Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hertengewei
Moderator: moderatorteam
- Wolf77
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Husky/Malamute
- Aantal honden: 2
Hertengewei
Zojuist een stukje hertengewei besteld, ben heel benieuwd!
- Zaros
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Berner Sennen - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Hertengewei
Had deze advertentie gezien op het forum.. ben er eens ingedoken en gekeken waar je het product kan kopen. Heb een winkel gevonden hier in Zoetermeer waar ze het product verkopen al is het wel aardig aan de prijs.. Het varieert van € 8,10 tot bijna € 17,00 afhankelijk van de grote. Ben maar begonnen met een klein stukje om te kijken wat Zaros er van vind,en ik weet nu al dat ik de volgende keer voor de grote ga.. Hij vind het helemaal te gek en ligt er uren op te knagen. Goed voor zijn ontspanning en goed voor zijn gebit. Wat mij betreft een aanrader omdat mijn hond anders een kauwstaf per dag verslind..
Conclusie: aanschaf aan de prijs maar kosten besparend omdat je er veel minder van nodig hebt.
Conclusie: aanschaf aan de prijs maar kosten besparend omdat je er veel minder van nodig hebt.
Vriendelijke groet Wil
http://zaros.jouwweb.nl
http://zaros.jouwweb.nl
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
Cyntha heeft sinds deze week ook een stukkie hertengewei, maatje M van Farmfood. Ze vindt het wel interessant, maar het gewei is behoorlijk hard dus het is echt een kwestie van schrapen om er iets vanaf te krijgen. Tot voor kort had mevrouw haar persoonlijke botvoorkauwer in de vorm van Bayko. Die maakte er dan een begin aan zodat het wat zachter werd, en dan pikte Cyntha het bot in. Nu moet ze het helemaal zelf doen. Ik gok dus dat ze met dit stuk een hele tijd vooruit kan.
- Smieszka1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
- Contacteer:
Ik hoorde dat de schapendoes van mijn broer het binnen 30 minute helemaal op had
Groetjes Linda

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradormix
Hier ook een superknager die het hertegewei echt wel leuk en lekker vindt.
Tenminste iets dat niet binnen een half uur op is
Denk alleen dat die momenteel onder de kast of bank ligt want ik hem al even niet gezien.....
Tenminste iets dat niet binnen een half uur op is

Denk alleen dat die momenteel onder de kast of bank ligt want ik hem al even niet gezien.....

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hier net zo. Ik ben ook zo stom geweest om meteen drie van die dure dingen in huis te halenTara schreef:Die van mij vinden het niet wat.
Mijn meiden willen altijd wel graag resultaat van hun geknaag zien.
Het is te hard, en het duurt eindeloos voordat het op is.

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Jack heeft er een en daar doet hij nu al 5 maanden mee.
Iedere dag knaagt hij er een uurtje aan.
Ze zijn inderdaad echt knoeihard.
In het begin wilde hij er alleen maar mee spelen en hij heeft dat knoeiharde ding dus een keer bijna door de ruit van het terrarium heen gegooid.
Gelukkig alleen een flinke barst en niet helemaal er doorheen
In het begin wilde hij er alleen maar mee spelen en hij heeft dat knoeiharde ding dus een keer bijna door de ruit van het terrarium heen gegooid.

- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
samantha! schreef:Jack heeft er een en daar doet hij nu al 5 maanden mee.

Ik heb ze laatst in de dierenwinkel gezien maar ik twijfel of Enzi eraan gaat kluiven en ze zijn toch best aan de prijs. Maar misschien toch maar een keer proberen, een kleintje

- samantha!
- Zeer actief
Ja ik zou dan inderdaad beginnen met een kleintje.Meghan schreef:samantha! schreef:Jack heeft er een en daar doet hij nu al 5 maanden mee.
Gelukkig alleen een flinke barst en niet helemaal er doorheen![]()
Ik heb ze laatst in de dierenwinkel gezien maar ik twijfel of Enzi eraan gaat kluiven en ze zijn toch best aan de prijs. Maar misschien toch maar een keer proberen, een kleintje
Macho is ook een veelvraat maar die vindt er helemaal niets aan

- samantha!
- Zeer actief
T honk in neerbosch oost heeft ze, in het winkelcentrum.Jion schreef:Welke dierenwinkel heeft ze dan in Nijmegen?Meghan schreef:samantha! schreef:Jack heeft er een en daar doet hij nu al 5 maanden mee.
Gelukkig alleen een flinke barst en niet helemaal er doorheen![]()
10 minuutjes lopen vanaf ons

Laatst gewijzigd door samantha! op 24 nov 2012 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- samantha!
- Zeer actief

Ik denk trouwens dat Jack nu een maatje groter gaat krijgen.
Hij heeft nu de M maar die is nu toch wel wat klein aan het worden voor hem

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Zazoe doet er ook echt al heeeel lang mee.
Soms laat hij het dagen liggen en dan bijt hij er elke dag op.
Hij vind hem lekker.
Soms laat hij het dagen liggen en dan bijt hij er elke dag op.
Hij vind hem lekker.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Bij mij zijn ze er vanaf 4,94 t/m 12,95 dat scheelt nog een stuk!Zaros schreef:Had deze advertentie gezien op het forum.. ben er eens ingedoken en gekeken waar je het product kan kopen. Heb een winkel gevonden hier in Zoetermeer waar ze het product verkopen al is het wel aardig aan de prijs.. Het varieert van € 8,10 tot bijna € 17,00 afhankelijk van de grote. Ben maar begonnen met een klein stukje om te kijken wat Zaros er van vind,en ik weet nu al dat ik de volgende keer voor de grote ga.. Hij vind het helemaal te gek en ligt er uren op te knagen. Goed voor zijn ontspanning en goed voor zijn gebit. Wat mij betreft een aanrader omdat mijn hond anders een kauwstaf per dag verslind..
- Wolf77
- Zeer actief
Goed om de meningen zo te horen.
Ik wilde er al eerder een proberen, twijfel ook steeds welke maat. Ik kom ze hier alleen niet "irl"tegen, dus heb op de gok maat XL besteld. Mocht ze er niks aan vinden dan weet ik wel iemand die m voor haar honden wil hebben, maar ik denk dat Mo-yi er wel gebruik van gaat maken.
Ik wilde er al eerder een proberen, twijfel ook steeds welke maat. Ik kom ze hier alleen niet "irl"tegen, dus heb op de gok maat XL besteld. Mocht ze er niks aan vinden dan weet ik wel iemand die m voor haar honden wil hebben, maar ik denk dat Mo-yi er wel gebruik van gaat maken.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Nozem en vooral Tapas zijn er dol op. Goed voor veel langer knaagplezier dan bijvoorbeeld een buffelhuidkluif.
- Wolf77
- Zeer actief
LongFields schreef:Nozem en vooral Tapas zijn er dol op. Goed voor veel langer knaagplezier dan bijvoorbeeld een buffelhuidkluif.

ik kan niet wachten, ben benieuwd!
Ik vind het wel apart, zo'n buffelhuid ding was Mo helemaal gek op, zat er vaak aan te knauwen, en NOG lekkerder werd t geloof ik als ie een nacht in de tuin had gelegen..
Tot ie 1/3e was, daar deed ik m weg, kocht dezelfde nieuw voor dr, en die hoeft ze niet

ik heb m ook al even in wat water gelegd met 1 kant, dat ie vast zachter werd, misschien aantrekkelijker, maar neujj
- Julisca
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Veel te dure kruising :-)
Hier geen groot succes......helaas. Vond ze nogal aan de prijs.
Groeten Julisca
trotse bezitter van Indy
trotse bezitter van Indy
- Wolf77
- Zeer actief
Hebbes, en Mo knaagt er heel geinteresseerd aan
ik vind m niet zo groot eigenlijk, maat XL
hmm..net even gemeten, en hij is 18 cm
nah ja, dan lijkt ie klein..

ik vind m niet zo groot eigenlijk, maat XL
hmm..net even gemeten, en hij is 18 cm
nah ja, dan lijkt ie klein..
- corina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
Ik had er ook voor beide honden een, maar ik heb het nu 2x gegeven. Als ik het af heb gepakt heb ik 2 enorm gespannen honden in huis, dus ik durf het niet meer te geven. Waarschijnlijk omdat ze het dus wel heel erg lekker vinden...
Groetjes Corina & Spot

Dana 26/01/2004 - *28/08/2018
Elvis 14/04/2005 - *21/06/2018

Dana 26/01/2004 - *28/08/2018
Elvis 14/04/2005 - *21/06/2018
- Wolf77
- Zeer actief
Mo-yi knauwt eraan, heeft in 1 ronde een stukje van de hoek er al af.
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Ollie vindt er niet veel aan. In het begin wel hoor, heel fanatiek kauwen, maar er is geen resultaat dus hij vindt 'm ook niet meer tof 

- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
Gaia had dit ook inderdaad, maar toen na 3,5 minuut geen instant resultaat was.. ligt dat ding nu heel moeilijk in de mand en zij te zuchten omdat ze niet meer fatsoenlijk kan liggen in haar (veels te grote) mand.grover schreef:Ollie vindt er niet veel aan. In het begin wel hoor, heel fanatiek kauwen, maar er is geen resultaat dus hij vindt 'm ook niet meer tof

- Wolf77
- Zeer actief
Jion schreef:Ik heb er nu aan één kant een stuk afgeveild tot het merg en nu knagen ze er iets langer op (een minuut of 10 per dag).

- linda1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
- Aantal honden: 3
Hier is maatje L bijna helemaal opgekluifd! Er is nog maar een klein stukje over, een succes dus!

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): APBT en Fila Brasileiro
- Aantal honden: 10
mss een idee voor die, die teveel gekocht hebben of de hond het maar niks vind, deze te verkopen hier? ik ben alvast geintereseerd :p

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
Komen deze geweien niet uit de Doodsvaardersplassen? Is dit niet een manier van Staats wanbeheer om aan speciën te komen?
http://www.youtube.com/watch?v=bcz545eCqlg
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
De geweien die ik verkoop komen vanuit Engeland van in het wild levende herten. Waar de andere merken de geweien vandaan halen weet ik zo niet, maar wel een mega akelig filmpje zeg. Sneu weernyckle schreef:Komen deze geweien niet uit de Doodsvaardersplassen? Is dit niet een manier van Staats wanbeheer om aan speciën te komen?

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Pfieuwh! Heb hem gelukkig via jou gekocht.Sarah5 schreef:De geweien die ik verkoop komen vanuit Engeland van in het wild levende herten. Waar de andere merken de geweien vandaan halen weet ik zo niet, maar wel een mega akelig filmpje zeg. Sneu weernyckle schreef:Komen deze geweien niet uit de Doodsvaardersplassen? Is dit niet een manier van Staats wanbeheer om aan speciën te komen?
http://www.youtube.com/watch?v=bcz545eCqlgIk verkoop juist alleen producten zonder dierenleed (biologische snacks, geperste brokken op basis van scharrelvlees etc). Hier zou ik dus ook niet achterstaan
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- Wolf77
- Zeer actief
Ik heb het filmpje niet bekeken, neem aan , aan de reacties te zien, dat die herten geschoten worden?
Als t goed is zouden de meesten toch gewoon "geraapt"moeten zijn, van de geweien die na de bronstijd afvallen..
enniewees..Mo-yi is er nog gek, elke dag knauwt ze er wel aan. De buffelhuid/ding/geval vind ze ook nog steeds lekker, ze worden regelmatig afgewisseld.
#Cleva; ga jij ook een gewei kauwsnack halen? Ben benieuwd
Als t goed is zouden de meesten toch gewoon "geraapt"moeten zijn, van de geweien die na de bronstijd afvallen..
enniewees..Mo-yi is er nog gek, elke dag knauwt ze er wel aan. De buffelhuid/ding/geval vind ze ook nog steeds lekker, ze worden regelmatig afgewisseld.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
De herten op de doodsvaardersplassen mochten zich doodhongeren. Misschien toch even het filmpje zien.Wolf77 schreef:Ik heb het filmpje niet bekeken, neem aan , aan de reacties te zien, dat die herten geschoten worden?