dit was in een ander topic nog een corgi x dalmaat toch?Elmo/maureen schreef:
Corgi X poodle

Moderator: moderatorteam
dit was in een ander topic nog een corgi x dalmaat toch?Elmo/maureen schreef:
Corgi X poodle
sbientje schreef:dit was in een ander topic nog een corgi x dalmaat toch?Elmo/maureen schreef:
Corgi X poodle
gat in de markt zou ik zeggen!Sam! schreef:Helaas een aantal design honden kan ik nog niet vinden:
De Podenpoo en de Zuid Russische Poovcharka ....
De Beardoodle, jawel hij bestaat:
http://www.designermixes.org/breed_info ... oodle.aspx
Hmm, ik pas. Doe jij maar DeniseDenise. schreef:Okeee, die zijn wel echt te leukSam! schreef:Voor jou een site van een fokker van jawel...... Puli PoosMachie schreef:Ze hebben geen Puli x Poedel![]()
http://poodleso.ipower.com/pulipoos.htm![]()
Marleen/Nanna??
Framboise schreef:Ik blijf erbij dat ik toch al het leukste poedelmixje in huis heb
Niet op die site, maar hij bestaat natuurlijk welWilm@ schreef:Briardmix, is die ook op die site te vinden?
Vond hem ook grandioos.Sam! schreef:@Xtine
Ik had hem al een tijdje geleden bij Humor gezien, ik vind h'm helemaal geweldig!
Ook zeer van toepassing op de "-doodles, -Poos en -Oodles".
pinguin20 schreef:Wat wordt een leonberger kruising dan, leodoodle?
Och...het uiterlijk varieert nogal... onderstaande Doxiepoo valt toch best mee, in iedergeval een lieve uitstraling.
Stuur die hier maar heenSam! schreef:Niet op die site, maar hij bestaat natuurlijk welWilm@ schreef:Briardmix, is die ook op die site te vinden?![]()
De Bridoodle
Of een doodlebergerpinguin20 schreef:Wat wordt een leonberger kruising dan, leodoodle?
Doe mij toch maar zonder de doodleSam! schreef:pinguin20 schreef:Wat wordt een leonberger kruising dan, leodoodle?
Een Leondoodle, zo te zien niet heel populair, maar ze bestaan.
Ja ze bestaanpinguin20 schreef:Wat wordt een leonberger kruising dan, leodoodle?
Klopt helemaal, maar men kruiste om een ras te creëren met andere eigenschappen dan reeds bestaande rassen. Als ik in ieder geval naar het uiterlijk van de diverse Doodles, Oodles en Poos kijk ,zie ik kruisingen die geen meerwaarde ten op zichte van andere reeds bestaande rassen hebben. Ik noem er maar een paar: Barbet, Otterhound, Schapendoes.....(Misschien wel leuk voor een nieuwe topic: "Welke doodle kruising kan vervangen worden door welk reeds bestaand ras?" )irmaLeo schreef: Nou ja de leonberger was ook een designerdog 150 jaar geleden toch... kruising tussen diverse rassen, zo is het begonnen het verhaal van Essig. Toen was er ook al ophef over die "kruisingshonden". Niets nieuws onder de horizon)