Eerst even een paar apportjes.

Filmpje: (het gilletje dat hij geeft als hij vertrekt is omdat hij mag gaan, niet omdat hij zich pijn doet ofzo

En nog even poseren.

Moderator: moderatorteam
Ja klopt, hij kan zich ook echt al heel serieus gedragenDeDiana schreef:Mooie foto's! Hij begint echt al zo'n serieuze blik te krijgen
Haha nee hoor, zo kijkt hij altijd, het is een extreem alert hondjeM@rleen schreef:Hahaha, bij poseren had je het apport vast, of niet?
Knapperd hoor!
Ja, leukEllen. schreef:Wat een lekkerding Sam! Snel weer een x wandelen, even goed plannen, dan zonder Timo, kunnen we even trainen!
Lekker dingsamantha! schreef:Haha nee hoor, zo kijkt hij altijd, het is een extreem alert hondjeM@rleen schreef:Hahaha, bij poseren had je het apport vast, of niet?
Knapperd hoor!
Haha, nee Jack is altijd overalert, die mist ook echt niks in zijn omgevingM@rleen schreef:Lekker dingsamantha! schreef:Haha nee hoor, zo kijkt hij altijd, het is een extreem alert hondjeM@rleen schreef:Hahaha, bij poseren had je het apport vast, of niet?
Knapperd hoor!![]()
Boomer is ook wel alert, maar die kijkt alleen zo intens als ik zn apport vastheb

Ja, jammer is dat he!!!Maeve schreef:Mooi is hij toch!![]()
Waarom wonen jullie toch niet wat dichter bij?Lijkt me best leuk om een keer samen te trainen!
Dat is een goed plan!samantha! schreef:Ja, jammer is dat he!!!Maeve schreef:Mooi is hij toch!![]()
Waarom wonen jullie toch niet wat dichter bij?Lijkt me best leuk om een keer samen te trainen!
Misschien over een tijdje eens halverwege?
Ja, lijkt me leuk!Maeve schreef:Dat is een goed plan!samantha! schreef:Ja, jammer is dat he!!!Maeve schreef:Mooi is hij toch!![]()
Misschien over een tijdje eens halverwege?
Zodra Coda klaar is met wisselen en weer kan apporteren, goed?

Dankje HillyHilly45 schreef:Echt wel heel knap zeg, om met zes maand al zo goed te kunnen luisteren/apporteren enz. Glim-Jack.........
Haha ja, hij krijgt inderdaad al best een volwassen kop._Leonie schreef:Hij heeft al best een volwassen kop op de laatste foto's! Ook mooi, maar dat pupperige staat hem zo leuk.