Nu is zij voor de 2e keer loops geworden en toonde mijn Binky al een week voor haar loopsheid interesse. Toen zij net loops werd was er weinig aan de hand. Maar later heb ik ze steeds apart gezet omdat zij helemaal knetter gek van hem werd en wij eigenlijk ook wel. En hij piste overal tegen aan
Mijn man schreeuwde plosteling: DE HONDEN ZITTEN OP ELKAAR!!!!
Ik dacht nog
Ik holde naar buiten en zag ze gewoon heel onschuldig lief naast elkaar staan. Wel heel dicht naast elkaar. SHIT! Hij zat er lekker in en mijn meisje kon geen kant op. Te laat..... Man boos want ik wist toch dat dit kon gebeuren? Maar ik dacht dat mijn hond niet zo slim was want vaak zat hij op haar kop of tegen haar zij en moest zij er niks van weten! Hoezo naïef?
Dus tja.... ik heb totaaaaaaaaaal geen ervaring met honden zwangerschappen en pups (wel met 3 mensen kinders). Ik weet niet hoe groot de kans is dat mijn meisje bezwangert is? Ze laten weghalen, als het zo is, kan nu nog. Een pup in een asiel zie ik ook niet zitten.
En nog zoiets, ze plukt zelf heel haar ruggetje kaal, je ziet alleen haar ondervacht nog. Vanmorgen leek er wel een schaap te zijn geschoren naast haar bench. Wat is dat nou voor iets?
Dus vraag 1:
Wie heeft er ervaring in het laten weghalen van pups of tegelijk met een sterrilisatie?
Vraag 2:
Is er voor het weg laten halen een uiterlijk tijdsbestek?
Vraag 3:
weet iemand wat het kan zijn dat een hond haar haartjes uittrekt als ze loops is?