En Manon, Orpa is rasgroep 7

Moderator: moderatorteam
Tsjah waarschijnlijk wordt je dan gillend gek.Jion schreef:Ik weet wel dat ik van beurzen gillend gek word, zeker als het druk is, dus als het daar op lijkt wordt het geen succes.
Nou precies :jjores schreef:misschien moeten ze de shows eens wat goedkoper maken, dan hoeven ze niet te verlengen en te verlengen en te verlengen
grover schreef:Nou precies :jjores schreef:misschien moeten ze de shows eens wat goedkoper maken, dan hoeven ze niet te verlengen en te verlengen en te verlengen
Ik heb dus uiteindelijk ook maar besloten niet te gaan. Heb vorige week nog een exorbitant bedrag mogen aftikken voor 4 winterbandjes en mijn portemonnee is leeg :') Dus geen kerstshow dit jaar, denk ik
Inderdaad.jores schreef:misschien moeten ze de shows eens wat goedkoper maken, dan hoeven ze niet te verlengen en te verlengen en te verlengen
Oh gaaf, is dat dan een internationale show? Of een rasgebondenshow?Irisz schreef:Inderdaad.jores schreef:misschien moeten ze de shows eens wat goedkoper maken, dan hoeven ze niet te verlengen en te verlengen en te verlengen
Ik heb in januari Focus en Xavi beide ingeschreven voor een show in Engeland en ben daarvoor evenveel kwijt als een show in NL voor 1 hond.
Maargoed, ik vind het leuk, dus we betalen maar. Parkeren kan in ieder geval gratis in Wijchen!
Ja, internationale. Manchester (wordt gehouden in de buurt van Stafford), halverwege januari.jores schreef:Oh gaaf, is dat dan een internationale show? Of een rasgebondenshow?Irisz schreef:Inderdaad.jores schreef:misschien moeten ze de shows eens wat goedkoper maken, dan hoeven ze niet te verlengen en te verlengen en te verlengen
Ik heb in januari Focus en Xavi beide ingeschreven voor een show in Engeland en ben daarvoor evenveel kwijt als een show in NL voor 1 hond.
Maargoed, ik vind het leuk, dus we betalen maar. Parkeren kan in ieder geval gratis in Wijchen!
dan is dat zeker goedkoop aan inschrijfgeld.Irisz schreef:Ja, internationale. Manchester (wordt gehouden in de buurt van Stafford), halverwege januari.jores schreef:Oh gaaf, is dat dan een internationale show? Of een rasgebondenshow?Irisz schreef:Inderdaad.jores schreef:misschien moeten ze de shows eens wat goedkoper maken, dan hoeven ze niet te verlengen en te verlengen en te verlengen
Heb er heel veel zin in. 4 andere pups van Xavi hebben dan ook hun show debuut.
Ja vind ik ookjores schreef:grover schreef:Nou precies :jjores schreef:misschien moeten ze de shows eens wat goedkoper maken, dan hoeven ze niet te verlengen en te verlengen en te verlengen
Ik heb dus uiteindelijk ook maar besloten niet te gaan. Heb vorige week nog een exorbitant bedrag mogen aftikken voor 4 winterbandjes en mijn portemonnee is leeg :') Dus geen kerstshow dit jaar, denk ikjammer
Oh brussel, nee daar gaan wij weer niet heen. Succes daargrover schreef:Ja vind ik ookjores schreef:grover schreef:Nou precies :jjores schreef:misschien moeten ze de shows eens wat goedkoper maken, dan hoeven ze niet te verlengen en te verlengen en te verlengen
Ik heb dus uiteindelijk ook maar besloten niet te gaan. Heb vorige week nog een exorbitant bedrag mogen aftikken voor 4 winterbandjes en mijn portemonnee is leeg :') Dus geen kerstshow dit jaar, denk ikjammer
Maar we gaan de week ervoor ook al naar Brussel en de kerst komt er weer aan enzo
Misschien als de geldboot vóór de 26e binnenkomt dat ik dan toch nog even inschrijf
Vind de kerstshow altijd wel redelijk cosy, omdat het zo klein is, zolang we maar niet in die tent hoeven
Zit natuurlijk wel 1x puppyklasse bij, die iets goedkoper is.jores schreef:dan is dat zeker goedkoop aan inschrijfgeld.Irisz schreef:Ja, internationale. Manchester (wordt gehouden in de buurt van Stafford), halverwege januari.jores schreef:Oh gaaf, is dat dan een internationale show? Of een rasgebondenshow?Irisz schreef: Inderdaad.
Heb er heel veel zin in. 4 andere pups van Xavi hebben dan ook hun show debuut.
wat leuk, een familiereünie
Maar 4 Saluki'sNanna schreef:WOW. Zeven Deerhounds, ongekend veel. Ik ga kijken.
Dertien Whippets is dan weer wat weinig maar toe maar.