gatverdamme, hoe hard en oneerlijk...
ontzettend veel sterkte
Moderator: moderatorteam

Ja, eentje woont dichtbij me in de buurt. Heb dat pupje sinds het overlijden van Lytse nog niet gezien, denk dat dat heel zwaar wordt.. Mette is naar Zweden verhuisd en Freya woont in Finland.Podenji schreef:hier ook heel veel sterkte gewenst , ik had het op FB al gelezen en gereageerd.
Ik zie echter nu pas dat je "mijn"favorietje had gehouden en dat zij nu dus gestorven is , wat het op de een of andere manier nog wat verdrietiger maakt dan het al was
:sterkte:
misschien niet helemaal gepast, maar waren de andere 3 inmiddels wel voorzien van baasjes?

nou dat is zeker lief en heel fijnVorkje schreef:Ja, eentje woont dichtbij me in de buurt. Heb dat pupje sinds het overlijden van Lytse nog niet gezien, denk dat dat heel zwaar wordt.. Mette is naar Zweden verhuisd en Freya woont in Finland.Podenji schreef:hier ook heel veel sterkte gewenst , ik had het op FB al gelezen en gereageerd.
Ik zie echter nu pas dat je "mijn"favorietje had gehouden en dat zij nu dus gestorven is , wat het op de een of andere manier nog wat verdrietiger maakt dan het al was
:sterkte:
misschien niet helemaal gepast, maar waren de andere 3 inmiddels wel voorzien van baasjes?
Freya was mijn tweede keuze, en haar baasje heeft me al eerste keuze van Freya's eerste nest toegezegd, ze laat me zelfs meekiezen tussen verschillende dekreuen. Dit verzacht de pijn wel een beetje. En ik vind het ook zó lief van haar