Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Schokkend!
Moderator: moderatorteam
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Schokkend!
Ik zag deze op facebook, wat moet je hier nu voor reactie bij zetten? Ik kan alleen maar hopen dat deze idioot gevonden word.

Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
- Aantal honden: 1
Re: Schokkend!
Heeft 'ie het hondje nou begraven met zijn kop er nog uit ofzo?
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ik vind dit zo gestoord dat ik bijna niet kan geloven wat ik zie. Opsluiten met een stel pisnijdige klapkaken...

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
http://wafflesatnoon.com/2012/11/09/pho ... l-or-hoax/
ik deel niet snel zulke dingen op FB, voordat er duidelijk is, hoe en wat, want heel veel van dit soort dingen, zijn nep, of in scene gezet ( nu is deze foto uiteraard wel behoorlijk echt en ook voor een "geintje" gewoon not done
)
maar dit verhaal, dat zijn ze dus nog aan het onderzoeken, wie , waarom enz.
hoe dan ook een lul van een vent en ws een erg sneu hondje
ik deel niet snel zulke dingen op FB, voordat er duidelijk is, hoe en wat, want heel veel van dit soort dingen, zijn nep, of in scene gezet ( nu is deze foto uiteraard wel behoorlijk echt en ook voor een "geintje" gewoon not done

maar dit verhaal, dat zijn ze dus nog aan het onderzoeken, wie , waarom enz.
hoe dan ook een lul van een vent en ws een erg sneu hondje

- Antonetta
- Zeer actief
Als je dit soort shockerende taferelen in scene zet, ben je ook niet helemaal lekker.

- Antonetta
- Zeer actief
Als je dit soort shockerende taferelen in scene zet, ben je ook niet helemaal lekker.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
- Contacteer:
Ik had de foto ook zien voorbij komen op Facebook. Misselijkmakend... Volgensmij zie ik ook nog kindervoetjes achter die deur...

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Och gat, dat had ik niet eens gezien.Theraposa schreef:Ik had de foto ook zien voorbij komen op Facebook. Misselijkmakend... Volgensmij zie ik ook nog kindervoetjes achter die deur...

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
- Contacteer:
Had ik eerst op Facebook ook niet gezien , viel me nu wel op.Minhie schreef:Och gat, dat had ik niet eens gezien.Theraposa schreef:Ik had de foto ook zien voorbij komen op Facebook. Misselijkmakend... Volgensmij zie ik ook nog kindervoetjes achter die deur...

Vergeet ook de persoon die de camers vast houdt niet 

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Patricio Millar is zijn naam las ik. Je krijgt foto's van hem met dat plaatje en met de hond naast hem...

He's Corporal Patricio Millar an aspiring police officer from Chile. This case is from December 2011, when the pictures first appeared online. http://migueanimal.blogspot.com.ar/2012 ... males.html . We posted this with info following an animal abuse page on facebook posting this asking for help from the public locating this man and bringing him to justice. Here's a article from last year . http://pachnews.blogspot.co.uk/2012/10/ ... perro.html. Lets hope that he NEVER gets hold of any pets again so keep sharing. Please don't take justice in your own hands leave it to the authority's to deal with it.

He's Corporal Patricio Millar an aspiring police officer from Chile. This case is from December 2011, when the pictures first appeared online. http://migueanimal.blogspot.com.ar/2012 ... males.html . We posted this with info following an animal abuse page on facebook posting this asking for help from the public locating this man and bringing him to justice. Here's a article from last year . http://pachnews.blogspot.co.uk/2012/10/ ... perro.html. Lets hope that he NEVER gets hold of any pets again so keep sharing. Please don't take justice in your own hands leave it to the authority's to deal with it.

- Antonetta
- Zeer actief
Ik hoop dat hij ook werkelijk aangepakt gaat worden.

- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Nanna schreef: Ik vind het trouwens psies Jan Smit

Maar heeft hij die hond nu doodgemaakt of toch niet
Wat een ongelofelijke lul zeg ,die moet nu eens tegen een Estelle Cruijff oplopen met vriendje aan de hand
Dat gebaar zie ik wel vaker zal wel een inside tokkengebaar zijn ofzo

Wat een ongelofelijke lul zeg ,die moet nu eens tegen een Estelle Cruijff oplopen met vriendje aan de hand

Dat gebaar zie ik wel vaker zal wel een inside tokkengebaar zijn ofzo

Badu schreef:Nanna schreef: Ik vind het trouwens psies Jan Smit![]()

Hij heeft er inderdaad wat van weg ,maar volgens mij is Jan Smit van de wawa's en die zijn al teveel voor hem

Ja zoiets of op het water moet je ook zwaaien naar elkaarNanna schreef:tineke schreef: Dat gebaar zie ik wel vaker zal wel een inside tokkengebaar zijn ofzo
Net zoiets als de ene motorrijder heel kinderachtig de andere groet?
Aha. Weer wat geleerd.

Dit lijkt op het gebaar.

- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Dit is weer anders.... het gebaar dat die ander maakt is met duim, wijsvinger & middelvinger.tineke schreef:Ja zoiets of op het water moet je ook zwaaien naar elkaarNanna schreef:tineke schreef: Dat gebaar zie ik wel vaker zal wel een inside tokkengebaar zijn ofzo
Net zoiets als de ene motorrijder heel kinderachtig de andere groet?
Aha. Weer wat geleerd.![]()
Dit lijkt op het gebaar.
Volgens wiki betekent het: "Ik houd van Servië!", "Ik ben een orthodoxe christen"
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Volgens mij betekent het hetzelfde als die opgenaaide embleempjes van motorclubs enzo:Badu schreef:Dit is weer anders.... het gebaar dat die ander maakt is met duim, wijsvinger & middelvinger.
Volgens wiki betekent het: "Ik houd van Servië!", "Ik ben een orthodoxe christen"
"Ik heb moeite met volwassen worden"

Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Dan moet je het gebaar van die Snoop dog maken ,is ook bijbels komt uit het boek openbaringen Gebruik het kruid betekent hetNanna schreef:Maar wat moet je dan als je als orthodoxe christen helemaal náks met Servië hebt....Badu schreef: Dit is weer anders.... het gebaar dat die ander maakt is met duim, wijsvinger & middelvinger.
wat een problemen weer.
Ik houd het gewoon maar op mijn standaard handgebaar

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Die man zegt: 3 bierJaap* schreef:Volgens mij betekent het hetzelfde als die opgenaaide embleempjes van motorclubs enzo:Badu schreef:Dit is weer anders.... het gebaar dat die ander maakt is met duim, wijsvinger & middelvinger.
"Ik heb moeite met volwassen worden"

- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër

Ik zal het maar verklappen....Het gebaar wat Snoop Dogg maakt betekent (voor hem) East Side.

- vivian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
Wat een halve zool! Nou hij kan in ieder geval tot 3 tellen....
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Vast kramp in de vingers... Over de hond kan ik ook niet terug vinden of die nog leeft. Ook had ik een foto gezien waarbij hij de staart had ingekort van de hond... Hier maar niet geplaatst.

- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Ik denk dat de beste man graag demonstreert dat ie heeft geleerd tot 3 te tellen

een vrije interpretatie van "gebruik het kruid" vind ik ook wel bij snoop dogg passen hoor, en vooral bij die giga ring? met 'kruidblaadjes' aan z'n andere handLin-C schreef:![]()
Ik zal het maar verklappen....Het gebaar wat Snoop Dogg maakt betekent (voor hem) East Side.

- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
zover ik weet west side hahaLin-C schreef:![]()

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Huh? Nee east side.wenmart20 schreef:zover ik weet west side hahaLin-C schreef:![]()
West side is

ach ja.

- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
dacht dat snoop 2pac eminem allemaal bij west side zaten hahaha
Tis alweer te lang geleden dat ik me daar mee bezig hield hahaha
Tis alweer te lang geleden dat ik me daar mee bezig hield hahaha