Het stel samen

Nu, na bijna 7 weken, is Wendy overduidelijk drachtig; ze heeft al een flinke buik. Nog even geduld
Moderator: moderatorteam

Ja, ik dacht ook "wow, ze komen helemaal voor James vanuit Rusland"Madelief schreef:Zo dan. Da's niet om de hoek. Gaaf hoor. Mooi stel; ze passen goed bij elkaar!
En al bijna...aftellen!!
Dank je wel Elly. Hihi, nee waarschijnlijk niet. Dat is wel jammer, bij zijn twee eerdere nesten vorig jaar ben ik wel geweest, maar nu wordt dat hem niet denk ik. Alhoewel ik wel uitgenodigd ben, maar Moskou in hartje winter lijkt me ook niet zo'n plezierElly* schreef:Gefeliciteerd. Mooi stel.
Puppy knuffelen zit er waarschijnlijk niet in?
Ja, best wel heMaeve schreef:Gefeliciteerd! Dat is best een eer zeg, komen helemaal vanuit Rusland vliegen voor een dekking van jouw hond!
Dank je! Ik denk alleen maar brindle (zoals de teef) & brindle pointed tricolor (zoals James). In beide lijnen zit heel weinig rood/sable in de generaties ervoor, dus dat verwacht ik niet.blondie schreef:Wat een leuk stel! Ben benieuwd wat voor kleuren de pups krijgen!

Gefeliciteerd. Maareh Moscou midden in de winter is toch juist geweldig (staat nog hoog op ons lijstje juist in de winter), alleen wel wat geregel qua visa en zo;-)*Charlotte schreef: Dank je wel Elly. Hihi, nee waarschijnlijk niet. Dat is wel jammer, bij zijn twee eerdere nesten vorig jaar ben ik wel geweest, maar nu wordt dat hem niet denk ik. Alhoewel ik wel uitgenodigd ben, maar Moskou in hartje winter lijkt me ook niet zo'n plezier