Ik heb mijn pup ingeschreven in de jeugdklasse , want die is ook bang voor mircofoons. dus wij gaan 2x naar de ringtraining in kaatsheuvel.
Heb er al zin in

Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Ik zie het verband niet.Marlon,lady,nica schreef:Ik heb mijn pup ingeschreven in de jeugdklasse , want die is ook bang voor mircofoons.
Nanna schreef:Ik zie het verband niet.Marlon,lady,nica schreef:Ik heb mijn pup ingeschreven in de jeugdklasse , want die is ook bang voor mircofoons.
Wat is een mircofoon dan?Marlon,lady,nica schreef:Nanna schreef:Ik zie het verband niet.Marlon,lady,nica schreef:Ik heb mijn pup ingeschreven in de jeugdklasse , want die is ook bang voor mircofoons.
Ik heb een bange pup dus als iemand door de mircofoon praat is ze niet meer te houden en wil ze weg, aangezien ze daar ook op de ringtraining oefen dat iemand door een mircofoon praat.. Snap je het nu wel
nee dat hoeft niet persee, je kan ook voor 3 maanden lid worden dat is maar 7,50.djee01 schreef:ja maar je moet ook lid worden en dat kost ook iets van 20 euro dus dan ben je ongeveer 40 euro kwijt
dat is iemand die door een luidspreker praat.....DanseMacabre schreef:Wat is een mircofoon dan?Marlon,lady,nica schreef:Nanna schreef:Ik zie het verband niet.Marlon,lady,nica schreef:Ik heb mijn pup ingeschreven in de jeugdklasse , want die is ook bang voor mircofoons.
Ik heb een bange pup dus als iemand door de mircofoon praat is ze niet meer te houden en wil ze weg, aangezien ze daar ook op de ringtraining oefen dat iemand door een mircofoon praat.. Snap je het nu wel