Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik doe voor mijn opleiding (Educatie & Kennismanagement, Recreatie en Gezelschapsdieren) een onderzoek, die gaat uiteindelijk over rashonden. In de enquête wordt hier niet diep op ingegaan maar wel waar uw interesses liggen.
Zouden jullie zo lief willen zijn en mij willen helpen om 5 minuten deze enquête in te vullen. Hij is anoniem! Ik moet er zoon 150 hebben!
P.S. Je moet even aangemeld zijn bij je Facebook account, je wordt namelijk in de enquête verwezen naar een aantal afbeeldingen en die staan via mijn Facebook beschikbaar!
Misschien een iets mooiere foto van een normale duitse herder?
Ik koos voor foto 2 omdat ik van rechte ruggen hou maar de foto en de hond is niet echt mooi vind ik. Als het al een duitser voor moest stellen
Misschien een iets mooiere foto van een normale duitse herder?
Ik koos voor foto 2 omdat ik van rechte ruggen hou maar de foto en de hond is niet echt mooi vind ik. Als het al een duitser voor moest stellen
Dat had ik ook, want ik vind herders best mooi, maar als de optie geen van beide er bij had gestaan dan had ik die optie aangekruist...
gedaan, succes met het verwerken!
ik vond de DH op afbeelding 1 ook echt verschrikkelijk en mja het hondje op de laatste foto was ronduit vreselijk arm beest
Machie schreef:die laatste vraag vind ik fantastisch. Ik kon geen voordelen ontdekken eigenlijk...
Ik ook niet. Heb enigste voordeel ingevuld dat het een voordel kan zijn dat het een klein hondje is en makkelijk mee te nemen.
Maar met name door de platte snuit hij waarschijnlijk gezonheids problemen heeft.
En de herder heb ik voor de tweede foto gekozen. Had wel graag de optie geen van beiden gehad.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Heb hem ingevuld, maar jammer van de duitse herder foto's. Heb wel voor 1 gekozen, maar niet van harte. Er zijn mooiere te vinden... Dus heb nog maar een hele uitleg eronder gegeven
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
Heb m ook ingevuld.
Had bij beiden keuzes tussen de honden ook graag de optie geen van beiden willen zien.
Ik had nu bij de cavelier en de bastaart (denk ik) gekozen voor de cavalier, omdat ik niets met kruisingen heb. Maar zou nooit voor een cavalier kiezen ivm de gezondheid.
Ik vind de linker herder het mooiste, maar het exterieur vind ik te riskant dus ga ik voor de andere hond die mij er wat degelijker uit ziet.
qua type hond is de cavalier king charles helemaal mijn soort hond. De andere hond wat minder, maar toch koos ik voor die hond, want de cavaliers hebben vaak ernstige gezondheidsproblemen. Die zoek ik liever niet op.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen