Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
leuke toekomstplannen
Moderator: moderatorteam
- Mirella
- Zeer actief
leuke toekomstplannen
Omdat ik met mijn shih tzu's heb gefokt,is een nestje met Fleur wel eens door mijn hoofd geschoten natuurlijk.
Ik had geen idee wat haar fokker en van zou vinden,maar net vroeg ze me zelf of ik niet een nestje zou willen met fleur.
Dit mag dan onder haar kennelnaam.zij heeft nog maar 1 teef die nog een x een nestje kan,dus ze zou dit heel fijn vinden.
ze helpt me dan met het uitzoeken van een reu.
Binnenkort gaan we Fleur dan laten testen op hd en ed en een dopplertest.
Ik ben heel benieuwd wat hier uitkomt,en of er in de toekomst een nestje kan komen!
ik ga laten testen in Eersel,bij Maarten Kappen,die raadde de fokker ons aan.
Ik had geen idee wat haar fokker en van zou vinden,maar net vroeg ze me zelf of ik niet een nestje zou willen met fleur.
Dit mag dan onder haar kennelnaam.zij heeft nog maar 1 teef die nog een x een nestje kan,dus ze zou dit heel fijn vinden.
ze helpt me dan met het uitzoeken van een reu.
Binnenkort gaan we Fleur dan laten testen op hd en ed en een dopplertest.
Ik ben heel benieuwd wat hier uitkomt,en of er in de toekomst een nestje kan komen!
ik ga laten testen in Eersel,bij Maarten Kappen,die raadde de fokker ons aan.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Re: leuke toekomstplannen
Leuk! Moet je dan ook eerst nog shows lopen?
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Mirella
- Zeer actief
ja,minimaal 2tekkel schreef:Leuk! Moet je dan ook eerst nog shows lopen?
- tekkel
- Erelid
Haha, gauw op ringtrainigMirella schreef:ja,minimaal 2tekkel schreef:Leuk! Moet je dan ook eerst nog shows lopen?
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Mirella
- Zeer actief
ja idd! maar ik wacht eerst de uitslagen maar af.daarna kunnen we echte plannen maken.tekkel schreef:Haha, gauw op ringtrainigMirella schreef:ja,minimaal 2tekkel schreef:Leuk! Moet je dan ook eerst nog shows lopen?
- tekkel
- Erelid
Ga je dan zelf een pupje houden?
- Mirella
- Zeer actief
dat ligt er een beetje aan,hoe het dan met de oudjes is tegen die tijd.fleur is nu pas 1,dus ik heb geen idee,hoe mijn roedeltje er dan uitziet.tekkel schreef:Ga je dan zelf een pupje houden?
ik hoop natuurlijk dat ze nog jaaaaren meegaan,maar mocht dat niet zou zijn,dan hou ik wel een pup.en ik denk anders ook wel eigenlijk,nu ik dit zo schrijf
- Es
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack russell terriers, wat anders?
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Je hond moet dan wel op haar naam, of de kennel op de jouwe...
Op elke wandeling is
Er eentje die ik mis.....
Er eentje die ik mis.....
- Mirella
- Zeer actief
oh,oke.we hebben nu alleen gemaild,we zouden nog telefonisch overleggen.Es schreef:Je hond moet dan wel op haar naam, of de kennel op de jouwe...
zij schreef dat ik onder haar kennelnaam mag fokken.zal het even navragen!
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ik neem aan dat fleur nu op jou naam staat, op de eigendomsgegevens dus, als er een nest komt, en jullie willen dat met de kennelnaam van de fokker doen, dan zal fleur overgeschreven moeten worden op de naam van de houder van de kennelnaam ( of dus de kennelnaam naar de houder van de hond, maar dat is veeeeeeeeeeeeeel duurderMirella schreef:oh,oke.we hebben nu alleen gemaild,we zouden nog telefonisch overleggen.Es schreef:Je hond moet dan wel op haar naam, of de kennel op de jouwe...
zij schreef dat ik onder haar kennelnaam mag fokken.zal het even navragen!
opzich niet zo lastig hoor, maar maak er wel goede afspraken over
- Mirella
- Zeer actief
oke ik had me er totaal verder nog niet in verdiept,dit kwam vanmiddag pas ter sprake.ik zal even met haar overleggen.yamie schreef:ik neem aan dat fleur nu op jou naam staat, op de eigendomsgegevens dus, als er een nest komt, en jullie willen dat met de kennelnaam van de fokker doen, dan zal fleur overgeschreven moeten worden op de naam van de houder van de kennelnaam ( of dus de kennelnaam naar de houder van de hond, maar dat is veeeeeeeeeeeeeel duurderMirella schreef:oh,oke.we hebben nu alleen gemaild,we zouden nog telefonisch overleggen.Es schreef:Je hond moet dan wel op haar naam, of de kennel op de jouwe...
zij schreef dat ik onder haar kennelnaam mag fokken.zal het even navragen!)
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
Mirella schreef:oke ik had me er totaal verder nog niet in verdiept,dit kwam vanmiddag pas ter sprake.ik zal even met haar overleggen.yamie schreef:ik neem aan dat fleur nu op jou naam staat, op de eigendomsgegevens dus, als er een nest komt, en jullie willen dat met de kennelnaam van de fokker doen, dan zal fleur overgeschreven moeten worden op de naam van de houder van de kennelnaam ( of dus de kennelnaam naar de houder van de hond, maar dat is veeeeeeeeeeeeeel duurderMirella schreef:oh,oke.we hebben nu alleen gemaild,we zouden nog telefonisch overleggen.Es schreef:Je hond moet dan wel op haar naam, of de kennel op de jouwe...
wij hebben dat gehad met het nest van Guapa x Darko
Guapa stond alleen op mijn naam, de kennelnaam op onze beide namen, alles ingevuld voor de pups, opgestuurd, kregen we papieren terug zonder kennelnaam
ergens vond ik het stom, omdat mijn naam ook mee bij de kennelnaam staat, maar dat was blijkbaar niet genoeg, dat was ook de reden waarom wij Guapa niet hadden laten overzetten, dacht als 1 eigenaar ook kenneleigenaar is, dat het wel goed zou zijn, maar dat was dus niet
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
maakt mij toch nieuwsgierig... van welke kennel komt fleur? toevallig uit liempde?
mijn oud collega heeft ook een boxer van nu een jaar ongeveer (weet de exacte datum niet) maar komt van een fokker uit liempde.
maar wat leuk zeg een eigen nestje als alles in orde is met Fleur!
mijn oud collega heeft ook een boxer van nu een jaar ongeveer (weet de exacte datum niet) maar komt van een fokker uit liempde.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Isis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kortharige collieteven Maggie en Kate
- Aantal honden: 2
Leuk!!Mooie gelegenheid om weer 's wat foto's van Fleur te plaatsen meteen... 
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Binnenkort gaan we Fleur dan laten testen op hd en ed en een dopplertest.Hutsje schreef:wat leuk! laat je ook haar hart controleren?
- Mirella
- Zeer actief
oke,duidelijk!vania schreef:Mirella schreef:oke ik had me er totaal verder nog niet in verdiept,dit kwam vanmiddag pas ter sprake.ik zal even met haar overleggen.yamie schreef:ik neem aan dat fleur nu op jou naam staat, op de eigendomsgegevens dus, als er een nest komt, en jullie willen dat met de kennelnaam van de fokker doen, dan zal fleur overgeschreven moeten worden op de naam van de houder van de kennelnaam ( of dus de kennelnaam naar de houder van de hond, maar dat is veeeeeeeeeeeeeel duurderMirella schreef: oh,oke.we hebben nu alleen gemaild,we zouden nog telefonisch overleggen.
wij hebben dat gehad met het nest van Guapa x Darko
Guapa stond alleen op mijn naam, de kennelnaam op onze beide namen, alles ingevuld voor de pups, opgestuurd, kregen we papieren terug zonder kennelnaamterug gebeld en Guapa toen moeten overzetten op beide namen om de pups toch nog onder onze kennelnaam te laten zetten
ergens vond ik het stom, omdat mijn naam ook mee bij de kennelnaam staat, maar dat was blijkbaar niet genoeg, dat was ook de reden waarom wij Guapa niet hadden laten overzetten, dacht als 1 eigenaar ook kenneleigenaar is, dat het wel goed zou zijn, maar dat was dus niet
- Mirella
- Zeer actief
van der Zandwoert uit MaarssenSonnie1983 schreef:maakt mij toch nieuwsgierig... van welke kennel komt fleur? toevallig uit liempde?
- Mirella
- Zeer actief
vandaag gedaanIsis schreef:Leuk!!Mooie gelegenheid om weer 's wat foto's van Fleur te plaatsen meteen...
- Mirella
- Zeer actief
ja,ze krijgt ook de dopplertestHutsje schreef:wat leuk! laat je ook haar hart controleren?
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Dan is het toch een andere Fokker.Mirella schreef:van der Zandwoert uit MaarssenSonnie1983 schreef:maakt mij toch nieuwsgierig... van welke kennel komt fleur? toevallig uit liempde?