Tara schreef:Miranda schreef:Tara schreef:Omdat deze discussie al wel vaker is gevoerd, en ook wel vaker zijn dezelfde argumenten aangedragen.
Ah. Dat wist ik niet.
Maar voor sommige mensen geldt dat herhaling, herhaling, herhaling uiteindelijk kán leiden tot een inzicht

Dat gaat niet altijd op natuurlijk, je kunt mij 100 x uitleggen hoe een wiskundige formule in elkaar steekt, en na de 101e keer snap ik het gegarandeerd nóg niet.
Sommige dingen zijn echt heilloos.
Doen wij trouwens binnenkort nog eens een pot thee samen?
Ik zei ook 'kán'
Overigens heb ik laatst neefje, die zei dat hij niks van breuken snapte, in vijf minuten uitgelegd hoe breuken werken. En toen snapte hij het. IK, de rekenramp. Het wandelend wiskunderavijn.
Het was wel een beetje zenuwachtig met de billenbloterig. Want er zaten een wiskundige en een fysicus mee te luisteren
Die zo blij werden dat hij het begreep dat ze het meteen weer verpesten door er véél te veel informatie bovenop te dumpen, maar dat geheel terzijde.
Ja. Thee dus. Ik heb tegenwoordig fan-tas-tisch lekkere. Maar die staat in Raalte en daar moet voor geklust worden. Of gewone in Leersum. Hoef je alleen maar door de zooi heen te kijken en niet te klussen
Begin van de week ben ik in Raalte, eind van de week in Leersum.