Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ronja vandaag 61 dagen en heeft ontsuitings weeen net check up gehad bij de da foto en echo gemaakt en voorals nog zag het er prima uit !!!
nu in afwachting waneer de kleintje daadwerkelijk geboren zulle gaan worden !!
spannend hier dus o ja ze verwacht er 3.
jezus wat een buik
ik heb zo een hondje gekend met precies zo een buik en uiterlijk is het ook net als 2 druppels water
aan die oogjes kan je zien dat ze het echt wel zwaar heeft
dat hondje kreeg er trouwens 8 athans zaten er 8 in maar dat hondje is gestorven omdat eigenaaresse niet snachts naar de da wou voor een keizersnede
ik ben bang dat jou hondje ook wel een kz nodig gaat hebben
succes met de bevalling verder
Nou, vooral als de echo wél klopt zou ik me toch wel danig zorgen maken. Maar drie en dan zo'n buik dan is er óf een enorme hoeveelheid vocht in het spel, of de pups zijn wel erg groot, zo niet té.
Ik duim dat het voorspoedig gaat; ze ziet er wel heel breekbaar uit zo.
groetjes Madelief en Yanthe Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
OEFFFFF die heeft een skippiebal ingeslikt of zo.
Zies ies unne biek bellie oi arme kleine ding.
Je zult haar vast wel goed in de gaten houden en ik duim voor een voorspoedige bevalling en dat alles goed zal gaan voor mams en pupjes.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
maart schreef:ja man, 3 pups en een 1000tal wormen
Hoeft niet zo te wezen, Ik ken Marion persoonlijk aardig goed en ik weet dat zij altijd stipt is met het ontwormen van haar hondjes..dus wormen zullen het denk ik niet zijn. Ronja heeft een behoorlijke toeter en ze is vandaag nog bij DA geweest voor een check-Up en ik durf er mijn handen voor in het vuur te duwen dat onze DA ( we hebben dezelfde) gegarandeerd het wel vermeld zou hebben wanneer hij van mening zou zijn dat Ronja niet natuurlijk zou kunnen bevallen. Immer ken ik meerdere "gevallen"waarbij er joekels van buikjes waren en maar weinig pups en uiteindelijk bleek dat de pups niet absurd groot waren maar gewoon normaal/klein formaat maar de mama's heel veel vruchtwater bleken te hebben. Femke had ook een toeter van een buik en tevens heeeel veel vruchtwater..
Maar bovenal: Kom Op Ronja, Je kunt het schatje!!!!
En Marion toy toy de komende uurtjes.
Arme moeders (ze lijkt wel een beetje op mij toen ik na 42 weken op springen stond, dezelfde hulpeloze blik van verlos me van mijn vracht). Succes de komende uurtjes( ik gok toch stiekem op 5 pups).
Mijn hemel, ik vond Billy van Annemieke&4dogs al dik, maar dit is gewoon shockerend dik. Arm beestje! Ik hoop voor haar dat ze snel van haar last verlost is. En net wat Miezemuis zegt, herkenbaar die hulpeloze blik!
*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)* **Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
effe een update van ronja aangezien dit toch een slapeloze nacht zal gaan worden en ik haar natuurlijk nauwlettende in de gaten zal houden wat voor zich spreekt !!!
en ja het zijn er echt maar 3 van normale grote tot nu toe heb niet alleen een echo maar een rongen foto laten maken vamiddag en zijn er echt maar 3 maar inderdaad kan veel aan vrucht water zijn daar zijn ook niet zo heel groot is en echt haar buik naar buiten draagt lijkt ze net een klein kamer olifantje.
maar ronja is kerngezond en nee ze heeft zeer zeker geen wormen !!!
ze worden hier op dag en datum ontwormd en geent dus maak je geen zorgen zou ik zeggen!!
en tuurlijk weet je nooit hoe het verloopt en een keizersnee zit er ook natuurlijk nog steeds in op het moment dat ik het niet meer vertrouw ben ik direkt naar de da ga echt geen onodige risico nemen hoor ik doe dit toch wel op een verantwoorden manier!!
ronja zit in de begin fase met weeen heel onregelmatig nog wel veel slijmverlies dus het kan zeker nog wel even duren hoor en moet er ingegrepen worden zal ik dat zeker doen en niet uitstellen.
en mijn da neemt ook geen enkel risco op dit gebied maar vond het voor als nog niet nodig om in te grijpen.
hou jullie op de hoogte..
Jeetje wat een buik voor 3 pups! Heel veel succes vannacht. Hopelijk komen ze allemaal gezond ter wereld en blijft mams het ook goed doen
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.