in jou onderschrift vindt ik dat de meeste wel een neus hebbenSantó Chihuahua schreef:Sorryfrank-bobby schreef:het ging ook niet om jou heSantó Chihuahua schreef:je hebt volkomen gelijk wanneer je zegt dat er veel te veel geklooit word met dit mooie ras. Dat ben ik zeer zeker met je eens! Maar bekijk het eens vanuit mijn oogpunt.
Verzot op t ras, een mooie roedel die met alle liefde van de wereld verzorgt word en niks te kort komt, voorzien zijn van duitse stambomen, geen fci, maar waar wel nestjes mee getrokken word om het mooie en het juiste in het ras naar voren te halen. Mijn hondjes zijn getest op PL & SM (Syringomyelia), hebben de gebitjes mooi schaars staan, zijn niet abnormaal licht van gewicht of klein, worden in mijn huis gehouden tussen de kinderen en de meubels in hebben ze alle vrijheid die wij ook hebben in huis. Zitten niet in kooien weg gestopt maar hebben een , door mijn man gemaakte kraamruimte, waar lampen verstelbaar hangen, de mama's (2) elk hun eigen ruimte met de kleintjes hebben, ook al heb ik geen werpkist, iets wat ik niet noodzakelijk vind aangezien het geen lompe bulldogs betreffen die zomaar op hun kroost gaan slapen, maar lekker comfortabel een eigen mandje hebben met alle benodigde voorzieningen....
De dames hier geen nest op nest situatie bekopen, maar eens in de ongeveer 2 jaar een nestje krijgen, een reu gezocht word, al dan niet via MP, omdat andere fokkers hier in de regio hun reuen niet willen uitbesteden... en ik geen eigen reu thuis wens te hebben ivm het markeren van mijn spullen en om ongewenste dekkingen tegen te gaan, een reu selectief gezocht word en uitvoerig op afwijkingen, testen en karakter beoordeeld word....
vertel mij dan maar eens wat ik hier dan in godsnaam zo vreselijk fout aan doe?
maar om ts je vriendinmaar ik voelde me lichtelijk ook aangevallen door de samenvatting die eerder gegeven werd op pagina 7 meen ik... dacht geef even een verklaring en wellicht dat ik dan te horen krijg wat ik zo vreselijk fout in hun ogen doe omdat ze mijn eigen topic/verhaal erbij betrekken
vooral die black en tan is nou mijn type wawa