor. Ik vraag me af hoe sommige mensen het journaal kijken.
Met een pak Kleenex ?
Met een pak Kleenex ?
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik mistte jouw plaatje alNanna schreef:Nou, het schoot wel door mijn hoofdsirene schreef:Nanna schreef:Weet ook niet wat ik me dáár bij voor moet stellen.tekkel schreef: Medewerkers van de dierentuin wisten zeven van de elf wilde honden weg te jagen, onder meer door pijltjes te gooien

- renee-uk
- Zeer actief
nam ie zijn hondenren mee naar het uitlaatveld?Nanna schreef:Het is trouwens weer zo laat.
Een 8-jarig jongetje is zaterdagavond in Tilburg gebeten door een 11-maanden oude American Pitbull Terriër. Het slachtoffer moest met flinke bijtwonden naar het ziekenhuis.
De 50-jarige eigenaar van de pitbull liet zijn hond uit op een uitlaatveld aan het Vlashofplein, waar het toegestaan is om honden los te laten lopen. Hij was in het gezelschap van zijn stiefdochter en zijn 8-jarige buurjongetje.
Terwijl de kinderen aan het spelen waren, sprong de pitbull uit de hondenren. Hij stortte zich op het jongetje en beet hem in zijn been. Daardoor viel die en werd hij nog een keer stevig gebeten achter zijn oor.
De pitbull is door de politie in beslag genomen. Het beest moet een agressietest ondergaan. De eigenaar zei tegen de politie zeer ontdaan te zijn.
wat apart

Laatst gewijzigd door renee-uk op 04 nov 2012 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.

- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Ach.. Ze is iig weer bij haar dooie wederhelftNanna schreef:![]()
Tot zover die hartaanval.
Gloria Knowles died from shock caused by blood loss after being savaged by her daughter's five dogs, a post-mortem examination has found.
She suffered a haemorrhage after the dogs - two Bordeaux French Mastiffs, two American bulldogs and a mongrel - pounced when she went to feed them at her daughter's house next door on Tuesday night.
Police said: 'A post-mortem examination gave the cause of death as shock caused by a haemorrhage as a result of an attack by dogs.'
Initial reports suggested Mrs Knowles, a widow, suffered a fatal heart attack after the five animals attacked.
bron
Geluk bij een ongeluk

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
waar lees jij dat dan?renee-uk schreef:nam ie zijn hondenren mee naar het uitlaatveld?Nanna schreef:Het is trouwens weer zo laat.
Een 8-jarig jongetje is zaterdagavond in Tilburg gebeten door een 11-maanden oude American Pitbull Terriër. Het slachtoffer moest met flinke bijtwonden naar het ziekenhuis.
De 50-jarige eigenaar van de pitbull liet zijn hond uit op een uitlaatveld aan het Vlashofplein, waar het toegestaan is om honden los te laten lopen. Hij was in het gezelschap van zijn stiefdochter en zijn 8-jarige buurjongetje.
Terwijl de kinderen aan het spelen waren, sprong de pitbull uit de hondenren. Hij stortte zich op het jongetje en beet hem in zijn been. Daardoor viel die en werd hij nog een keer stevig gebeten achter zijn oor.
De pitbull is door de politie in beslag genomen. Het beest moet een agressietest ondergaan. De eigenaar zei tegen de politie zeer ontdaan te zijn.
wat apart

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Dat zijn van die omheinde stukjes veld waar honden achter een hek los kunnen lopen. Daar is die hond dus uitgesprongen.
Gr. Aniek

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
dit vindt ik dus wel echt verschrikkelijkNanna schreef:Het is trouwens weer zo laat.
ook voor die eigenaar van die hond natuurlijk
en ik ben vast een harde baas maar als 1 van mijn honden echt moedwillig alles op alles zetten om bij dat kind te komen zoals deze hond over een hek heen springt om een kind te pakken
dan zouden die van mij toch echt een enkeltje da te pakken hebben
zoiets kan je gewoon niet hebben in de wijk

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Ha ha ha. Ontzettend grappig. Zeker ook voor de dochter ha ha ha.Limanade schreef:Ach.. Ze is iig weer bij haar dooie wederhelftNanna schreef:![]()
Tot zover die hartaanval.
Gloria Knowles died from shock caused by blood loss after being savaged by her daughter's five dogs, a post-mortem examination has found.
She suffered a haemorrhage after the dogs - two Bordeaux French Mastiffs, two American bulldogs and a mongrel - pounced when she went to feed them at her daughter's house next door on Tuesday night.
Police said: 'A post-mortem examination gave the cause of death as shock caused by a haemorrhage as a result of an attack by dogs.'
Initial reports suggested Mrs Knowles, a widow, suffered a fatal heart attack after the five animals attacked.
bron
Geluk bij een ongeluk
Gr. Aniek

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
daar ging ik indd ook vanuitNanna schreef:Dat komt omdat je in Engeland woont, dan snap je dat wat moeilijkerrenee-uk schreef:nam ie zijn hondenren mee naar het uitlaatveld?Nanna schreef:Het is trouwens weer zo laat.
wat apart
Ik ga er zomaar van uit dat het een omheind uitlaatveld is.

- renee-uk
- Zeer actief
ja sorry hoor maar als ik dat vetgedrukte lees dan weet ik niet dat dat opeens een stuk omheind veld isNanna schreef:Dat komt omdat je in Engeland woont, dan snap je dat wat moeilijkerrenee-uk schreef:nam ie zijn hondenren mee naar het uitlaatveld?Nanna schreef:Het is trouwens weer zo laat.
wat apart
Ik ga er zomaar van uit dat het een omheind uitlaatveld is.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik denk dat de overheid op het moment wel wat andere prioriteiten heeft dan in jouw hetze mee te gaan.Nanna schreef: Nog een paar van die akkefietjes en moet jij opletten wat de overheid (weer) gaat doen. Daar zou ik me grotere zorgen om maken, als liefhebber.