Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuwe loslooproute Groningen (Gravenburg)

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Nieuwe loslooproute Groningen (Gravenburg)

Ongelezen bericht door runninggirl »

Is iemand hier al toevallig geweest? Als ik het goed begrijp gaat het om een route van meerdere kilometers achter elkaar. Normaal lopen we prima bij Noorddijk maar dit lijkt me ook wel de moeite waard. Kan alleen nergens een precieze kaart vinden van de route... Ben er in ieder geval wel benieuwd naar!

Ik vind het wel een mooi initiatief: "De proef met de loslooproute in Gravenburg is van 1 oktober 2012 tot 1 oktober 2013. Op basis van de ervaringen met de loslooproutes bepaalt het gemeentebestuur eind 2013 of en waar dit soort loslooproutes permanent worden ingericht.

Regels en route
Het uitgangspunt van deze loslooproute is die van gedeeld ruimtegebruik (shared space): iedereen houdt rekening met elkaar. Mensen met en zonder honden, joggers en wandelaars, iedereen moet hier buiten kunnen zijn zonder overlast te ondervinden van elkaar
."

http://gemeente.groningen.nl/gravenburg ... ravenburg/

Hier een artikel erover uit het DvhN http://www.hondvriendelijkgroningen.nl/ ... 022007.pdf
EvelineB

Re: Nieuwe loslooproute Groningen (Gravenburg)

Ongelezen bericht door EvelineB »

Wat een goed plan. Heb ik gemist, leuk om dat hier nu te lezen. Ik ga het eens rustig bekijken. Dank je :flower:

Groetjes, Eveline
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”