Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gefeliciteerd (al klinkt dat een beetje vreemd om een loopsheid).
Weer even een update over Bobbie's blaas probleem. Gisteren was de kuur van 3 weken over, dus weer urine mee naar het werk genomen. Ja hoor, weer kristallen. Plus wat leverwaardes die afweken. Dus vanochtend bloed bij hem af genomen voor zijn lever. Gelukkig daar geen afwijkingen in. Bobje vond het alleen niet zo leuk, het prikken. Nu nog 2 weken de kuur verlengen en speciaal dieet voer.
Wat een gedoe zeg Mocht het dan nog niet over zijn waarschijnlijk echo + urine op kweek.
Pepie schreef:Kom maar door hoor met de hondenjasjes foto's.Ik ga erook 1 halen
In mijn plaatje links staat er 1 van Bobbie in zijn niet passende jas :p Zijn nieuwe heb ik nu even niet, word een gleufje in gemaakt zodat hij zijn tuig er onder aan kan. Als ik hem terug heb zal ik een foto maken.
Ik ben nieuw op dit forum en ik kom me even voorstellen. Ik woon met mijn vriend en ons zoontje van anderhalf in Losser (overijssel) en we zijn aan het wachten op eenkaninchenteckel pup langhaar.
Bij "Toro Rosso" in ter Apel verwachten ze vandaag een nestje dus ik ben helemaal hyper vandaag!!
We willen graag een teefje en ik ben zo benieuwd of het allemaal goed gaat en of er een lief teefje voor ons bij zit....Spannende tijd dus!
Pepie schreef:Kom maar door hoor met de hondenjasjes foto's.Ik ga erook 1 halen
In mijn plaatje links staat er 1 van Bobbie in zijn niet passende jas :p Zijn nieuwe heb ik nu even niet, word een gleufje in gemaakt zodat hij zijn tuig er onder aan kan. Als ik hem terug heb zal ik een foto maken.
Ja leuk
Ik ga er ook eentje halen hoor,hij bibbert mij teveel.
wat spannend chantal! ik ben benieuwd of er voor jullie een leuke pup geboren word.
mogen jullie zelf kiezen? of kiest de fokker er eentje?
Dat jasje van bobbie op je avatar is leuk!
Dobby hier nog steeds geen jasje aan.
tot nu toe lijkt ze het nog niet koud te hebben.
lekker in beweging blijven, dat helpt.
Even een vraagje:
Ik heb ooit op een puppyparty bij de dierenarts een verpakking met vlooiendruppels gekregen.
van frontline.
er staat op puppypack en is voor hondjes tot 10kg.
Dobby is nu 6,6kg.
Normaal hebben we altijd Advantix.
zouden we voor de wintermaanden, dat er over het algemeen minder vlooien zijn, de frontline kunnen gebruiken?
en dan van het voorjaar weer gewoon advantix?
Oh en dit heeft Dobby gisteren met een nieuw speeltje gedaan.
Ik heb het gegeven, ze heeft het meegenomen naar haar bench en binnen 3 minuten was het kapot....
IvysToeter schreef:
Even een vraagje:
Ik heb ooit op een puppyparty bij de dierenarts een verpakking met vlooiendruppels gekregen.
van frontline.
Dobby is nu 6,6kg.
zouden we voor de wintermaanden, dat er over het algemeen minder vlooien zijn, de frontline kunnen gebruiken?
Ik gebruik helemaal geen vlooien spul voor mijn hond.. Dat doe ik wel als hij daadwerkelijk vlooien heeft..
IvysToeter schreef:
Even een vraagje:
van frontline.
Dobby is nu 6,6kg.
Ik gebruik helemaal geen vlooien spul voor mijn hond.. Dat doe ik wel als hij daadwerkelijk vlooien heeft..
Ik ook. Waarschijnlijk in het voorjaar pas weer. Tenzij ik er al eerder eentje spot
Mijn Eeb doet ook maar 2 minuten met zo'n speeltje
Ik geloof trouwens dat frontline niet goed werkt.
Ik heb ook advantix of avantage.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Ik heb ook van die speeltjes gezien, Skinneeezz noemen ze dat geloof ik?
pluche zonder vulling.
wilde die eigenlijk voor Dobby, maar die zal ze ook wel zo kapot hebben.
volgens mij zit ze in een knabbel/sabbel periode ofzo.
of hebben alle teckels dat met iets van pluche?
Nou! Alle speeltjes gaan hier ook kapot, maar skinnies (hoe je het ook schrijft) blijven redelijk heel en zijn favoriet. Bobbie heeft een kleine wasbeer en een grote eekhoorn.