Ik heb alweer helemaal zin in donderdag hahaha :')
Moderator: moderatorteam
Ja, ik ook in volgende weekgrover schreef:Tof dat het bij jou ook goed ging![]()
Ik heb alweer helemaal zin in donderdag hahaha :')
I hope soJoera schreef:Geef het een halfjaartje en 3kwart van de groep is afgehaakt.
Dat is wel mijn ervaring. Zeker straks in de koude wintermaanden of met regen blijven de meeste toch liever thuis.DeDiana schreef:I hope soJoera schreef:Geef het een halfjaartje en 3kwart van de groep is afgehaakt.
Bij ons is dit ook zo inderdaad. Wij zijn begin september weer begonnen en ik stond me te verbazen over de grote groep beginners naast ons. Totdat ik bedacht dat wij ook met 8 of 10 honden gestart zijn, waar er nu (een jaar later) nog maar 2 van over zijn. Een groot deel haakte tijdens de eerste cursus al af om verschillende redenen (hondje vond het niet echt leuk en was niet gemotiveerd, baasje vond het toch niet wat ze verwachtte, 1 hondje overleden doordat hij onder een auto was gekomen, mensen kunnen het toch moeilijk combineren met werk en andere bezigheden enz. enz.). In de tweede cursus (na de winterstop) waren er nog 4 over en nu, na de zomer dus, maar 2.Joera schreef:Dat is wel mijn ervaring. Zeker straks in de koude wintermaanden of met regen blijven de meeste toch liever thuis.DeDiana schreef:I hope soJoera schreef:Geef het een halfjaartje en 3kwart van de groep is afgehaakt.
Snel gaat het hè?grover schreef:Wij hebben donderdag ook al de laatste les, helaas. Ook bij haakt zelden iemand af en dat betekent dat ik lekker nog even in bijna-privéles in het tussenuur mag blijvenHelemaal fijn
Nu hebben we even een maand of 2 om HEEL HARD te gaan trainen zodat meneer niet elke les een keer konijntjes gaat zoeken in de bosjes
haha! Bij ons trainen ook 2 van die nieuwsgierige welshjes die graag zelf op pad gaangrover schreef:Yep, naast een spoorlijn (zit wel een hek tussen gelukkig), overvol met nijnen, er lopen overigens ook huiskippen, een vreselijk brutale huiseend en twee geitjesHeerlijk, met een jachthond _O-
Wat een raar systeem?moonsparkle schreef:vanavond hadden wij t eerste examen behendigheid gevorderden en terwijl we dit seizoen veel problemen hadden met raakvlakken na een val was mn gekke poedel gewoon onverwachts als enige foutloos! Ben zo trots.
We zijn er dan nog niet want we moeten 2 uit de 3 examens zonder disk lopen waarvan ik 1x niet kan.