Helaas heeft Monty geen apport mogen halen, die kans komt nog wel voor hem.
Hutch heeft het daarin tegen goed druk gehad met meerdere hazen die op de zware klei geschoten werden en opgehaald moesten worden.
Op een gegeven moment moest hij een haas halen en bij het terugkomen was ik in de veronderstelling dat hij wat liep te rommelen met de haas, veel heen en weer bewegen en het leek of hij er een spelletje van maakte. Met het nodige gemopper van mij kwam hij binnen, ik was het immers niet gewend dat hij op die manier omgaat met wild.
Maar wat bleek nou achteraf, de haas leefde nog op het moment dat die op gepakt werd door Hutch en was aan het spartelen in zijn bek. Daardoor leek het of Hutch aan het rommelen was, echter hij was juist super braaf door de haas vast te houden en snel binnen te brengen.
Uiteraard heb ik mijn gemopper later gecompenseerd met een grote knuffel voor hem en een sorry voor het gemopper.
Ik heb nog enkele foto's gemaakt van deze dag. Let wel op, ER STAAT WILD OP.

En achteraf bleek dat ik ook nog een foto had van het moment dan Hutch met de spartelende haas in zijn bek terug kwam. Echter kan ik mij voorstellen dat niet iedereen hiervan gediend is, dus daarom even in een link gezet
http://i17.photobucket.com/albums/b81/H ... G_5938.jpg