Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Fok discussie Chihuahua's afgeleid van ander topic

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Chihuahua
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua
Aantal honden: 8

Re: ronja 61 dagen drachtig eb heeft weeen.

Ongelezen bericht door Chihuahua »

frank-bobby schreef:
Sanner schreef:
frank-bobby schreef:
renee-uk schreef:ik ben maar even wat anders gaan doen, want ik werd toch echt serieus kwaad.

maar strakke actie hoor, weer zonder enige reden iemand weggejaagd :kotz:
wie is er weggejaagd dan ?
:piew:

Ben het er mee eens, sommige gaan hier echt te ver! Nergens voor nodig!
hoezo nou weer :piew:
ik vraag gewoon wie er weggejaagd is
want mexicaan zoveel is gewoon nog lid
Ik vraag me ook wel af, wie er dan weggejaagd is want die mexicaan is idd gewoon nog lid :19:
Santó Chihuahua

Ongelezen bericht door Santó Chihuahua »

Dat ze nog lid is betekend niet dat ze nog ooit terug zal keren naar dit forum.

Ik schrok gisterenavond ook behoorlijk van alle berichten die gegeven werden, en ook dat er persoonlijk de spot gedreven word met iemand. Ik vind dat dit niet zou moeten kunnen en zeker niet in een topic over een bevalling en geboorte.

Maak dan een nieuw topic aan, en geef elkaar daar dan van katoen. Eerlijk is eerlijk en ieder zijn mening die ik respecteer , maar dit topic gaat veel te ver, sommigen van jullie hebben Marion en mij echt wel gekwetst. Ik dacht niet dat iemand dat heeft verdiend..of wel soms.

wat mij betreft moderator,mag dit topic heel snel op slot!
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

ronja 61 dagen drachtig eb heeft weeen.

Ongelezen bericht door crutz »

LongFields schreef:
crutz schreef: Hier dan geen (zieke) kinderen, maar wel veel zorg waardoor van huis gaan (samen of een van ons) ook erg veel geregel & zorgen mee brengt, maar dat wordt gewoon gepland....dan kan t wel.
En anders had het gewoon niet gekund toch? :wink:
Er hóeft niet gefokt te worden dames chihuahua-liefhebbers. Het is niet dat er zonder jullie nestjes nergens meer Chi's te vinden zullen zijn hoor. :wink:

Ik vind het enorm bewonderenswaardig wat je voor de pups van Helga en Peter hebt gedaan Santó, maar je moet in het leven soms gewoon prioriteiten stellen en keuzes maken. In jouw situatie, met een kindje wat enorm veel van je vergt is het soms misschien beter om af te zien van fokplannen in plaats van toch maar wel te fokken en dan maar "het hondje uit de straat" te gebruiken.
Daarom schrijf ik ook "maar er MOET gefokt worden"

Kan je overigens nu ook van mij zeggen omdat ik naar m'n reserve reu ben gegaan (& er überhaupt 1 had;-) ervaringen uit t verleden enzo;-)) maar goed, 4 jaar na haar eerste nest, met diverse mensen al 3 jaar op de lijst wilde ik toch nog proberen of t wel zou lukken & dat was dus wel maar 1 dekking, 3 december weten we meer.
Santó Chihuahua

Ongelezen bericht door Santó Chihuahua »

crutz schreef:
LongFields schreef:
crutz schreef: Hier dan geen (zieke) kinderen, maar wel veel zorg waardoor van huis gaan (samen of een van ons) ook erg veel geregel & zorgen mee brengt, maar dat wordt gewoon gepland....dan kan t wel.
Er hóeft niet gefokt te worden dames chihuahua-liefhebbers. Het is niet dat er zonder jullie nestjes nergens meer Chi's te vinden zullen zijn hoor. :wink:

Ik vind het enorm bewonderenswaardig wat je voor de pups van Helga en Peter hebt gedaan Santó, maar je moet in het leven soms gewoon prioriteiten stellen en keuzes maken. In jouw situatie, met een kindje wat enorm veel van je vergt is het soms misschien beter om af te zien van fokplannen in plaats van toch maar wel te fokken en dan maar "het hondje uit de straat" te gebruiken.

Kan je overigens nu ook van mij zeggen omdat ik naar m'n reserve reu ben gegaan (& er überhaupt 1 had;-) ervaringen uit t verleden enzo;-)) maar goed, 4 jaar na haar eerste nest, met diverse mensen al 3 jaar op de lijst wilde ik toch nog proberen of t wel zou lukken & dat was dus wel maar 1 dekking, 3 december weten we meer.

Er Moet niet gefokt worden, dat is een keuze die ik gemaakt heb omdat ik dit mooie ras niet om zeep wil laten helpen door zogeheten fokkers die er doodleuk mee kruisen en niet opletten of ouderdieren gezond zijn... Ik houd mij dat wel aan alle regels, ondanks dat er voor de chihuahua in NL geen verplichte testen zijn die je moet overleggen. Ik heb ze wel getest.

Dat je nu ook een vinger naar jezelf wijst vind ik niet terecht.. integendeel... Als ik nu zou moeten gaan reageren als de meesten zou je een hoop gedonder over je heen moeten krijgen terwijl ik er toch echt vanuit ga, dat je bewust en ruim geïnformeerd je reserve reu hebt ingezet. Ik zie niet wat daar zo fout aan is....

Ik hoop voor je, en dat meen ik serieus, dat je 3 dec mooi en hoopvol nieuws gaat krijgen, maak zeker aub een topic aan, ik zal et met plezier volgen :ok:
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

ronja 61 dagen drachtig eb heeft weeen.

Ongelezen bericht door crutz »

Santó Chihuahua schreef:
crutz schreef:
LongFields schreef:

Er Moet niet gefokt worden, dat is een keuze die ik gemaakt heb omdat ik dit mooie ras niet om zeep wil laten helpen door zogeheten fokkers die er doodleuk mee kruisen en niet opletten of ouderdieren gezond zijn... Ik houd mij dat wel aan alle regels, ondanks dat er voor de chihuahua in NL geen verplichte testen zijn die je moet overleggen. Ik heb ze wel getest.

Dat je nu ook een vinger naar jezelf wijst vind ik niet terecht.. integendeel... Als ik nu zou moeten gaan reageren als de meesten zou je een hoop gedonder over je heen moeten krijgen terwijl ik er toch echt vanuit ga, dat je bewust en ruim geïnformeerd je reserve reu hebt ingezet. Ik zie niet wat daar zo fout aan is....

Ik hoop voor je, en dat meen ik serieus, dat je 3 dec mooi en hoopvol nieuws gaat krijgen, maak zeker aub een topic aan, ik zal et met plezier volgen :ok:
Ja het was goed geïnformeerd, het was mijn keuze voor haar volgende nest. Maar bedoel meer dat ik ook het nu voor voorbij had kunnen laten gaan & dan over 6 mnd weer;-), maar dacht, ach, niet geschoten is altijd mis & m'n eerste keus reu was er niet eens bij geweest, dus wat dat wat dat betreft geen risico;-)
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Santó Chihuahua schreef:Dat ze nog lid is betekend niet dat ze nog ooit terug zal keren naar dit forum.

Ik schrok gisterenavond ook behoorlijk van alle berichten die gegeven werden, en ook dat er persoonlijk de spot gedreven word met iemand. Ik vind dat dit niet zou moeten kunnen en zeker niet in een topic over een bevalling en geboorte.

Maak dan een nieuw topic aan, en geef elkaar daar dan van katoen. Eerlijk is eerlijk en ieder zijn mening die ik respecteer , maar dit topic gaat veel te ver, sommigen van jullie hebben Marion en mij echt wel gekwetst. Ik dacht niet dat iemand dat heeft verdiend..of wel soms.

wat mij betreft moderator,mag dit topic heel snel op slot!
:ok: Ik ben het helemaal met je eens, ik heb hier ook met verbazing zitten lezen. Maak dan een nieuw topic aan.
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Chihuahua schreef:
mexcicaantje 1970 schreef:
Chihuahua schreef:Voor het markeren volstaat een plasband, met een maandverbandje erin perfect :ok:
Ja inderdaad en dat is niet zielig hè zon reutje de hele dag met plakband te laten lopen hè?
Alleen maar om hem in huis te houden voor te fokken dat vind jij wel normaal bah bah zeg geen woorden meer voor ...
Zoveel dekken mijn reuen niet hoor, maar inderdaad, ik heb ze heel graag bij me in de huiskamer rondlopen.
Plakband? Ik heb nergens over plakband gesproken, ik heb hier 7 reuen rondlopen in huis, Chihuahua's staan er nu eenmaal om bekend dat ze markeren :wink:
ik vind ze vooral bekend staan om hun baasjes die niet in staat zijn ze een opvoeding te geven.

nu ja, die piemel heb je zo afgebonden met maandverbanden natuurlijk, ontzettend hygienische toestanden allemaal :cheer: :schrik:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Pffff.... wat een gezeik weer :roll:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Clausje
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Beagle en Friese Stabij
Contacteer:

Ongelezen bericht door Clausje »

Ik heb dit topic met verbazing net gelezen.
Wat een stelletje betweters hier. Ieder mag zijn mening hebben,maar laat aub ieder in zijn waarde.
Fokker of geen fokker,chihuahua of bull: ik ga er van uit,dat iedereen van zijn honden houdt en deze ook liefdevol verzorgd. En er is hier ook een discussieforum: lijkt me een betere plek om te kissebissen.

Ronja,geniet van je pupsels!
Ons puppy-avontuur: www.famba.nl/beagle
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Ook nog maar even van mijn kant een duit in het zakje: ik vind het ontzettend flauw om in een geboortetopic zo verschrikkelijk te hakken. Er worden dingen bijgehaald die kant noch wal raken en buitengewoon kwetsend zijn.
Als je iets te zeggen hebt over de makke van een bepaald ras, doe dat dan in een ander topic en niet hier en schei in vredesnaam uit om bij voorbaat al uit te gaan van de onkunde/onbenulligheid/ongeïnteresseerdheid van iemand die zich net heeft aangemeld. Laat staan ook nog eens min of meer bedekte toespelingen maken over vermeende broodfokpraktijken.
Ik vind het echt misselijk en onder de gordel.

Enfin TS: gefeliciteerd met de geboorte van je pupsels! :cheer:
Afbeelding
gerda__b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door gerda__b »

lieke schreef:Ook nog maar even van mijn kant een duit in het zakje: ik vind het ontzettend flauw om in een geboortetopic zo verschrikkelijk te hakken. Er worden dingen bijgehaald die kant noch wal raken en buitengewoon kwetsend zijn.
Als je iets te zeggen hebt over de makke van een bepaald ras, doe dat dan in een ander topic en niet hier en schei in vredesnaam uit om bij voorbaat al uit te gaan van de onkunde/onbenulligheid/ongeïnteresseerdheid van iemand die zich net heeft aangemeld. Laat staan ook nog eens min of meer bedekte toespelingen maken over vermeende broodfokpraktijken.

Amen :ok:
Afbeelding

Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy.
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita.
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho.
26-03-2008 - 13-06-2025 Dyani
Jessica3787
Zeer actief
Mijn ras(sen): Terriermixje

Ongelezen bericht door Jessica3787 »

Iedereen heeft zijn goede gedrag weer laten zien toen ze allemaal uitspraken "hoe ontzettend fantastisch, lief en ruimhartig" het wel niet is dat Santo Chihuahua die moederloze pups in huis neemt. Daarbij moest natuurlijk wel benadrukt worden dat dit ook het hondenforum is, dan weet je eigenlijk al dat er veel fout is. Waarom zou je dit anders moeten benadrukken?

Dit 'goede' gedrag lijkt wel een soort vrijbrief om op het volgende slachtoffer wel genadeloos in te hakken. Jammer.
Lief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lief »

Ik dacht, ik kijk eens even of de pupsels al geboren zijn.
Heel nietsvermoedend dus.
Ik geloof dat ik wat pagina's terug moet zoeken.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ja ik had dezelfde gedachte :O:
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

gerda__b schreef:
lieke schreef:Ook nog maar even van mijn kant een duit in het zakje: ik vind het ontzettend flauw om in een geboortetopic zo verschrikkelijk te hakken. Er worden dingen bijgehaald die kant noch wal raken en buitengewoon kwetsend zijn.

Amen :ok:
Hier ook amen!
Wat een walgelijke vertoning weer :19:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Voor zover ik terug kan lezen ben ik begonnen. Ik snap niet zo goed wat er walgelijk is aan deze opmerking. Het viel mij gewoon op en ik heb dat uitgesproken :19: Verder heb ik oprecht succes gewenst met de bevalling. Ik snap niet zo goed dat je in bevallings-topics alleen maar ohh en ahh mag zeggen. Als ik een opmerking wil maken die ts niet zo leuk vindt dan doe ik dat, vrijheid van meningsuiting heet dat. Het totale neersabelen wat daarna gebeurde hoeft van mij ook niet. Open dan inderdaad een apart topic in de discussiehoek :wink:

alm@ schreef:Ben ik nou de enige die vind dat paps er een beetje vreemd uitziet met zijn bolle, tranende oogjes? Succes met de bevalling, hopelijk gaat alles goed en is ze snel van haar vrachtje verlost :ok: wat een giga buik :ugh:
Afbeelding
Jessica3787
Zeer actief
Mijn ras(sen): Terriermixje

Ongelezen bericht door Jessica3787 »

alm@ schreef:Voor zover ik terug kan lezen ben ik begonnen. Ik snap niet zo goed wat er walgelijk is aan deze opmerking. Het viel mij gewoon op en ik heb dat uitgesproken :19: Verder heb ik oprecht succes gewenst met de bevalling. Ik snap niet zo goed dat je in bevallings-topics alleen maar ohh en ahh mag zeggen. Als ik een opmerking wil maken die ts niet zo leuk vindt dan doe ik dat, vrijheid van meningsuiting heet dat. Het totale neersabelen wat daarna gebeurde hoeft van mij ook niet. Open dan inderdaad een apart topic in de discussiehoek :wink:

alm@ schreef:Ben ik nou de enige die vind dat paps er een beetje vreemd uitziet met zijn bolle, tranende oogjes? Succes met de bevalling, hopelijk gaat alles goed en is ze snel van haar vrachtje verlost :ok: wat een giga buik :ugh:

Het gaat dan ook hierom :19: Die oogjes vind ik ook raar, dat kun je gewoon zeggen, ts wil daar niet op ingaan: prima lijkt mij :U:
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

alm@ schreef:Voor zover ik terug kan lezen ben ik begonnen. Ik snap niet zo goed wat er walgelijk is aan deze opmerking. Het viel mij gewoon op en ik heb dat uitgesproken :19: Verder heb ik oprecht succes gewenst met de bevalling. Ik snap niet zo goed dat je in bevallings-topics alleen maar ohh en ahh mag zeggen. Als ik een opmerking wil maken die ts niet zo leuk vindt dan doe ik dat, vrijheid van meningsuiting heet dat. Het totale neersabelen wat daarna gebeurde hoeft van mij ook niet. Open dan inderdaad een apart topic in de discussiehoek :wink:

Ik vind niet dat dat het walgelijke is in dit topic. De laatste paar pagina's gaan alleen maar over het zwartmaken van een ander op een manier die nergens over gaat.
Bmamavan2
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradormix

Ongelezen bericht door Bmamavan2 »

Heb ergens tussen .... andere berichten kunnen lezen dat er 3 pups geboren zijn, gefeliciteerd! Ik mag hopen dat moeder en pups het nog steeds goed maken?!
Dacht aan de hand van de eerste foto ook dat het er meer zouden zijn maar ik weet na jaren honden- en kattenopvang dat je je nooit moet laten leiden door (de foto) van een buik.
Heb verder niks met chi's, het zouden geen hondjes voor mij zijn maar ieder zijn liefhebberij toch?
Afbeelding
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

Dat bedoelde ik met mijn opmerking en niet jouw post over zijn oogjes :wink:
Wat me ook stoorde is dat Cindy in het ene topic de hemel ingeprezen wordt en hier min of meer, net zo als haar vriendin, aangevallen wordt.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Inge O schreef:
Tara schreef:
Inge O schreef:'een nestje 'trekken' ' ...... :ugh:
Wat?
Is dat geen Vlaamse manier van zeggen dat je een nestje wilt fokken dan? :scratch:
Ik heb het wel vaker horen zeggen, en ik kreeg nou niet meteen het idee dat het verkeerd of disrespectvol bedoeld was.
ik vind dat uitermate onrespectvol en nog niet eens naar vlaamse normen want hier wordt het gewoon nooit gebruikt, ook niet onrespectvol bedoeld.
mij klinkt het heel erg 'lopendebandwerk-achtig' in de oren (en ik was niet alleen, er was nog iemand die er meteen op reageerde).

:wink: Het is Heerlen en Kerkrade he.
Dat staat een aardig stukje van normaal Nederlands taalgebruik af.
Annemieke&4 dogs
Actief
Mijn ras(sen): 2 Chihuahua's
2 Yorkshire terriers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Annemieke&4 dogs »

Tja jammer allemaal :(: ieder zijn mening maar dat neersabelen en afbranden hoeft niet.

Zoals enkele van jullie misschien weten heb ook ik een nestje Chi's van nu bijna 1 week, maar de lust om er iets leuks over te posten of een foto neer te zetten vergaat me wel op deze manier :roll: en ik denk dat Mexicaantje al helemaal niet meer op dit forum wil komen en van Santo Chi lees ik ook niet meer zoveel en geef de dames eens ongelijk.
Enjoy life's journey with dogs !

Afbeelding Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Annemieke&4 dogs schreef:Tja jammer allemaal :(: ieder zijn mening maar dat neersabelen en afbranden hoeft niet.

Zoals enkele van jullie misschien weten heb ook ik een nestje Chi's van nu bijna 1 week, maar de lust om er iets leuks over te posten of een foto neer te zetten vergaat me wel op deze manier :roll: en ik denk dat Mexicaantje al helemaal niet meer op dit forum wil komen en van Santo Chi lees ik ook niet meer zoveel en geef de dames eens ongelijk.

:wink: Dat ligt heus niet aan het ras, maar aan de keuzes die mensen maken.

http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=249216
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

Ik sluit me hier helemaal bij aan :ok:
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Ik verbaas me over het feit dat we nu naar elkaar gaan slaan met uitspraken over het aantal levende en dode pups. De natuur hebben we wat dat betreft niet in de hand toch? Ik vind dat écht not done. Bij elk dier of mens kan het voorkomen dat een bevalling niet van een leien dakje loopt en er een keizersnede nodig is en het niet goed gaat met moeder of pups. Dat is het risico van voortplanting, we hebben nog altijd te maken met levende have.

Ik stoor me er wel behoorlijk aan dat er ineens een enorme stamboomloze "Chihuahua" puppyboom op het forum is, ik kan daar gewoon niet achter staan. Het ras wordt al ongelooflijk verpest, doe het dan goed als je denkt dat het je plicht is om met je chihuahua's te fokken. Je fokt gewoon niet met een teef onder de 2 kilo, naar mijn mening. Uiteraard kan een teef van 2,5 kilo ook een keizersnede nodig hebben, maar dat kan een hond van 20 kilo ook. Maar moet je het gevaar en risico nou opzoeken om die reden?

Een gezonde chihuahua is gewoon écht een leuke HOND. Geen accessoire en ook geen makkelijk tuthondje.

En ondanks dat ik niet achter deze nestjes en manier van fokken sta vind ik het wél goed dat Santo Chihuahua zich zo inzet voor het pleegnest. Daar kun je niets van zeggen.
lieke
Zeer actief
Contacteer:

dagmar88 schreef:
Annemieke&4 dogs schreef:Tja jammer allemaal :(: ieder zijn mening maar dat neersabelen en afbranden hoeft niet.

Dat is allemaal prima, maar dan is er een andere chi-fokker (ben even haar naam kwijt en te lui om terug te bladeren) die allemaal lelijke insinuaties maakt over gewichten en er vervolgens maar op door blijft gaan terwijl ze zelf een te licht reutje inzet als dekreu. Er wordt gespeculeerd over broodfokkerij, het ras zelf wordt de grond ingeboord en als klap op de vuurpijl wordt er weer ingegaan op (vermeende) verkeerd woordgebruik.
Misselijk gedrag.

Als je behoefte hebt aan een discussie over de chihuahua (en dat bedoel ik in het algemeen, niet naar jou toe Dagmar), dan start je een nieuw topic maar ga dan niet het geboortetopic lopen verzieken van een nieuweling die vol argeloze trots haar nieuwe nestje presenteert.
Afbeelding
Chihuahua
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua
Aantal honden: 8

Ongelezen bericht door Chihuahua »

lieke schreef:
dagmar88 schreef:

Dat is allemaal prima, maar dan is er een andere chi-fokker (ben even haar naam kwijt en te lui om terug te bladeren) die allemaal lelijke insinuaties maakt over gewichten en er vervolgens maar op door blijft gaan terwijl ze zelf een te licht reutje inzet als dekreu. Er wordt gespeculeerd over broodfokkerij, het ras zelf wordt de grond ingeboord en als klap op de vuurpijl wordt er weer ingegaan op (vermeende) verkeerd woordgebruik.
Misselijk gedrag.

Als je behoefte hebt aan een discussie over de chihuahua (en dat bedoel ik in het algemeen, niet naar jou toe Dagmar), dan start je een nieuw topic maar ga dan niet het geboortetopic lopen verzieken van een nieuweling die vol argeloze trots haar nieuwe nestje presenteert.

God, wat moet ik nou nog meer doen? Tosha op de weegschaal zetten, en laten zien dat hij net iets boven de 2 kilo uit komt??????? Ik heb al 10x gezegd dat ik hem zelf in vergelijking met mijn andere reutjes klein vind, omdat die toch al snel richting de 3 kilo gaan!!! :roll:
lieke
Zeer actief
Contacteer:

En nog even dit: ik vind het gezeur over stambomen of boomloze hondjes ook precies dát: gezeur.
Als men denkt te moeten gaan fokken met een hond, de desbetreffende teef en reu test op rastypische zaken, dan voegt een stamboom er geen fluit aan toe.
Want uiteindelijk is dat maar een papiertje. En ik ken genoeg stamboomhonden die van ellende aan elkaar hangen. Maar ze hebben wél een papiertje. :roll:
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Contacteer:

Chihuahua schreef:
lieke schreef:
dagmar88 schreef:

Misselijk gedrag.

God, wat moet ik nou nog meer doen? Tosha op de weegschaal zetten, en laten zien dat hij net iets boven de 2 kilo uit komt??????? Ik heb al 10x gezegd dat ik hem zelf in vergelijking met mijn andere reutjes klein vind, omdat die toch al snel richting de 3 kilo gaan!!! :roll:

Fijn, dan is jouw reutje niet te licht. Mooi. Maar schei uit met van die valse steken naar een ander uit te delen. Je hebt je punt gemaakt. Prima. Dat hoef je niet tig bladzijden vol te houden. Eén keer je mening zeggen is echt genoeg. Zeker niet in een topic waar dit niet op de plaats is. Start een nieuw topic zou ik zeggen.
Afbeelding
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

Chihuahua schreef:God, wat moet ik nou nog meer doen?
Gewoon een keer naar je eigen kijken, vóór je andere mensen begint af te branden. Dat zou een begin zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”